100

Postat i kategorin Meddelande

VIKTIG INFO - MÅSTE LÄSAS!

Jag vet att många här är mer inne på badass noveller.. Därför hade jag bestämt mig redan i början att jag skulle ha en extra novell i Utkast. Jag har fått mycket bra respons på All That Matters, men tyvärr har statistiken sänkts + kommentarerna. Ni fick ju läsa några kapitel på All That Matters men nu ska ni läsarna få välja vilken novell ni vill att jag ska börja på, mellan All That Matters eller den nya novellen (handlingen kommer nedanför) Anledningen för att jag inte frågade er i början var att ni skulle få ett smakprov innan ni dömde All That Matters, men nu ska ni få välja. 

NOVELL 1.
ALL THAT MATTERS 

She don´t like the lights


Handling:

Jocelyn Campbell 16 år går på Phoenix High School .Hon lever som en vanlig tonårig med sin bästavän Clary. 
Brinner för fashion och har en ur snygg pojkvän vid namn av Jacksson. 
Jocelyn är en optimistisk tjej som gör saker först och tänker sen och även om hennes föräldrar är stadens strängaste föräldrar  bryter Jocelyn ännu en gång mot reglerna,allt för att gå på en konsert. 
Vad händer om EN konsert, EN dag förändrar hennes liv. 
Vad händer om hennes största idol inte alls är som hon hade tänkt sig? 
Och vad händer om världen fångar dem på kamera?

NOVELL 2.
Info: keeps in tracks kommer ha samma karaktärera och samma prolog! 

Handling: 

KEEPS IN TRACK

Jocelyn Campbell 16 år
- Jag lever som en vanliga tonåring med min bästavän Holland.
Brinner för fashion och har en ur snygg pojkvän vid namn av Jacksson. Tills dagen mitt liv inte blev så vanligt längre. Allt Jag behövde göra var att stanna kvar på min plats och jag skulle va fri, fri från honom.
Att jag hade kontrollen för att skydda min familj var någonting att ta tag i men jag visste
att dem var mer än säker om jag höll mig till hans två ynka regler.
Ett. Bryt aldrig hans förtroende. 
Två. Tystnad..

Trailer ↓


Kommentarer
Anonym säger:

2:a novellen tycker jag!!! Verkar sjukt bra!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

2

KOMMENTAR SKRIVEN:

Amanda säger:

Jag tycker All That Matters! Tycker att den verkar så sjukt bra!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

keeps in track låter perfa!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Tycker du ska börja skriva på keeps in track! För att all that matters är bra men keeps in track verkar bättre :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Camilla säger:

Jag får inte fram trailern, men jag dömer utifrån bådas handlingar! All that matters var lite mer "ljusare"i handlingen...haha jag förstår att du inte fattar men det känns som det kommer hända mer olika i den så jag väljer All that matters! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lina säger:

Okej jag dör så jävla bra trailer!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lmssy säger:

Andra :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

Emma säger:

Keeps in track!
men helt ärligt skulle jag vilja att du fortsätter med sacrifice for love!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sarah säger:

Keeps in track snälla :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://mybiebslovestorys.blogg.se

Hanna säger:

jag tycker den nuvarande novelle. dels för att många skriver om badass justin och för du har ju redan börjat på denna. då vill man (jag iallafall) veta vad som händer senare och jag tycker den verkar bra och spännande :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

jujustory säger:

Keeps in track verkar vara jätte bra! Skulle gärna läsa den:)
Prologen ute på novellen nu! :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://jujustory.blogg.se

Oline säger:

Jag gillar mer All that matters :3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Isabelle säger:

All That Matters!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Karro säger:

Känns som om novell nummer två är bättre så jag måste nog välja den :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Amanda säger:

OMFG TRAILERN AV NOVELL 2 VAR GRYM, HELT KLART 2!! OMG DÖÖÖÖÖÖR NO WORDS!

2, 2 , 2 ,2

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://amandamariajennifer.blogg.se/

Thilde säger:

Den nya OMG det verkar sjukt bra!! Heja KEEPS IN TRACK!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

-B säger:

Keeps in track, dem verkar intressant och sjukt bra!! Men det jag inte fattar är kommer Justin och Jocelyn tycka om varandra? Eller har jag fel.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Tycker du ska ha kvar novellen du har nu eller ta novell nummer 2

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Tycker du ska ha kvar novellen du har nu eller ta novell nummer 2

KOMMENTAR SKRIVEN:

Hanna säger:

Jag röstar på nummer 1, den du börjat på :) "all that matters". Finns så många "bad boy" noveller just nu så man börjar tröttna, kör på ettan tycker jag :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alicia säger:

JAG MÅSTE LÄSA NOVELL 2 SERIÖST trailern är bara PERF handlingen verkar PERF allt verkar perf!!!!!!! HELT klart novell 2!!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Wilma säger:

Båda verkar jätte bra men jag tycker Keeps in Track

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

Tycker ni ska fortsätta på All the matters. :)♥

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se/

Thilda säger:

jag har inget emot att läsa ATM om det är så att du väljer att fortsätta skriva den. jag stannar kvar och läser oavsett vilken det blir. men då man skulle välja en man helst ville läsa så tycker jag mest om Keep in track. :)<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Smilingbieber säger:

Jag älskar badass noveller men jag är så sjukt pepp på din andra "All That Matters" som verkligen är skit bra så jag måste ändå rösta på den! ❤️

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://smilingbieber.blogg.se

Anonym säger:

Keeps in track!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lovisa säger:

Om jag får välja läser jag hellre den första än den andra fick verkligen en känsla av den o vill mer än allt läsa den, för jag vet att du är sjukt bra på att skriva för jag har läst din blogg o jag verkligen älskade hur de första kapitlena började! Så jag tycker den första

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ariana säger:

1👏👍👍

KOMMENTAR SKRIVEN:

Elin M säger:

Tycker "keeps in track"

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jag vill ha badboy juuustin!! 😃

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emilia säger:

Båda verkar sjukt bra men jag röstar på keeps in track, den verkar verkligen hur spännande som helst! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Linnea säger:

Ur vilken film kommer de mesta av trailern av? :)

Tycker novell 2 låter bäst :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

jag vill att du fortsätter på novell 1

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

jag vill att du fortsätter på novell 1

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emmy säger:

jag tycker du ska fortsätta på All that matters :)
kram

KOMMENTAR SKRIVEN:

Cicci säger:

Keeps in track

KOMMENTAR SKRIVEN:

B säger:

Jag har aldrig riktigt gillat badass-Justin noveller och slutade därför att läsa din novell för ett tag sedan. Men sen när jag såg att du skulle börja på en ny blev jag väldigt glad, för du är en riktigt duktig författare (om man kan säga så?...). Och de först kapitlerna man fick läsa var väldigt väldigt bra så tycker därför du ska fortsätta att skriva på All that matters.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ellen säger:

Jag tycker du ska skriva på keeps in track!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sandy säger:

Jag hatar badass noveller FÖRUTOM den innan..

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Jag tycker att du ska skriva på keeps in track. Ääälllskar verkligen när Justin är typ badass, kriminel och farlig. Love it. All that mattet verkar också bra, men jag tycker du ska skriva jeeps in track. Men välj vad du tycker känns bäst. Kommer stanna kvar och läsa vilken av novellerna du än väljer att skriva.

Sen vill jag också säga förlåt, typ. Har varit helt off dom senaste dagarna och har inte läst någonting. Så har fortfarande inte läst kapitel 2&3, hehe.. Sorry. Men ska läsa de nu. :*

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

Anonym säger:

Båda verkara vara jätte grymma men vill gärna att du fortsätter på den du skriver den kända justin för alla skriver om bad justin nu för tiden o man tröttnar iallfall jag har gjort det så snälla fortsätta på den kända 😘

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Båda verkara vara jätte grymma men vill gärna att du fortsätter på den du skriver den kända justin för alla skriver om bad justin nu för tiden o man tröttnar iallfall jag har gjort det så snälla fortsätta på den kända 😘

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Novell 2 helt klart!(om han inte är känd!)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jasmine säger:

Jag tycker att novell 1 som du håller på med nu är riktigt bra och jag vill gärna veta vad som ska hända i den. Så jag tycker att du skriver klart och lägger ut novell 1 och sen novell 2! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jag tycker novell 2 för den värkar spännande😄❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

JEN..<3 säger:

JAG VILL HA 2:AN!! värkar hur bra som hällst!!!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinblogg.blogg.se

Sanina säger:

HEJ !!

Du har kanske fått såna meddelenade men men ,
så snälla om du nu tycker att Scarfice for love var typ jaa svår så säger jag detta för att underleta för dig och för alla andra som vekligen vill läsa klart den novellen ! Så kan du hitta ngn som vill hjälpa dig med det ? // Tjej som älskar dina noveller ( specillet scarfice for love ) <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sanina säger:

HEJ !!

Du har kanske fått såna meddelenade men men ,
så snälla om du nu tycker att Scarfice for love var typ jaa svår så säger jag detta för att underleta för dig och för alla andra som vekligen vill läsa klart den novellen ! Så kan du hitta ngn som vill hjälpa dig med det ? // Tjej som älskar dina noveller ( specillet scarfice for love ) <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

ebba säger:

Jag tycker novell 2 verka mer intressant! Jag gillar mer "badass type" än "kändis typen"

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

2 helt klart!😜

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ella säger:

Eftersom jag döööör för badass noveller så keeps in track!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emma säger:

Jag tycker att Keeps in Track verkar jättespännande och tycker att du ska satsa på den då noveller med badboy-Justin ofta innehåller mer spännande kapitel! Jag gillar din pågående novell också men jag tycker du ska köra på KIT istället:)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Melissa säger:

Omg jag tycker du verkligen ska börja med den nya!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Annonymousus säger:

HELT PERSONLIGT TYCKER JAG ATT DU SKA KÖRA PÅ KEEPS IN TRACK, DET ÄR EXAKT NOVELLEN JAG LETAT EFTER ATT FÅ LÄSA, MEN HAR INTE HITTAT EN FÖRRÄN NU DU SKULLE FUCKING GÖRA MITT LIV OM DU BÖRJADE SKRIVA PÅ DEN. älskar alla dina noveller btw ;3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celina säger:

Jag tycker att du ska fortsätta med den som du har påbörjat ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

M säger:

Åh alltså jag vet inte... Jag tycker helt klart mer om bad boy noveller, men blev jätte förvirrad av keeps in track. Eller ja det kanske är meningen att man ska bli lite förvirrad men jag förstod verkligen ingenting alls, så nu har jag så jäääävla svårt för att välja! Men eftersom jag dras till bad boy Justin mer så väljer jag nog den andra, keeps in track.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Gillade keeps in track mera

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emilia säger:

All that Matters tror den kommer bli GRYM sluta inte på den snälla!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Båda verkar grymt bra! Så svårt att bestämma

KOMMENTAR SKRIVEN:

Rebecka säger:

Asså jag vet inte för jag tycker att båda verkar jätte bra, men jag vill nog att du fortsätter på all thet matters för att jag vill veta vad som kommer att hända. Men jag vill fortfarande läsakeeps in track

KOMMENTAR SKRIVEN:

Fanny säger:

Jag tycker "keeps in tracks" :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Wilma säger:

Den andra verkar bra men jag gillar ATM mycket mer! Kram

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

jag vill läsa den du redan har börjat på först :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://emelajzaan.blogg.se

astrid säger:

jag tycker att du ska fortsätta på samma, jag gillade den;)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anna säger:

All that matters :)
Du är grym

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emma säger:

Den andra verkar också bra men jag tycker du ska fortsätta med All That Matters, den har något som får en att vilja läsa och läsa. :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Svea säger:

Tycker faktiskt novell 2, då man blev väldigt sugen på att läsa den efter trailern!
Gillar ju All that matters också men den andra verkar lite mer intressant! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

heeelt klart novell 2 !

KOMMENTAR SKRIVEN:

Deena säger:

Novell 2! Den verkar fett grym.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jag tycker 2:an verkar mer spännande och lockande, men väljs framförallt den novell du är mest motiverad till att skriva. För att en bra story kan bli dålig av en omotiverad person medan en annan story som alla trodde skulle vara dålig, men som författaren är intresserad i att skriva blev en success!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

KEEPS IN TRACK!! Seriöst trailern dör för den omg såååå bra *_*_

KOMMENTAR SKRIVEN:

A säger:

Helt klart den andra !! Grymt bra trailer också
Vet du vad filmen heter som du har tagit ur? :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Novell 2!! Verkar såååå spännande:))

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

Måste bara säga att jag älskar designen. ♥

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se/

Hilda säger:

All that matters!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sanna säger:

Tycker 2 an :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

OMG!! Jag röstar helt klart på den andra!! I like bad boy Justin!! Och trailern... OMFB!! Älskade den! Rös typ när jag såg den!! Längtar såå mycket! kramar.

KOMMENTAR SKRIVEN:

moa säger:

keeps in tracks!, så jävla bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

2:an helt glasklart!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

2👍👍

KOMMENTAR SKRIVEN:

biebzters säger:

keeps in tracks!!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://biebzters.blogg.se

Pumbaa säger:

Go Badass-Bieber! Heeeeeelt klart Keeps in track, om det nu är novell 2

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

Keeps in track verkade ju asbra! Fastna mer för den<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

kelsey säger:

2!!!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

2

KOMMENTAR SKRIVEN:

Erika säger:

Jag tycker att du ska fortsätta på all that matters. Helst vill jag ju att du fortsätter på sacrifice for love men det kanske du inte kommer göra på ett tag.
Dock tror jag att du har förlorat statistik på grund av att när man startar en ny novell är det många som slutar läsa tills dom är ganska säkra på att man har kommit en bit in i novellen, typ sju kapitell eller så för att då får man en mycket bättre förståelse och kan komma in i det ordentligt osv. så jag tror att du kommer få upp statistiken igen även om du fortsätter med all that matters.
Hur det än blir så kommer jag fortsätta läsa för jag tycker att du skriver jättebra och alla handlingarna låter intressanta så det blir säkert bra hur du än gör! Hoppas att du förstår vad jag menar och inte tar det på fel sätt utan jag tycker verkligen att du är jätteduktig och detta är absolut bara vad jag tror! kram

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emilia säger:

Snälla snälla snälla all that matters fastnade verkligen för den när du skrev kommer vara jobbigt att börja en ny igen.. Alla bloggar jag läser ny har precis börjat på en ny novell och många av de har jag inte ens orkat börja läsa men all that matter började sjukt bra så jag ber dig snälla snälla snälla all that matters ❤️❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Janaaaaa säger:

2an! :*

KOMMENTAR SKRIVEN:

Janaaaaa säger:

2an! :*

KOMMENTAR SKRIVEN:

Elin säger:

2

KOMMENTAR SKRIVEN:

anonym säger:

all the matters tycker jad men det spelar ingen roll :)=

KOMMENTAR SKRIVEN:

Aya säger:

Jag älskar båda men keeps in track😘

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sandy säger:

1 tror jag.. Haha du har fått snart 100 kommentarer :O

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Nästan alla noveller skriver om bad ass juston och det blrjar nästan bli lite tröttsamt eftersom de blir ungefär lika dant Sen så jag röstar på all that matters

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Nästan alla noveller skriver om bad ass juston och det blrjar nästan bli lite tröttsamt eftersom de blir ungefär lika dant Sen så jag röstar på all that matters

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alice säger:

2 tycker jag😊

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

All that matters tycker jag eftersom alla noveller jag har läst har nyss tagit slut och de börjar på en ny men en bad boy justin och det finns nästan ingen "vanlig" om man vill läsa om bad Boy justin kan man lika gärna läsa en annan novell och jag tror att det är fler som liksom jag har tröttnat lite och vill läsa all that matters och därför tror jag definitivt att du ska fortsätta med den det gör även att du får nya läsare

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alicia säger:

Tycker du ska fortsätta med All that matters!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jag tycker keeps in track! Den verkar braaa och spännande! :) Och för de som undrar så kommer scenen i trailern från filmen "The town" :)

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback