35

Postat i kategorin Sacrifice for love

Chapter 19 - Trouble in heart

Previously
"Jag är oskuld" hostade jag fram hon slutade flina och kollade storögt på mig.
"Shit, man kan verkligen inte märka det" stamade hon fram.
"Är det en bra sak eller dålig" Hon gick fram till mig och gjorde armkrok 
"De är verkligen en bra sak, Sasha" Jag fnittrade och drog på mig min skinnjacka och vi gick ut från rummet. På väg mot festen. Det här blir väl kul.



Justin perspektiv
Grabbarna hade parkerat på vägkanten och tutade för fullt upp. Deras skrik kunde man också ibland hörde man ett "JUSTIN". Hade dem redan druckit sig halv fulla? Värsta frågan då utan mig? Jag gav ingen uppmärksamhett till grabbarna som försökte få mig skynda på. Utan jag tog min tid och tog snabbt på mig mina vita Supras. Jag skulle precis gå ut när jag hörde en kvinnlig röst ropa efter mig.
"Justin" kunde man höra henne svaga stämma från vardagsrummet där hon kollade på någon program, du vet den där serien som Sasha kollade på. Dagen då hon bestämde att skapa sitt livs mardröm genom att knuffa ner mig från soffan. När tanken kom upp hur arg jag var då, gjorde mig nästan lika arg nu. Hoppas jag slipper se hennes ansikte idag. Men nu när jag tänker efter vad ska en sån oskyldig flicka som henne göra ute på gatan så här sent? Tur. För hennes irritation skulle bara få mig att göra henne till min boxningssäck. Ja, jag kan inte kontrollera min ilska, när jag blir arg då blir jag arg. Senaste gången jag checkade så betydde tjejen inte ett skit för mig så vilken ånger skulle jag få efter det? Alla tjejer har ju respekt för mig. Dem ser mig bara som den heta svårfångade killen, Justin Bieber som du hittar i Stratford. Ibland kan det bli jobbigt när tjejer sneglar på mig och klänger när jag jobbar eller när jag inte är på humör. Men dem kan alltid få mig att glömma allt som pågår i min hjärna. När dem låter min vän där nere besöka dem, är dem dåliga? Då blir jag bara mer på dåligt humör. Samtidigt så har jag blivit lite förvånad när det finns brudar från andra städer i Canada samt några i US som vet vem jag är.
"Justin, har du gått?" hörde jag min mamma ropa lite besviket, som att jag hade ignorerat henne och gått. Jag hade blivit så fångad i ögonblicket att jag glömde bort att min egen mamma ropade efter mig. Hon trodde säkert att jag inte brydde om henne. Det är det hon tror att samtidigt som jag växer så växer kärleken iväg, hon brukar alltid säga "Vad som än händer i framtiden så kommer jag aldrig sluta älska dig" Jag skyndade snabbt in till rummet hon var i. Hon låg i soffan med huvudet på en av soffkuddarna och jag kunde se hur det var tårar som försökte tränga sig ner från hennes ögonvrån. Vilket som förstörde mig helt på insidan, det kändes som att nån slet mitt hjärta i två bitar. Jag hukade ner på knä så att min ansikte var i samma nivå som hennes och hon hoppade till lite av den oförväntade rörelsen. Jag tittade djupt in i hennes ögon.
"Du är här" mumlade hon, jag svarade inte utan kollade på min mammas vackra ögon som glimtade av kärlek. Hon snuddade min kind med sina fingertoppar osäkert om jag skulle rycka mig ifrån henne. När jag inte gjorde någonting utan stod på exakt samma ställning som förut. Kupade hon sina mjuka händer om mina kinder.
"Du ska väl inte åka ifrån mig igen" sa hon och kollade rakt in i mina ögon. För några veckor sen eller för en månad sen hade jag varit tvungen att lämna Stratford för ett tag. Vi hade åkte till Philadelphia i US för att ta hand om affärer. Men fick sedan problem vilket som ledde till att vi var tvungen att stanna kvar minst i 3 veckor. och det oroade min mamma för att jag inte hade sagt någonting inte ens meddelat henne att jag åkte ifrån Canada.
"Jag ska till Lana's fest, jag lovar att jag kommer vara hemma imorgon" Svarade jag på hennes fråga. Hennes ansiktsuttryck slappnade av och några fåtal tårar slank ner från hennes ögon.
"F-förlåt J-Justin jag mena inte att vara överbeskyddande" en bekymrad rynka bildades mellan mina ögonbryn. Överbeskyddande? Det sista hon är det är att vara överbeskyddande. Vad har hon fått det ifrån? Jag skakade snabbt på huvudet och torkade bort hennes tårar som rann ner från hennes kind med mina fingrar.
"Oroa dig inte över mig, jag klarar mig fint, seså gå till festen nu" Schasade hon iväg mig och gav mig ett leende som hon försökte trycka fram. Jag kysste hennes kind och ställde mig upp så jag stod stadigt upp på fötterna igen. Jag gav hennes en sista blick och vände mig sedan om för att gå ut.
"Justin" ropade hon hest. Jag stannade men vände mig inte om utan stod bara där. "Jag älskar dig" Jag svalde hårt och fortsatte gå ut för att möta grabbarna.
"Jag älskar dig också" mumlade jag fram fast bara så att jag hörde. Jag vet att hon förtjänar att få höra dem där tre orden. Men jag vet inte varför dem tre ynka orden inte kommer fram så att hon får höra dem själv. Jag har inte sagt dem orden på 3 år nu inte till någon, jag har stängt ut mig så mycket att jag inte ens kan säga det till mig egen mamma. Problem i hjärtat det är det jag har, det känns som att det är bara en tung sten mitt i allt. Jag såg min skinnjacka skymta på stolen bredvid ytterdörren. Jag tog ett tag om den samtidigt som jag öppnade dörren. När jag väl hade kommit ut kände jag kylan blåsa i en stark vind så att dörren bakom mig small till. Jag satte på mig skinnjacka och låste sedan dörren. Killarna hade antagligen inte orkat vänta på mig längre för en bil såg jag inte. Dem var säkert redan där på festen. Jag ryckte på axlarna och hade inget annat val än att gå till festen. Jag krånglade upp ett ciggpaket från fickan och la den mellan läpparna för att leta efter en tändare. Jag kände i skinnjackans ficka och sedan i backfickan där jag hitta en rostig tändare. Jag la handen framför tändaren så att vinden inte skulle blåsa bort elden. Men det funkade inte. Jag skakade om den lite och försökte om igen, me de vägrade komma ut något utan ljudet från gaset. 
"Fuck" röt jag och kastade iväg tändaren på en väg så att den gick sönder i bitar. Man kunde hörda en tjej fnissa någonstans i bakgrunden. Jag kollade upp och såg en tjej med blont hår med en sexig topp som inte hade någon axelband och ett par svarta tighta jeans. Hon satt ensam på trottoarkanten. Jag ryckte på mungipan och gick fram till henne och hon räckte fram en tändare. Jag tog tacksamt emot den och tände ciggen.
"Så vad gör en sexig brud som dig ensam på gatan den här tiden" satte jag mig ner på trottoarkanten bredvid henne och drog in ett bloss. Hon flinade och skakade bara på ett huvud. Hennes ögan var gröna blandat med grå Hon hade sminkat sig så att man kunde se dem tydligt genom mörkret vilket som gjorde hela hennes utseende mer hetare.
"Vad får dig att tro att jag inte dra in dig i buskarna nu och våldtar dig?" frågade jag och blåste ut röken på hennes ansikte. Hon gjorde inte något åt det, dem flesta tjejerna skulle vifta bort det men hon kollade bara ner.
"Vad kan jag säga jag är bara inte rädd" jag nickade och min blick vilade på hennes små rosa läppar.
"Jag förstod aldrig ditt namn, babe" sa jag och drog in ett annat bloss.
"Inte jag heller, vad var ditt namn nu igen" hon pekade på mig och la huvudet på sned. Jag flina bara åt henne och orkade inte argumentera om vem som ska säga namnet först.
"Justin" svarade jag.
"Så det är du som är Bieber killen" jag blåste ut röken och fimpade ciggen på asfalten.
"Jag skulle gärna stanna kvar och småprata men jag har viktigare saker för mig" sa jag och reste mig upp. Hon nickade bara och kollade ner.Jag började gå igen mot festen men vände mig om till blonda tjejen.
"Jag fick aldrig ditt namn" hostade jag fram.
"Candice, Candice Panettiere" skrattade hon. Jag blinkade med ena ögat.
"Hoppas vi ses igen, Candice" Hon flinade och vinkade av mig.

Jag hade gått länge nu och kunde se Lanas hus skymta åt sidan och att man kunde höra musiken dåna högt. Skulle inte bli överraskad om att det här skulle sluta med att polisen dök upp med många klagomål. Man kunde praktiskt höra musiken ett kvarter bort. Jag kände hur de vibrerade i fickan så jag fiskade upp mobilen.

Ryan Butler

stod det på skärmen jag tryckte på den gröna knappen och tryckte mobilen upp för örat.
"Dude vart är du någonstans, du har varit borta länge nu"

"De skulle aldrig fucking hända om ni inte åkte ifrån mig" snäste jag
 
"Sorry bro, du tog för lång tid du vet hur otåliga dem är" jag nickade fast han inte kunde se mig och kunde höra musiken dubbel så högt genom telefonen.

"Jag är utanför" sa jag bara och stängde av. Jag gick in genom dörren och såg hur folk gned sig mot varandra på dansgolvet med en röd mugg varsin hand. Några var utanför och rökte innan jag kom in, jag hade nickat lite åt dem och nu står jag här äntligen på festen. Jag såg Jasmine med en kort tight klänning så henne bröst tryckes upp mot varandra och klänningen slutade under hennes rumpa. Kan man klä sig mer som en hora än det där? Det är som att hon tiggar efter killarnas balle. Men hon var inte mitt drag i kväll. Jag slickad mina läppar och vände blicken mot Lana som hade på sig en rosa klänning. Som var kort där framme och lång där bak. Allt jag kan säga var att hon var sexig och att det är hon som ska få skrika mitt namn inatt.
 
 

"JUSTIN där är du" skrek Zack. Jag gjorde ett handslag med honom och vi gick mot dem andra grabbarna.
"Det var på tiden att du kom" ropade Chaz när jag kom fram och gjorde ett handslag med alla grabbarna innan jag tog en mugg från bordet och söp ner hela på två klunkar. Jag tog två nya på varsin hand och gick mot dansgolvet.
"WOOF WOOF" hörde jag Chaz skrika och jubla , han visste vart jag skulle.
Jag gick fram till Lana som dansade med någon kille. Jag gav killen en varnade blick och han stack. Lana putade med läpparna men sprack sedan upp i ett stort leende när jag visade henne muggen med vodka. Hon tog den ifrån mig och la sin hand runt min nacke och började dansa.

Sashas´ perspektiv.
Jag och J.J steg ut från vår skjuts och började gå upp mot huset som det dånade av musik.
"ÄR SASHA GONZALES REDO FÖR ATT SMAKA PÅ KANADENSARE HEMMA FEST?" tjöt hon och drog upp sina armar i luften.
"DAMN RIGHT" tjöt jag som svar och vi gjorde armkrok för att gå in till festen. Redo att släppa loss.


 Jag vet att ni förväntade er ett party kapitel men party blir mer detaljerat på kapitel 20! Hoppas jag inte gjorde er besvikna, stay tuned bebe´s kapitel 20 komemer när som helst! :) 
Kommentera! ;)


Kommentarer
Anonym säger:

Mer snälla ett till kapitel ikväll!!<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Åh vill bara ha mer nu!! När kommer nästa!!?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Grymt bra👌

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Grymt bra👌

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

Herregud jag älskar detta! ♥

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

Thilda säger:

MER"!!!!!!! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thilda säger:

MER"!!!!!!! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emmy säger:

Lika bra som vanligt! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Amanda briggita Anneli svenssons sons son säger:

Haha rolig kapitel, jag sprang runt huset 20 gånger o min mamma fråga vad som hände och jag sa att jag råkade glömma min oskuld i tunnelbana!!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Josefine säger:

This is amazing! Grymt!!!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://nattstad.se/josefinerosto

Anonym säger:

Ååhh snälla idag:( Kapitlet var skit bra, längtar till festkapitlet! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Viki säger:

Jag älskar novellen och har älskat alla delarna. Men, rent skriftligt, var detta den bästa delen, ska jag säga! Även om alla är fantastiskt bra!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

I. Want. That. Party. KNOOOOOOOW! :'(

Underbart kapitel!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anna säger:

Sjukt jävla bra !!!! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Meeeeeeeeeer

KOMMENTAR SKRIVEN:

Becca säger:

Grymt bra! Längre till nästa kapitel! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jättebra!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Gud så bra!
älskar din novell längtar redan till nästa kapitel :))

KOMMENTAR SKRIVEN:

anonym säger:

Ombbbb undrar vad som händer sen!! :))

KOMMENTAR SKRIVEN:

Agnes säger:

I Want more! :) PUUSSS

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinbdrew.blogg.se

jasmina säger:

skitbra mer

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justindrewnovell.devote.se

LMSSY säger:

Skulle vi ha länkbyte eller inte? :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

Emelie säger:

Jätte bra ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://bieberrstorys.blogg.se

Anonym säger:

SÅ BRA!! Ett till idag! Vore grymt! Hoppas på att Lana och Sasha Blir bra vänner:p

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ellen säger:

Jättebra kapitel :D
Kram <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://aboutonedirectionn.devote.se

LMSSY säger:

Ska vi ha i inlägg och menyn? :) Ska du börja? :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

LMSSY säger:

Ska du eller jag börja? :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

alva säger:

åh så bra vill ha mer :) när kommer nästa

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ellen säger:

Jätte bra!!! Meeer😍

KOMMENTAR SKRIVEN:

Karro säger:

Helt klart en av dom bästa novellerna jag läser! Asså måste säga att jag tycker denna novell är sååå GRYMMT bra! Men jag blir ledsen för jag vill ha nästa kapitel Hehehe... När kommer den?❤❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

alva säger:

så bra vill ha meeeer :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Adina säger:

Gryymt :) Mer nuu

KOMMENTAR SKRIVEN:

jennifer säger:

Jag älskar värkligen din novell och längtar tills nästa kapitel jag undra om du kan lägga ut en bild på dig själv

KOMMENTAR SKRIVEN:

Klara säger:

Assssbraaaa snälla meeeer nu!:):)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Vicky säger:

Sjukt bra! Hoppas nästa kapitel kommer snart!

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback