61

Postat i kategorin Sacrifice for love

45 - Regret comes after the accident

 
 Hur kunde han? Han hade lämnat mig bara sådär igår, och han går runt och knullar någon rödhårig liten hora. Jag kände tårarna rinna från mina kinder. Ingen har faktiskt betyd lika mycket som Justin har, jag behövde honom. Jag ville ha någon som skulle va där för mig, speciellt nu. Meningen var att vi skulle tillbringa tid här i kalifornia tillsammans, men nej. Jake, fucking Jake. Alltid förstöra mitt liv. Jag suckade och all tänkande, sorg och ilskan fick mig att må värre.Jag la mig på sängen och grät mig tillbaka till sömns.


"Ugh" stönade Jess sängen bredvid mig. Jag kissade med ögonen och kollade på henne hon hade satt sig upp och satt på sängkanten samtidigt som hon masserade hennes tinning.
"Baksmälla?" mumlade jag. Hon gav ifrån sig ett smärtsam ljud och reste sig upp.
"Jag ska aldrig mer dricka!" 
"Säger du nu" flina jag och sträckte på min armar.
"Hur kan du överleva, Du verkar inte ha ont?" Mitt leende försvann och jag gömde mig lite i täcket.
"Tro mig jag har ont" mumla jag, I mitt hjärta..  Jessica försvann från rummet men bara på nån minut var hon tillbaks med två frätande glas vatten.
"Här, drick det!" jag smakade lite och gjorde en äcklad grimas.
"Euw, Vad är det här?!" 
"De är Treo, det hjälper mot smärtan!" 
"Har du inte alvedon eller Ipren istället?" Gnällde jag som en 6-åring.
"Tyst och drick de bara!" jag suckade och höll för näsan samtidigt drack jag från den äckliga vätskan.
 
                                                                        •• 
 
"Men du måste äta någonting?!" manade Victoria och Jessica mig för sjunde gången. Jag kollade irriterat på dem.
"Jag sa ju att jag inte är hungrig!" fräste jag. De kollade storögt mot mig med vidöppna munnen, för min vridna attityd. Jag sköt bak stolen och reste mig upp. Med snabba steg gick jag ut från matsalen. 
Ingen visste vad jag skulle göra idag, ingen visste varför mitt humör var så här. Jag skulle iallafall bara gå till ett kort besök och vara borta på noll sekund. På kvällen senare skulle vi åka tillbaks till Stratford. Jag längtar vill inte stanna kvar i den här helvetes staden. Jag hör inte hemma här längre, Det finns ingenting kvar för mig här. Men om det inte finns kvar någonting för mig här och inte heller i Stratford för den delen, Vart tillhör jag då? Vart ska jag ta vägen? Jag vill inte leva så hära. Jag vill inte vara vilsen. Varför lever jag? Jag suckade frustrerat och tittade upp mot vart jag gick. 
"Godmorgon, Sasha!" Stod killarna med glatt leende på sina läppar och var påväg in till matsalen förutom en då, och det var han min blick satt fast på. Jag gick fram till han tog ett hårt tag om hans tröja med mina nävar och backade bakåt och in genom en okänd dörr. Jag kollade runt och såg att de var som ett litet städskrubb. Men den fick duga bara vi fick vara ostörd. Justin rynkade på näsan och kollade på mig med ett höjt ögonbryn. Jag himlade med ögonen och la armarna i kors. Vi stod bara där och kollade på varandra tills han öppnade munnen.
"Ville du någonting eller?" Frågade han kallt. 
"Varför ignorerar du mig?" Han suckade högt och skakade på huvudet.
"Jag sa ju att .-"
"Den riktiga anledning!" Tjöt jag. 
"Hur kunde du? Hur kan du röra andra tjejer sådär utan att få skuldkänslor!?" han började flina och jag andades hårt med hävande bröstkorg. Han tog ett steg närmare och jag backade bakåt så att min rygg mötte dörrens hårda yta. 
"Vad får dig att tro att jag får skuldkänslor?" Jag blinkade några gånger och kollade ner på våra fötter.
"Jag såg dig på morgonen, med en tjej" mumlade jag lågt. De blev dödstyst allt man hörde var mina nervösa andetag. Jag kollade upp och såg Justin stå där med en tom blick. 
"Nu skulle de vara bäst för dig att ha en bra förklaring istället för tystnad!"
Han kollade äcklat på mig, den blicken som fick mig känna mig så smutsig.
"Jag behöver ingen förklaring!" snäste han.
"Du såg mig och du misstänkte rätt, jag knulla den sexiga tjejen hårt att hon skrek mitt namn så högt igår natt, blir inte förvånad om du hörde våra stön från ditt rum" Skrattade han torrt. Jag kollade chockat mot han. Ska inte säga att de här var någon nyhet för mig men att höra honom säga det var som att han stod där och stampade på mitt hjärta och jag skrek efter honom att sluta. 
Justin slickade sina läppar och tog tag i min höften för att trycka mig hårdare mot dörren. Han lutade sin panna mot min panna och kollade djupt i mina ögon. Jag rodnade lite och tvingade mig själv att kolla bort från hans felfria ansikte. 
"Vill du veta en sak?" Sa han hest och smekte min kind. Jag svarade inte. Han lutade sig fram mot mitt öra och viskade.
"Jag ångrar inget." 
Jag fuktade mina torra läppar och nickade sakta.
"Så allt de här var som ett spel för dig?" Han fnös till och knuffade sig bort från mig.
"Du startade spelet jag bara avslutar det!" Jag kollade förvirrat på han och han bet sin läpp. Han tog tag i mina händer och tryckte dem mot dörren samtidigt som han lutade sig över mig. Han började nafsa på min örsnibb.
"Du vet väll vad mer vi kan göra i den här städskrubben" viskade han raspigt i mitt öra och kysste mig bakom örat.
"De är väll inte det första smutsiga stället du har blivit tagen i?" 
"Eller har jag fel? Mumla han. Han klämde på min ena bröst med sina stora händer och jag tog genast min fria hand och slog bort hans hand. 
"Babe" grymta han till. 
"Sluta!" Sa jag och försökte komma loss med min högra hand. 
"mmh, vill du verkligen att jag ska sluta med det här?" Sa han och kupade min nederdel med sin hand. Jag frös till is och slutade andas när han rörde mig där.
"Och babe de behövs ingen betalning från mig, en omgång kommer få dig att gnälla efter fler omgångar" jag drog efter andan, mina knän ville falla ihop, de kändes som att mitt hjärta dog ut så att alla muskler i min kropp slutade fungera. Jag har aldrig känt mig så här äcklad, jag lät honom röra mig på det sättet, Jag hade också utan tvekan gärna förlorat min oskuld till han. Till den här killen som står framför mig. Killen jag var kär i. Killen som nu står framför mig och behandlar mig som smuts. Han.
"Kallar du mig för Hora?" Försökte jag säga men min röst förstördes när jag försökte prata så de blev som ett hest ljud. Men han fattade.
"Inget du inte har blivit kallad för förut?" Sa han med ett flin.
"Men inte från dig" viskade jag för att jag inte kunde prata högre. Om jag gjorde det skulle jag bryta ihop och det ville jag inte framför Justin.
Jag svalde hårt och min mun blev genast torr.
"Jag trodde jag betydde någonting för dig, Jag trodde vi hade någonting?" De var min sista fråga.
Jag ville ha ett svar innan jag skulle försvinna. Han var tyst och svarade inte på min fråga.
"Svara mig?!" Skrek jag otåligt. 
Hans ögon svartnade till som det brukar göra nära jag höjde rösten mot han.
"Du betyder inte ett skit för mig" skrek han högre.
"De vi hade betydde ingenting, du är ingenting för mig" hans bröstkorg hävdes upp och ner av ilska och min mun blev bara torrare. Jag kollade känslolöst mot han.
"Om ditt spel var att krossa mitt hjärta så kan du avsluta spelet" 
Jag tog ett djupt andetag och kollade rakt in i hans ögon. 
"För du har redan vunnit!" De var de sista jag sa innan jag öppnade dörren och försvann ut. 
Tårar bildades i mina ögon en tår rann ner och en till tills de kom flera stuckna på samma gång. 
"Sasha!" Ropade han. Den bekanta rösten som en gång fick mig lycklig. Jag stängde ut rösten från min hjärna. De här är sista gången jag låter en kille få mig att falla de räcker med att Jake och Justin redan har lekt med mig jag klarar inte av mer smärta. 
"Sasha,vänta" Skrek han och tog tag i min arm. 
 
 
Med all min styrka jag hade kvar i kroppen vände jag mig om och slog till han de hårdaste jag kunde på kinden. De sved till i min handflata med en sån kraft jag tog i. Han grymta till och hela min värd blev dimmig allt jag såg var Justin. Jag snyftade till och sprang sedan där ifrån ut från hotellet och ner till bussarna. 
 
Justins perspektiv.
"FUCK" Skrek jag allt jag kunde och slog till väggen, men de var ingen enkel vägg de var mer som en tegelvägg så smärtan sved i handen men jag kunde inte bry mig om det, Min hjärna, mitt hjärta och mitt kropp skrek redan på mig, psykiskt.
"Är du okej, bro?" Jag kände hur nån la armen på min axel och de fick mig att ryka upp.
"Ser jag ut som att jag är fucking okej?!" Ryan tog upp händerna i en skyddande gest och kollade sedan lidande mot mig när han insåg att det här inte var något jävla skämt.
"Vad hände?" Frågade han lugnt.
"Jag sabbade, jag.. Jag först-." Jag kunde inte ens säga klart menningen innan jag skakade på huvudet och satte mig.
"Jag behandla henne som en hora" jag drog mina händer frustrerat upp till mitt hår och drog i den. Ryan la handen på mitt axel och tog ett andetag.
"Hon kommer tillbaka, Justin"
"Du måste bara fixa det här på din egen hand, DU måste fixa det här inte personen du tror du är?"  Jag suckade och kollade på utgången hon hade sprungit ut från.
"Hur ska jag fixa det här när det var hon som spelade med mig från första början, Hon ville aldrig ha mig och jag föll för henne, och det var de jag inte kunde hantera"
"hantera vadå?" Frågade han.
"Hantera att bli lämnad.. Igen" jag svalde hårt och kollade tomt ner på golvet och sedan mot utgången igen. Varför ville hon inte ha mig? Varför var hon tvungen att ljuga? Hon fångade mitt intresse genom att vara så oskyldig men samtidigt så kaxig, vild och annorlunda. Men egentligen var hon precis som alla andra så varför känner jag mig så skyldigt? Varför har jag ångest och en stor vilja i min kropp att springa efter henne, att jag måste påminna mig själv flera gånger, att de var HON som sårade mig. Jag var bara den som gav tillbaka vad hon förtjänade.
"Hur vet du att hon spelade med dig?" Fnös Ryan mitt i mina tankar.
"för att jag hör-." 
"Är du seriös? Du har inte ens pratat med med henne själv och ändå så anklagar du henne?" Jag kollade trött på han. Vad fan hade jag gjort, hur dum kunde jag vara. Med en tom blick stirrade jag på han utan att svara.
"Bieber vad har du ställt till med?" Frågade Ryan oroligt.
"Vad har du sagt till henne?" Jag tänkte tillbaka till stunden vi var i städskrubben, hur jag behandlade henne.
"Du måste snacka med henne" han visste, han visste hur jag blev när jag var sårad och sviken. Han visste vad jag kunde säga.
"Jag har redan förlorat henne"
Vad tror ni händer? Tycker att Justin berter sig som en idiot men tycker även synd om han för han vet inte hur han ska hantera hela saken. Vad tycker ni om självaste händelsen att Justin tror Sasha har ljugit för han, och hon fattar fortfarande inte varför han är arg, eftersom hon vet inte vad Jake och Justin snackade om ;) Jaja i nästa kapitel ska Sasha besöka en speciell person någon som kan gissa sig fram? hehe mer Drama.
Vet att det blir ett kort kapitel men ville inte göra kapitelt långtråkigt genom att lägga till massa saker och så ville jag få ut den idag :)
Det var någon som undrade hur man läser min novell från början, aa du måste gå in på kategorien Sacrifice for love och sedan scrolla lägst ner och trycka på tidigare inlägg. 

Fråga: Ska ni resa någonstans på jullovet?
Svar: Jag ska iallafall resa till London! :D

Kommentarer
Anonym säger:

NEEEEJ!!!!!!!!!!! de måste bli tsm igen!!!!
svar: kke till turkiet

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

NEEEEJ!!!!!!!!!!! de måste bli tsm igen!!!!
svar: kke till turkiet

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jessica säger:

Grymt kapitel!

KOMMENTAR SKRIVEN:

cawii säger:

Va elak han va :(, jaa jag ska åka till filipinerna! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Omgomgomgomg jag dööör. Såå braa.
Svar: Danmark -.-

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

Ariana säger:

As bra!
Men asså kan inte justin berätta vad Jake har sagt om henne till justin? :O
Jag älskar du skriver deras pov :)
Drama..i like och jag tror att hon ser hennes mamma ?
För det va i något kap där det stig att hon skulle träffa på sin mamma O se hur hon har det eller ?

Svar: vet inte. Men om vi ska någonstans så blir det Alanya ( Turkiet) ❤😘

London?! Fan va najs va ska du göra där då?❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

Aya säger:

OMB SÅÅ BRA!! Älskar dramat!! Men justin.vad har du ställt till med?!haha nejmen jag älskar handlingen!

Svar:nej jag ska stanna kvar i gamla vanliga Sverige. :(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Josefin säger:

haha, jag tycker synd om honom för att han är en sådan jäv*a idiot kan man nog säga.. oc jag tror att hon ska hälsa på sin goda lilla mamma <3
Svar; Ska stanna kvar hemmai lilla Belgien jag, haha.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Sjukt bra, hon ska besöka sin mamma😄😄

KOMMENTAR SKRIVEN:

NUTELLA säger:

Är så jävla glad för att du uppdaterade! ÄLSKAR DIN JB NOVELL!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Shiiiit😳 älskar drama!!!! Kapitlet var jätte bra (:

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emilia säger:

Grymt!! Älskar den här novellen längtats
Sjukt mycket tills nästa kapitel!!❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Så jävl bra du är och älskar din uppdatering jämfört med andras!! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

anonym säger:

Sååååå bra kapitel även fast Justin betedde sig som en idiot, börja nästan själv gråta när dom var i städskrubben och han sa alla domdär sakerna till henne och hon sprang gråtandes ut.
Du skriver så bra, man lever sig in i berättelsen på nåt sätt, som att man själv skulle vara med.
Orkar knappt vänta tills nästa kapitel!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Bella säger:

Grymt bra kapitel. Jag ska till Thailand och Gran Canaria på jullovet :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

ehagköhadöiga Stackars Sasha OCH Justin! Han är så förvirrad lilla plutten.. Btw, ska ingenstans på jullovet tråkig som jag är xD

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://jdbnovel.blogg.se

Emelie säger:

men åhh han måste fatta att det nt är sant som han tror !! jätte bra ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://emelajzaan.blogg.se

Thilda säger:

OMG!! ORDLÖS.. asså vad hände precis.. Justin behandlade Shasha som om hon var värdelös, och sen Lät han henne aldrig förklara eller något..OMG, Håller med ryan han måste verkligen försöka fixa det.. längtar något så otroligt mycket till nästa kapitel <3. du äger verkligen på att skriva! din novell är helt klart en av mina favoriter..

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emilia säger:

Så bra!!

Svar: ska åka skidor men det är inte förräns efter lovet

KOMMENTAR SKRIVEN:

- säger:

Sjukt bra! Tror hon kommer träffa sin mamma ;)

KOMMENTAR SKRIVEN:

camilla säger:

Aså det är grymt! Så sjuukt! I love it och lite till!! Iihh!! Jag typ fangirlar fast det är djukt sorgligt...
Svar: Jag ska stanna kvar i kalla tråkiga Sverige

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Justin ditt pucko.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emmy säger:

Super bra, jag tror hon ska till hennes mamma och hon mår nog inte så bra, sen kommer nog Justin vilja prata med henne men hon vill inte prata med han. <3

Skoj att du ska till London själv ska man åka till Västervik och hälsa på kusinerna :D

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Justindrewnovell.blogg.se

celebnovell säger:

Sjukt bra dom vanligt! Hjärtat du hade i 180 när jag läste.
Jag stör mig lite på att du/ni skriver han istället för honom. :/
Sv: Inte vad jag vet just nu.

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

Maria :* säger:

Sjukt bra kapitel! Även fast du har lite dålig uppdatering den senaste tiden, så är dina kapitel helt fantastiska! Du har ju också ett liv plus skolan. Och det är verkligen jätte svårt med skolan nu. Man har inte ens tid att göra något, de bara slänger böcker på en.
Men det kommer säker bli bättre med uppdateringen sen :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

M säger:

OH MY GOD. Detta var helt felfritt. Seriöst, jag förstår inte hur du kan vara så bra, visst några stavfel här och där men vänta? Vad fan gör det när du skriver så jävla helvetes bra. Älskar hur känslosam Justin blev i slutet, var så jävla äcklad av honom i början av kapitlet men i slutet kunde jag inte låta bli att tycka så fucking synd om honom. Din novell är seriöst perfektion.

Och sen till den andra grejen, jag ska också till London på jullovet!! Vilket datum ska du dit?! Åååh jag har redan börjat planera alla platser osv osv, så jävla kul!

KOMMENTAR SKRIVEN:

jasmina säger:

ohh shitt gud. Justin är en IdiOT första gången jag säger de men. Han säger massor med saker till henne sen tycker han synd om sig själv. hahha jävla Justin. Bullshit. Svar:Jaaaaaaaaaa till min fina och vackra Toalett :))) <33

KOMMENTAR SKRIVEN:

astrid säger:

åh så jävla bra du äääär! jag är typ beroende:(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Johanna säger:

Åh herreguuuuud vad braa, är helt käär <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alva säger:

OMG, seriöst värdena bäsa är du på att skriva. Helt otroligt!!!!
Svar:Paris

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Åh sjukt bra! Jag tror att Sasha kommer besöka sin mamma!
Svar: Nepp ska inte resa nån stans.. eller det är vad jag vet.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alicia säger:

Jag tycker att du ska dra ut på det lite, verkligen visa för Justin att hon är jättesårad och låta det gå några dagar till innan det blir bra igen.. :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

jag tror hon besöker sin mamma och det var ett grymt kapitel

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

jag tror hon besöker sin mamma och det var ett grymt kapitel

KOMMENTAR SKRIVEN:

Hilda säger:

Åååhhh, såå bra!!! Längtar till nästa! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Ohhhh så bra! Man vill ju bara läsa mer!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emma säger:

JAPSVSODÅD så bra!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Semina säger:

Så bra dörr !!!!!!!!!!! <3 <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Linda säger:

Bra bra bra du dödar mig när kommer nästa ? :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

nästa ? snälla! jag typ dör haha <3 <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

iPad ala Samsung säger:

Geeezzzzzz women hur länge ska du döda oss?????!?!?!?!!!!?!?!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Hallå Du håller på att döda mig med såna här kapitel men sen behöver jag vänta länge till nästa? Skiter du i oss.

KOMMENTAR SKRIVEN:

.. säger:

Merrr?

KOMMENTAR SKRIVEN:

emilia säger:

Mer snart eller?? Så bra!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

emilia säger:

Mer snart eller?? Så bra!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

jag tror också hon besöker her mother

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

jag tror också hon besöker her mother

KOMMENTAR SKRIVEN:

Biebstoory säger:

Sååå perfekt skrivet! Du är helt galet grym på att skriva!😍

Sv; Japp! Ska till Denmark (lol) med min bästavän ^^
Åh! Var ju i London nyligen! Det var så himla kul! Men dyrt däremot. Ha det så kul och shoppa loss!<3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://biebstoory.blogg.se

Anonym säger:

när kommer nästa ? eller ett inlägg där det står när? :(
längtar bah vill inte var PÅ dig! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

camilla säger:

När kommer nästa? Det är sjukt bra ska du veta!! :) <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sandy säger:

Snälla mer!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Nästa snälla! ❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

Hilda säger:

Hej, förstår att du är upptagen i skolan, har insprationsbrist eller helt enkelt orkar inte. Vill att du ska veta att du skriver JÄTTE BRA och stressa inte med nästa kapitel, ta det lugnt i din egen takt :) Men skriv gärna något litet inlägg så vi vet bara ;) Jag stannar oavsett vad, skulle aldrig lämna :) <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

När kommer nästa ?:)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

När kommer nästa ? :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

ifrah säger:

jag tror det är mamman
nä ska stanna kvar I sverige
btw du är bäst älskar din novell du skriver seriöst som.en ängel. Du borde bli en förfartare, om du någonsin blir det så lovar jag kommer vara den första personen som har läst boken. det är så olikt mig.jag brukade hata att läsa tack vare dig så älskar jag att läsa idag! tack så mycket hoppas att du aldrig slutar<3 (förlåt om det stavfel skriver från mobil) bye bye:)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sara säger:

OMG så jävla bra dör när jag läser när kommer nästa ut måste fortsätta läsa

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sara säger:

OMG så jävla bra dör när jag läser när kommer nästa ut måste fortsätta läsa

KOMMENTAR SKRIVEN:

Fina Lisa säger:

Muy bien du är på att skriva


Love to you darling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

👍😱😎😎🎶🍬📺👤👤😍💘👥😂🍌🔫💂😥💕😍💎👤😂

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emmy säger:

Super bra, jag tror hon ska till hennes mamma och hon mår nog inte så bra, sen kommer nog Justin vilja prata med henne men hon vill inte prata med han. <3

Skoj att du ska till London själv ska man åka till Västervik och hälsa på kusinerna :D

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Justindrewnovell.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback