23

Postat i kategorin Sacrifice for love

38 - You´re safe with me

 "Kom aldrig nära min lillasyster igen annars slutar det illa för dig hör du det?" jag flämtade till och blev så chockad att min hand höll för min gapande mun. lillasyster? Jag kände hur en lycko- glädje spred sig i min kropp även om jag ogillade Ryan för hur hans attityd var mot mig kände jag mig så glad. Ryan tog ett sista tag om hans tröja och kastade ner han på golvet, killen reste sig snabbt upp och joggade sedan ut från skolan. Jag böjde mig ner på knä för att ta upp mina böcker men Ryan hann förrän mig. Jag log snett mot han och kollade ner på matte böckerna, var inte säker på vad jag skulle säga.


Justin låg i min säng framför datan och gav massa tips på filmer vi kunde kolla på, medan jag var inne i garderoben och bytte om till en rosa mjukisdress från Victoria Secret. Det stod Pink vid rumpan och ett liten VS märke fanns på tröjan. Jag kollade bekvämt i den avlånga spegel som jag nyligen hade hittat i garderoben och släppte ut mitt hår fritt från den höga tofsen.
"Step brothers eller Grown ups" ropade Justin. Jag log fånigt för mig själv och steg ut från garderoben.
"Kan vi inte kolla på någonting Romantiskt istället för Komedi?" sa jag och slängde mig på mage i den mjuka madrassen. Han höjde på ögonbrynet och började skratta.
"Tråååkig" retades han och drog ut på å:et jag himlade med ögonen.
"Vadå är badass Bieber för cool för såna filmer" Han skrattade sarkastiskt åt mig och jag satte mig upp på knä. 
"Jag har bestämt mig för att följa med till Kalifornia nu" Han log stort och blinkade med ena ögat.
"Bra val shawty" jag kollade ner på mina händer och kände hur rodnades spred sig på kinderna.
"aw du rodnar" retade han, jag himlade med ögonen och kollade upp mot han.
Jag kröp sakta mot honom med knäna och han la datan ifrån sig. Närmre jag kom så bet han sig löst på underläppen. Jag satte mig på hans midja, ett ben på varje sida, jag smekte fingertopparna genom hans käk linje och böjde mig ner så att min ansikte var några centimeter från hans, Justin slickade sina läppar och blundade av min beröring. Hans händer var på min korsrygg och drog nu händerna ner till min rumpa och tog ett stadigt grepp om den, jag stönade lågt när han började massera och för att dämpa ljudet tryckte jag mina bultande läppar som var så hungriga för Justin läppar mot hans. Han träffade sina läppar hårt mot min på vägen och jag hade mina händer mjukt kupade vid hans kinder. Han avbröt kyssen och började istället ge mig blöta kyssar på halsen samtidig som jag andades tungt. Mina händer gled ner till hans vältränade magen som jag kunde känna igenom linnet, jag kände hur hans magmuskler spändes så fort min hand gled ner ditt. Justin började nafsa och suga bakom örat på mig, vilket fick mig bli galen.
"Mmh" mumlade jag mot hans öra och jag kände hur hans läppar formades till ett flin när han hörde mig. Jag hade nu min hand på hans nederdel och kunde känna hur det hade bildats ett liten bulla där nere. Jag började röra min hand sakta i en rörelse på hans bulla och det fick Justin att sluta nafsa på mig och gav istället ifrån sig ett stön i mitt öra. Jag fnittrade och drog bort min hand.
"Så om den romantiska filmen?" Fnittrade jag och gav honom ett flörtigt leende. Han grymtade till av mitt retande och jag rullade ner från han skrattade och plockade upp datan för att sätta på en film.

 Jag höll beskyddande om Sashas mjuka kropp i sängen och hon höll om min muskulösa arm. Jag drog sakta fingret över Space knappen och stoppade filmen som pågick. Hon kollade upp mot mig med ett frågande leende. Jag log och slickade mina läppar där efter.

"Du har inte förklarat händelsen som hände idag" Jag kände hur hennes kropp stelnade till och hon vred sig sedan obekvämt i min famn. Jag släppte greppet om henne och hon satte sig upp. Jag tog tag i hennes hand och smekte den med min tumme. Jag ville ha sanningen ur från henne och planerar inte att stiga ut från rummet fören jag har fått den.
"Jag blev bara ehm.. Vet inte hur jag ska säga det" Hon kollade ner på våra händer och hostade till i halsen.
"Han var ute efter hämnd, han sa att han aldrig ger upp för det han vill ha" jag kollade förvirrat mot henne och rynkade på pannan.
"Jag förstår inte, vilken hämnd?" hon suckade och skakade på huvudet.
"Berätta till mig, jag är här för att lyssna"
"kommer du ihåg dagen jag sov hos dig?" jag nickade.
"Jag blev nästan våldtagen" kom det ut som en sårbar viskning. Mina käkar började spännas och innan jag hann ifrågasätta vem det var som hade rört henne, fortsatte hon.
"och när jag försökte smitta iväg, började han misshandla mig" hon kollade upp på mig och blinkade två gånger.
"Han slog mig aldrig i ansiktet så att de skulle komma blå märke, utan dem hårdaste smällarna kom på mitt huvud och mage" hon ställde sig upp och lyfte upp sin tröja halvvägs.
"Det är därför jag har det här äckliga blåmärket" jag kollade på blåmärket som nästan hade läkt, men man såg den fortfarande tydligt. Hon gjorde en äcklad min och drog snabbt ner tröjan.
"Sen kom Brad och räddade mig"
"Varför berätta du inte för mig?" Frågade jag och ställde mig också upp.
"Jag kunde inte bara komma och berätta det till dig, du skulle inte ens bry dig" fnös hon och himlade med ögonen. Jag gillade inte hur hennes attityd var i just det här tillfället när hon själv visste hur allvarligt det här var.
"Driver du med mig?" Snäste jag. Hon la armarna i kors och skakade på huvudet.
"Du ljög för mig?! Du sa att du gjorde illa dig i bion när du i själva verket blev Våldtagen?!" Skrek jag. Hon hoppade till i början av min ton, men hon måste fatta att det här inte var ett jävla skämt.
"Jag blev inte våldtagen!" Skrek hon tillbaka i samma nivå.
"Våga inte skrika tillbaka på mig" skrek jag.
"Gissa vad? jag gjorde precis det?!" Jag kunde inte kontrollera min ilska, jag kände att jag måste slå till något och självklart fick det inte vara Sasha, så jag slog till den tända lampan bredvid mig, de brände till i handen och glasbitar ramlade ner på golvet. Sasha gav ifrån sig ett ljud som att det var hon som gjorde illa sig.
"Var det där nödvändigt du tog nyss sönder min lampa?!" Jag drog händerna igenom min bultande skalle, som försökte kontrollera ilskan. Att få höra att den ända tjejen som betyder någonting för mig har blivit skadad av en annan människa, gör mig vansinne men att få höra att hon tar det som att ingenting har hänt gör mig galen och Ja du hörde rätt, Sasha betyder någonting för mig, mer än vad det behövs.
"Kan du inte bara hålla käften i en sekund?!" Snäste jag. Hon blev genast tyst och jag kunde se igenom mina händer hur hon himlade med ögonen.
"Kan du inte bara sluta?! sluta gör mig argare" skrek jag. Rummet blev tyst och det ända jag kunde höra var hennes tunga andetag. Jag satte mig på fåtöljen hon hade i rummet och sjönk ner med huvudet i mina händer.
Efter någon minut med samma tystnad kollade jag upp och såg Sasha på exakt samma plats som förut och kollade runt i rummet, Inte säker på vad hon skulle göra. Jag reste mig upp och hennes blick landade på mig. Jag gick emot henne och hon började genast backa ifrån mig.
"Nej sluta, kom inte närmare" sa hon och sträckte upp handen som ett stop tecken. Jag tvär stannade och suckade. Istället för att se Sasha med attityd såg jag rädsla i hennes ögon.
"Sasha du blev misshandlad, och inte bara det han kom tillbaka till skolan? Och du tar det inte seriöst?" Sa jag mer lugnade och försökte gå små steg fram till henne.
"Du förstår inte" sa hon bara.
"Vad förstår jag inte? Att du nästan blev våldtagen? Och du bryr dig inte ett skit om det? Jag tror jag har det helt klart i mitt huvud!"

"Jag är rädd, okej? Jag är så rädd för vad som ska hända här näst, Han kommer komma tillbaka det vet jag. Vill du veta hur? För det ända meningen som sitter fast i mitt huvud är 'Jag ger inte upp för vad jag vill ha' han stoppade mig framför skolan igen Justin, han försökte gå på mig igen. Du förstår ingenting han kom tillbaka och gjorde mig illa för andra gången, Han kom till och med in till skolan och kväde mig nästan på en offentlig plats? Så klart jag bryr mig, våga inte säga att jag inte bryr mig för det gör jag, jag har aldrig varit så här rädd jag är inte van med det här, jag vill inte ha det så här, det göt ont överallt psykiskt och fysiskt, förlåt att jag inte berätta förlåt tussen gånger, jag är feg, jag är så feg för vad som händer i framtiden" hon släppte ut allt det där samtidigt och tog ett stort andetag mellan snyftningarna innan hon föll ner på knä och grät ut allt. Hon upprepade förlåt tyst för sig själv flera gånger och grävde ner sitt huvud i knäna. På några sekunder var jag framför henne och lyfte upp henne. Hennes ben var så svaga för så fort jag försökte lyfta upp henne föll hennes knä neråt och hon var tvungen att hålla om min kropp för att inte falla ihop. Jag styrde henne till fåtöljen och hon gick hängande bredvid mig med skakande ben. Jag satte mig ner med henne på mitt knä. Hon kröp ihop som en boll i min famn och jag höll henne tryggande om hennes kropp samtidigt som hon höll ett hårt tag om min t-shirt med några tårar som rann ner från hennes kinder.
"Du är trygg hos mig, jag är här, Ryan är här för dig. vi kommer inte låta han komma nära dig igen förstår du det?" Hon snyftade till och nickade sakta med huvudet. Jag strök bort tårarna med tummen och hon blundade.
"Tack Justin, för att du fick mig släppa ut allt som satt fast inom mig" jag log mot henne och kramade om henne hårdare. Min näsa snuddade hennes och hon slöt ögonen av beröringen.
"Jag bryr mig om dig Sasha, säg inte så igen, tro mig jag tar väll hand om dem som jag bryr mig om, och nu när jag vet så kommer ingen skada dig igen, förstår du det? Jag låter inte folk jag bryr mig om bli skadad" efter det kysste jag henne mjukt på hennes svullna läppar.


Drama kommer snart,  Alla som har saknat Kalifornia räcker upp en hand ;) Gör er redo för en tur i Kalifornia med,bråk, tjafs,tårar, svek och oväntat besök! 
De var någon som undrade om Justin skulle följa med till Kalifornia och svaret är Yes! 


Kommentarer
Ida säger:

Oh my god. Det var så bra. Det var.. Obeskrivligt. Har nog aldrig läst en novell som är bättre än den här. Och jag har läst över 30 noveller. Det är helt otroligt vad du är bra på att skriva. Man vill inte att kapitlet ska ta slut. Det är för bra. Du borde vara stolt över dig själv. För du är så fucking grym så det finns inte ord för det. Sluta ALDRIG skriva. Jag kommer att döda dig då.

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

Jessica säger:

Åh Gud så bra kapitel!! Ända sen jag såg sneak prakten har jag inte kunnat tänka på något annat!!!! Jag älskar dig du är så sjukt grym

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Sjuukt bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Längtar till nästa!! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sanna säger:

OMFG SÅ JÄVLA BRA JAG DÖR! ÅHHH VILL HA MER DU ÖR GRYM!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Vicky säger:

OMG SÅ OTROLIGT BRAA ÄLSKADE KAPITLET FÖÖR BRA DU ÄR OTROLIGT DUKTIG!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

Sjukt bra! Älskar det! Men vadå jag fattar inte? Ska Sasha och Justin åka till Kalifornien?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Assså herre Gud!! Du får ALDRIG sluta!! Så bra skrivet :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

amanda säger:

ÅH JAG ÄLSKAR DET!!!
äR SÅ SJUKT TAGGAD TILL NÄSTA!!
DIN NOVELL ÄR VERKLIGEN GRYM! ÅH :D <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://nattstad.se/turkozapantern

moa säger:

jag älskar det! snälla skriv nästa imorgon!

KOMMENTAR SKRIVEN:

engla säger:

Åh vad jag längtar tills nästa !!! :D <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

Åhhh gaaaaaalett vilket bra kapitel☺️☺️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Josefin säger:

komemr bli spännande när de då är i Kalefornia men om det är att någon är "otrogen" med varandra, så blir jag bara sur ^

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

LOOOVEEEEE IT! Världens bästa novell!! Hoppas att nästa kommer snart! Är så taggad på att läsa mer❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:

jasmina säger:

ommggg sjuktbra meeeeeeeeer är nästa kapitel när dom åker till kalifornien??

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se

Celebnovell säger:

Helt fantastisk, gudomligt, perfekt! *Räcker upp handen* Så klart jag längtar efter Kalifornia GUURL! ;)♥

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

Anonym säger:

Asså jag är typ beroende av din novell. Den är så jäkla bra. Helt sjukt hur bra du skriver!! Bäst är du!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

astrid säger:

åh gud vad jag älskar den här novellen, seriööööööööööööst

KOMMENTAR SKRIVEN:

sammi säger:

OMG! sjukt grymt kapitel längtar redan till nästa:)

KOMMENTAR SKRIVEN:

anonym säger:

SKIIT BRA VILL HA MEER! , snälla kan du skriva mer skulle betyda skit mycket :))

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

När kommer nästa kapitel!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Rebecca ツ säger:

WIIIHOOO VAD BRAA!! MEERRA :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Super duper bra!

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback