34

Postat i kategorin Sacrifice for love

Chapter 14 - I'm not afraid of you

 
Previously 
 Just nu kännde jag mig irriterad, arg och irriterad igen. Så hon passade perfekt det här tillfället att bara släppa ut min ilska. när hon kom fram till mig drog jag henne snabbt in till toaletten och vår process var genast igång.

Sasha's perspektiv

"Frågorna på Sidan 24- 26 och 28 ska vara klar till nästa vecka, kom ihåg att alla uppgifter påverkar betygen så jobba på nu, och jobba gärna ihop med en klasskamrat" ropade Mr Jensen ut till eleverna som strömmade ut från klassrummet. Samtidigt som alla rusade ut tog jag min tid och ville helst komma ut sist. När de sista personerna var ute vid dörren började jag sakta gå ut jag med. Men innan jag hann komma ut hörde jag Mr Jensen ropa mitt namn. Jag vände mitt huvud och kollade frågande på honom.

"kan du vara vänlig och komma hitt ett tag" jag nickade och ställde mig framför kateten.

"Hur är det du verkar lite frånvaro på lektionen" 

"Jag mår bra, toppen mer än toppen" skrattade jag fejkat fram och gav honom ett fejkat leende vilket han märke för att han kollade fundersamt och lite orolig mot mig.
"Är du säker på det" Jag nickade och log mot honom för att vissa så mycket vänlighet det gick. Det är jätte omtänksamt att han bryr sig men jag skulle helst önska att folk slutar frågar sådant och bara låter mig vara, jag kommer iallafall inte prata om det för någon.
"Okej, om det är det du säger Gonzales, men det var allt" svarade han med ett leende. Jag rörde mig mot utgången av klassrummet och vinkade hejdå till honom innan jag kom ut. Det var nästan tomt i korridoren det fanns bara några lite längre bort som hejade och pratade. Genom korridoren gick jag för att komma fram till mitt skåp och slog in min kod. Jag kastade bara in historia boken, hade verkligen ingen lust fixa det prydligt utan tog ut ett häfte till engelskan och smällde hårt igen skåpet. När jag gick tillbaka kom jag närmare personerna som jag såg innan och det var inte fören nu jag märkte vem det var. Alltid min otur, det är som att gud vill att jag ska bli oturs stämplad för livet. Jag såg Chaz blick på mig när jag börja komma närmare. Den här gången hade jag inte J.J  vid min sida, kan de bli mer pinsammare. Han knuffade till sin kompis bredvid honom och mumlade någonting. När jag kom nästan bredvid dem och skulle gå förbi sträckte han ut sin bok framför hans ansikte och skrek,
"göm boken göm boken, Sasha är här" samtidigt som han gömde sig bakom boken. Vad är det för fel på honom? och Varför skrattar alla? han gjorde ett handslag med sina polare och dem skrattade hysteriskt. Det var då det slog i mig. Justin, boken, de första dagarna. Allt handlar om dagen jag tog och sprang iväg med hans bok. Jag som trodde han hade levt vidare och glömt bort det. Men nej nej nu vet alla om det. Jag gick fram till Chaz och drog boken från hans hand och slog honom med den på hans axel. Han fortsatte skratta.
"Justin?" frågade jag och dem förstod direkt och nickade. Jag himlade med ögonen med ett suck samtidigt som jag drog en hårslinga bakom örat.
Han gav mig ett flörtigt leende och la sin arm runt min axel.
"Det är en fest på fredag lust att hänga med?" jag kollade mjukt upp mot honom och låtsade tänka på saken.
"Absolut" han gav mig ett stort leende "Inte" fortsatte jag och hans leende sprack. Alla o:ade åt min diss och sa massa saker som "awkward" eller "Hur känns det bro" jag visade honom en stöttande leende och gav sedan tillbaks boken innan jag gick från killarna.
Mitt sätt att undvika uppmärksamhet funkade inte så bra eftersom här går jag och har precis dissat Chaz. Det är nu mitt namn kommer synas inte för att jag bor hos Ryan utan för att jag dissade den här killen Chaz. Fuck.

Samtidigt som jag gick mot min lektion såg jag två personer komma ut från toaletten. Tjejen gick åt mitt hål och andra killen stannade kvar. Jag såg hur tjejen fixade sina trosor och drog ner sin tighta topp. När hon kom närmare såg jag att det var tjejen med den där bitchiga attityden hon som sa att jag äcklar henne med min närvaro och bla bla. Hon tittade äcklat mot mig och gick förbi. Men såg till att hennes axel slog till min. Jag himlade med ögonen och fortsatte gå då jag såg Justin fixa sin tröja vid toalett dörrarna. Hade dem nyss haft sex i toaletten? skolans fucking toalett? euw. Nu vet jag att man ska undvika sig från toaletterna iallafall. Dem motbjudande tankarna äcklade mig så jag skakade snabbt bort dem och bestämde mig för att snacka med Justin. När jag kom fram skulle han precis gå men jag stoppade honom med mina ord.
"Sex i toaletten? Så romantiskt av dig" Han vände sig snabbt om och när han såg att det var jag förändrades hans ansiktsuttryck irriterad. 
"Håll käften." svarade han och vände sig om igen för att lämna mig.
"Whatever manshora".
Han stannade till och vände sig om för andra gången.
Justins blick gick från irriterad till svart han gick med snabba hotfulla steg mot mig och tryckte upp mig hårt mot skåpen så att min sida slog till i låset.
"Ändra din fucking attityd, tror du att du bara kan komma hit och bete dig hur som helst" sa han i en väldig hög ton för att skrämma mig som han lyckades med. Ingen då menar jag ingen har lyckad få mig känna den här känslan. Mitt hjärta dunkade i otakt och de kändes som jag skulle spy av den hårda smällen i huvudet. Jag trodde jag skulle bli misshandlad och mina andetag var tunga och jobbiga. Men jag försökte med allt för att sopa bort rädslan. Jag blundade så att jag slapp se den arga blicken från Justin. Jag kunde känna hans andetag träffade min hud mjukt. Jag svalde lågt och öppnade mina ögon igen. 
"Jag är inte rädd för dig" viskade jag nästan fram och stirrade in i hans ögon. Dem var fortfarande svarta, hur kan han ens bli så arg för en liten sak jag har inte ens kommit till delen varför jag börja snacka med honom i början?
"Inte? De borde du fucking vara, Jag är ingen vanlig kille från din förra stad som du kan gå runt och snacka med, du kan inte ens få börja snacka med mig utan att jag börjar, fatta du det?” Avbröt han mina tankar med en allvarlig ton.
"Lite försent för det då" mumlade jag och avbröt vår ögonkontakt.
Han höll hårt om min midja och smällde till min kropp hårt mot skåpet igen. 
"har du förstått?!" snäste han.
Jag skakade hastig på huvudet och han rynkade på pannan av mitt val. 
"Du började med hela skiten och nu snackar jag med dig" sa jag och pekade på hans bröstkorg hårt och kollade lika hårt och argt mot honom. Bitch gick över gränsen nu. 
"De var ett fucking olyckshändelse jag RÅKA spilla kaffe över dig, och för det första var det du som gick in i mig eller du kunde iallafall också se dig för har jag rätt eller har jag rätt" han kollade konstigt på mig samtidigt som han tog in alla ord jag babblade ut men de stoppade inte mig jag fortsatte.
"Plus att jag tog din bok, Jag visste inte ens att det var din och du börjar springa efter mig, såklart jag skulle bli rädd då, allt för att undvika dig så känn dig inte smickrad över att jag snacka med dig nu och sluta fucking gråta om det för din vänner" jag hade pratat väldigt snabbt så jag tog ett andetag och var själv chockad över allt jag har sagt. Men Justin hade inte problem med att jag snackade så snabbt för när jag såg hans ansiktsuttryck hade han tagit in alla orden som flög ut från min mun uh oh. 
Han slog till skåpet bredvid mitt huvud hårt med sin näve, jag hoppade till av skräck och mitt hjärta dunkade snabbare än snabbast. Varför var jag tvungen att gör honom så arg? Jag borde hålla käften när han sa det till mig. Han lutade sin panna mot mig pannan samtidigt som han hade båda sina händer på varsin sida av mitt huvud för att få stöd. Han kollade djupt in i mina ögon. Hans ögon var skrämmande när dem blev svarta, jag vågade knappt andas. Jag orkade inte mer jag kunde inte vara kvar längre så jag försökte gå förbi honom till min nästa lektion. Men han tog snabbt tag i min handled för att hindra mig från att gå någonstans och tryckte sedan hela sin kropp hårt mot min. Och viskade i mitt öra

"Vill du veta vad jag gör med tjejer som försöker leka smarta med mig?"
Jag svarade inte.
"Vill du det?!" Viskade han raspigt i mitt öra, vilket ledde till att jag rös till, varför? Jag har ingen fucking aning. Helst ville jag att den skulle vara en obehaglig rysning men det var det inte.
Han fnös till och spände blicken i mig igen.
"Vad får dig tro att jag känner mig smickrad att snacka med en oskyldig liten flicka som dig" jag skakade på huvudet bara och försökte stänga ut hans röst. Jag började slå på hans bröstkorg får att få bort honom men han skrattade bara åt mina svaga slag och lät mig slå honom. Jag försökte knuffa honom bakåt men fortfarande var han på samma plats.
"Varför så bråttom, ropar mamma på sin lilla söta oskyldiga flicka aw vad söt" sa han med en retlig ton. Jag slutade slå honom och kollade upp. 
"Fuck you" spottade jag fram och fortsatte slå honom.
"Kan du släppa mig, jag vill inte vara här" han skrattade bara och precis då hörde jag några steg på väg hit och tur var det en lärarinna. Jag skulle precis ropa efter hjälp men kändes istället ett par mjuka läppar tryckas hårt mot mina. Jag ville inte besvara kyssen jag bara stod där helt stum utan att röra en fena. Vänta va? varför kyssar han mig? Jag försökte trycka bort honom men han vägrade flytta på sig utan tog ett hårdare tag om mina handleder så att de nästan gjorde ont. När stegen blev tysta avbröt han kyssen och andades ut. Jag torkade min mun och kollade äcklad på honom.
"Du kan inte bara hoppa på mig sådär" tjöt jag 
Han fnös till och sa 
"Babe, det sista jag vill göra är att kyssa dig men jag kan inte riskera att någon som dig får mig att skickas till rektor" sa han äcklad och släppte taget från min handled. Jag tog ett mjukt tag om dem och såg vilka röda märken han hade lämnat han följde min blick och såg röda märker också. Han skulle precis säga någonting men jag rusade snabbt bort därifrån mot nästa lektion. Samtidigt som jag gick ditt smekte jag min handled så att smärtan skulle försvinna och hoppades på dem röda märken också försvann.


OH MY G?! dem kysstes jag vet men ta inte det som deras första, de finns inga känslor i de.. Well ni ville ha Sasha Justin monment jag gav er lite tjafs + Sasha med attityd :) kommentera vad ni tycker! ❤ 

20 + Comments och jag ger er ett nytt kapitel så fort som möjligt!!

 

 


Kommentarer
din babe säger:

Mer

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thea säger:

Kan inte typ Justin börja se henne lite mer som en söt tjej? Eller det kanske kommer senare, älskar novellen! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jag tycker att du ska ha en perspektiv från Sasha och en från Justin i varje kapitel, hade varit jätte kul. Å nästa kapitel kunde kanske Justin va hemma hos Sasha (Ryan) och prata om kyssen.

KOMMENTAR SKRIVEN:

ifrah säger:

Omg jätte bra jag längtar tills nästa kapitel förresten du skriver som en ängeln hoppas du vet det:)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Ohhhh Justin goes wild ;) haha så SJUUUUUKT bra!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Omgomgomg. Såååå braaaaa!!! Meeeer!!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Imanangel.devote.se

Adina säger:

Awesomee :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Aya säger:

OMB! Snääääälllllllaaaa meeeeeeer!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thilda säger:

omg! riktigt bra kapitel! vill bara ha mer att läsa! gilar när dom tjafsar och justin trycker sina läppar mot hennes börja för att hon ska vara tyst! :D längtar till nästa kapitel :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Linnea säger:

Love <333333

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

OMG så hype ett till kapitel nu!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

biebersfru säger:

skitbra meeeeeer

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinnovell.devote.se

Anonym säger:

ALLTSÅ!!!
Är helt ärligt besatt av denna så kan du vara bäst och lägga ut ett till? Är kär i denna novell!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

ALLTSÅ!!!
Är helt ärligt besatt av denna så kan du vara bäst och lägga ut ett till? Är kär i denna novell!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Snabbt vill ha nästa!!!!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jättebra!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Becca säger:

Har precis börjat läse den här novellen, så jävla bra! Fastnade för den direkt! Meeeer <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Visste du att du är grymt bra på att skriva?!! Det känns så verkligt när man läser ,, såå bra ♥

KOMMENTAR SKRIVEN:

cawii säger:

Omgggggg din novell e assbraa fortsätt så!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jenny säger:

grymt bra novell, började läsa den idag och kunde inte sluta! längtar till nästa kapitel! sjukt bra skrivet :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Meer

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ellen säger:

ÅHhh perfekt 👏👏👏

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Wow, bästa kapitlet som du har skrivit!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jättebra! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

celebnovell säger:

Superbra! :D

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

LOVEIT säger:

SÅ BRAAA ♥ MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER.... jag är desperat -.-'

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

OMG! Älskar novellen!! Helt awesome. Älskar att det händer lite tjafs och sånt.Fortsätt så <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sarah säger:

JÄTTE BRA MEEEER

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

Jätte bra ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Mer snälla<3
Kan inte Justin ära middag hos dom alltså hos rayan..?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sara säger:

Bra kapitel ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

amanda säger:

Det var jättebra att hon hade attityd 👍
Btw Skit bra ❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://biebzznovell.bligg.se

Rebecka säger:

Jätte bra, skulle dock vilja ha ett kapitel i Melisas perspektiv

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Mer

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback