16

Postat i kategorin Sacrifice for love

Chapter 4 - Forgiveness

 Previously
så knackade det på fönstret. Jag kollade runt i rummet och hörde Melissas små och svaga andetag. Jag hörde hur man knackade igen, och jag började känna mig lite rädd, sakta går jag fram till fönstret och drar bort gardinerna och ser vem det är som är utanför fönstret. Oh boy. 


Jag kollade irriterat på personen som stod bakom fönstret, vad gör han här? och vet han inte hur mycket klockan är? Idiot. Jag öppnade sakta upp fönstret och det första jag gjorde var att var att lägga mitt finger över mina läppar så att han skulle hålla tyst.

”Vad vill du” snäste jag lågt och spände blicken mot han
”Släpp in mig Sasha, snälla jag ber dig” jag suckade djupt och öppnade fönstret lite mer så att Jake kunde stiga in till mitt rum. Jag stängde fönstret efter mig och kollade på honom.
”Hej” säger han svagt och kollar på mig. Jag förstår absolut inte varför han är här och varför han är här just nu?
”Om det var de du kom för halv tolv på natten så är det bäst för dig att du rör dig hemmåt” säger jag och går mot Melissa för att kolla om hon sov. Jag drog täcket över hennes kropp och senare kollade på Jake som stod vid fönstret helt stum. Jag kollade irriterat på honom och gick för att öppna fönstret.
”Gå hem” säger jag och kollar på honom, han går fram mot fönstret och stänger den. Han tar tag om min handled och drar mig mot min säng. Han sätter ner mig och sätter sig bredvid mig.
”Lyssna Sasha, förlåt mig. Förlåt för att jag har varit världens sämsta pojkvän, jag älskade dig mer än allt och tro mig jag gör det fortfarande. Ingen kommer kunna förstå mig så som du gjorde, du betyder allt för mig snälla förlåt mig.” Jag kollar chokat på honom. Jag ser hur ett tår var på väg att falla från hans öga. Jag visste inte vad jag skulle säga, jag bara kollade storögt på honom, jag visste inte vad jag skulle svara. Det han gjorde, det är något som inte går att förlåta. Jag skakade hastigt på huvudet och svalde hårt det jake gjorde mot mig kommer jag aldrig glömma, vet inte ens själv om det var förlåtligt men jake gav sig inte
”Kom igen sasha,va inte sån ge mig en chans, jag ångrar vad jag har gjort, du är mitt liv kan vi inte bara glömma och förlåta?

Jake brukar inte vara den typen som säger förlåt, det måste ha varit svårt för han. Men jag vet inte om jag skulle bry mig? Han verkade inte bry sig efter det han gjorde mot mig?
”j-jag vet inte” svarar jag och kollar ner på mina lår. Han lägger sina fingrar under min haka och lufter upp mitt ansikte, han tar sin andra hand och drar bort mitt hår från mitt ansikte och kupar sina händer om mina kinder.
”Jag älskar dig Sasha Gonzales” viskar han och trycker sina läppar mot mina. Jag kände hur hans varma läppar rördes mot mina läppar, han slickade sakta min underläpp. Jag särade på mina läppar och hans varma tunga gled in i min mun. Jag visste inte vad jag skulle göra, skulle jag besvara kyssen? Eller skulle jag dra mig bort? Men innan jag hann agera avslutade han kyssen och la sin panna över min. Han kollade in i mina ögon och jag kollade tillbaka
”Förlåter du mig nu?” viskar han, jag svarade utan bara kollade in i hans ögon. Jag nickar sakta och han ler stort,
”Tack” viskar han innan han och kysser mig igen. Han knuffade ner mig på rygg i sängen och la sig sedan över mig. Kyssen gick vidare till grovhångel, jag tog mina händer över hans hår och han smekte min mage över min t-shirt. Jag drog mina ben runt hans midja och han kysste mina kinder och ner till min käke med blöta kyssar, han tog sig ner mot min hals och kysste runt min hals tills han hittade min soft-spot, han sög på den och jag försökte hålla in mina stönar så jag inte skulle väcka Melissa eller mamma. Han drar upp min superman t-shirt och sedan vidare med sina händer upp mot mina bröst, han tar tag om en av dem och smeker den, jag stönar svagt och han fortsätter att massera mitt bröst. När han hade masserat klart mina bröst drog han sina händer ner mot min hotpants, han rörde sina fingrar över mitt sex och jag kände hur gåshuden tog över min kropp.  Jag vet inte varför men det kändes lite fel, allt kändes fel. Jag drog mig bort från honom och satte mig upp, han kollade på mig med en besviken  blick.
 ”Lyssna Jake, jag tycker om dig men det finns något du borde veta” viskar jag mot honom och tar tag om hans hand
”Jag ska flytta bort till en helt nu familj” säger jag snabbt. Han kollar på mig och jag ser hur hans förvirrade blick förvandlades till ett chokad minn.
”Vart ska du flytta till? Frågar han, jag rycker sakta på axlarna
”Vet inte” viskar jag tillbaka.
”Vad är det du försöker säga?” frågar han igen, och visste exakt vad jag skulle komma fram till. Jag trodde faktiskt att han skulle gråta.
”Förlåt, men hur hade du tänkt att de skulle funka mella oss, om jag flyttar till en annan stad?” säger jag med en sorgsen ton. Jag kände hur de brändes bakom ögona, tårarna ville komma ut men jag lät dem inte.
”Du har rätt” jag kände mig besviken att han inte sa nånting som ”nej Sasha vi kan klara av det här” sanningen så älskar jag Jake med hela mitt hjärta men jag var glad att det inte blev en lång diskussion annara hade de slutat med att de skulle bli översvämning av tårar. Snabbt ställde jag mig upp och han går bakom mig. Jag öppnar fönstret åt han och Innan han klev ut lutar han sig fram mot mig igen och pussar mig snabbt på läpparna och går. Jag stänger fönstret och vänder mig om.
”Sasha?” hörde jag  Melissa säga. Jag tittar upp mot henne och ser henne sitta på kanten av sin säng. ”Mel, vad gör du uppe nu?” säger jag och tänder lampan, jag går mot hennes säng och kollar på henne. Hon kollar upp mot mig och kollar konstigt på min hals.
”Sasha vad har hänt med din hals?” frågar hon och kollar på mig. Jag täcker snabbt över sugmärket Jake hade givit mig.
”j-jag blev b-bite-” försöker jag innan hon avbryter mig
”Sasha är det där ett sugmärke?” säger hon och försöker se sträng ut damn den här tjejen vet för mycket.
 ”Gå sov unge” säger jag och skrattar åt henne.
”Nej Sasha, vem är det som har ätit upp din hals?” säger hon, jag kollar på henne och höjer ögonbrynet.
”De vill du allt veta va?” säger jag och försöker leka smart. Jag vet att hon kommer vinna det här
”men nu ska du sova, de sent och du behöver din sömn” fortsatte jag och fixade till hennes kudde. Hon la sig ner och kollade misstänkt mot mig.
”Visst Sasha men du kommer inte undan med det här” sa hon och gäspade. Jag skrattde åt henne hon lät precis som Cassie vad har Cassie lärt henne nu då med sugmärke och grejer.
”Om de är det du säger så” svarade jag och la täcket över henne. Hon stängde sin ögon och putade med sin läppar för en godnatt puss jag pussade henne på munnen och sa
”Godnatt älskling!”


Ett snabbt kort kapitel som ett tack för alla era fina kommentarer! Wooah lite het scen där :)
Vad tror ni Jake har gjort som Sasha aldrig kommer glömma? Kommentera jag älskar att läsa era gulliga kommentarer och damn vad statstiken har höjts trodde aldrig att de skulle gå så här snabbt att komma över 50+. Glad tjej här fortsätt kommentera så kommer kapitel 5 upp så småning om!


Kommentarer
Agnes säger:

Såg att du hade lagt upp en bild på Instgram om ett nytt inlägg! Blev helt hyper och sprang till datorn :) Sååå bra!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://kaapow.blogg.se

Ellen säger:

Jätte braaa😍😍

KOMMENTAR SKRIVEN:

alia säger:

Skit bra kapitel, han kanske våldtog henne eller slog henne? Elr så var han otrogen

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://swaggiebiebz.blogg.se

Amanda säger:

Moooore ❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

OMG! Meeeeer!! Älskar novellen,du är jätte duktig på att skriva! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Åhhh så sjukt bra, kan inte vänta tills Jutin kommer in i bilden!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

moreeee gaaaaal <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Tilde säger:

Shit skriv nästa den är så himla bra ! Blev typ helt hyper när jag såg att du lagt upp ett kapitel

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://fames.se/tildemattsson

Jason Mccaan säger:

SO DIRTY THINGS HERE HEART ATTACK CAN I JOIN IT WOULD BE NICE WITH SOME THREESOME TWO GIRLS ONE GUY JASON, LADY GAGA AND SASHA OHHH YEEEEH NOW I'M SO TURND ON

Svar: LMFAO, you made my day :O
biebsdrew.blogg.se

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

Visst kan vi göra ett länkbyte! :)
Förlåt om jag svarade så sent men jag har inte haft tillgång till wifi/internet.
Men iallafall... du kan göra först och sen kan du kommentera på min blogg så gör jag en länk till dig! :D
Meny + inlägg?

Svar: Ja på både meny och inlägg :)
biebsdrew.blogg.se

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

Celebnovell säger:

Läste alla kapitel - eller det var inte många men jag blev fast ändå! ♥♥

Svar: Haha <3 va söt, tack :D
biebsdrew.blogg.se

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

Ebba säger:

Kan inte han typ våldtagit henne, så hon litar inte på killar och sånt... Då blir det svårare för justin sen när han vill ha henne ;)) jätte bra!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ronja säger:

Den är bra :D Men jag stör mig på orden ibland som att det tex saknas en bokstav eller punkter. Jag skulle vilja he mer miljö och person beskrivningar but i like it!♥

Svar:
biebsdrew.blogg.se

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://simpleaswords.blogg.se

Anonym säger:

Omehh herregud va bra du är! Kan inte vänta tills hon flyttar

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

I LÖÖÖÖÖÖÖV THIS SHIIIIT MUDDAFUKKKKKKAAAAA

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback