14

Postat i kategorin

50- The Beauty of the day

"Sov nu." viskade jag och han tog ett djupt andetag och slappande av i min famn redo för 3 dagars sömn. "Sasha?" mumlade han. "Mm?" , svarade jag och gäspade.
"Jag älskar dig!" och efter det hävdes hans bröstkorg med djupa andetag och en låg snark lämnades hans läppar.

Jag vaknade av solljuset som träffade mig rakt i ansiktet, jag grymtade och gömde mig under täcket. Jag tänkte på igår kväll, jag hade inte pratat med Brad än. Jag vet inte om jag vill, men jag har så många frågor som han måste svara på. Jag kolla bredvid mig i andra sidan av sängen för att se om Justin låg kvar men det gjorde han inte, såklart. 

Jag älskar dig

Det var de tre korta, men meningsfulla orden som repeteterade i mitt huvud. Och det va Justins röst. Orden han sa till mig igår kväll träffade mig rakt i hjärtat. Jag älskar honom också, men Justin är en så stark kille och jag vill inte visa mig svag inför honom. Men han gjorde det, och det är Justin Drew Bieber vi snackar om. Jag kollade ner med skuldkänslor, jag borde inte ha varit så tuff mot honom igår. Han hade lidit tillräckligt. Men han sa att han inte brydde sig om mig. Han gjorde sina ord klar i Kali, han kanske ångrar sig men det han sa är svårt att förlåta. Jag gick in i toaletten, tog en snabb dusch och böt om till ny kläder. Jag kollade igenom mitt WIC och hittade en enkel tröja, medans jag letade efter min mjukis hittade jag en pärlarmband. Det var en som Melissa hade gjort till mig, MELISSA!

Hur kunde jag glömma bort min älskling, jag hade helt och hållet skällt ut henne med allt. All min ilska hälldes ner på henne. Jag kände hur ångern åt upp mig innifrån. Jag lutade mitt huvud på mina händer och böjde mig ner. Hur kunde jag göra så mot henne? Jag tog på mig snabbt tröjan jag hade hittat och ett bar shorts. Jag gik ut ur mitt rum och knackade på hennes dörr.

”Kom in” tjöt hon.

Jag öppnade sakta dörren och steg in, hon tittade på mig och hennes ögon bled ledsna.

”Hej” viskade jag och gick fram till henne, hon kollade bort och la armarna i kors.

”Titta vad jag hitta” sa jag och drog fram armbandet hon hade gjort ”kommer du ihåg den? Du gjorde den på min födelsedag” sa jag.

Hon sneglade bak på den och kollade sedan bort igen.

”Mel, förlåt mig. Jag ville aldrig skrika åt dig” Sa jag.

”Varför vill inte Mamma ha mig?” frågade hon.

”Mel, det är inte bara du utan mig med, hon gick tillbaka till pappa” sa jag.

”Är det bra eller dåligt?” frågade hon.

”Hon lurade oss” sa jag, Melissa är bara 8 år men hon försänar att veta sanningen.  Hon lutatde sig fram och kramade om mig.

”Förlåt Mel, allt komemr bli bättre, våran liv kommer bli bättre här i Stratford, okej?” viskade jag i hennes öra.

”Okej Sasha” svarade hon.

”Följer du med för frukost?” frågade jag henne.

”Sasha, jag åt frukost för typ 3 timmar sen” sa hon och fnittrade.

”Oj” sa jag och skrattade, jag lämnade rummet och gick in till mitt rum. Jag tog min lur och öppnade den och såg att jag hade fått sms från Justin och 7 missade samtal från Jessica.

Jag kollade Justins sms och såg vad det stod.

Justin

Jag kommer och plockar upp dig kl 19.00, va fin klädd

Justin

Ops,mitt fel, du är perfekt i allt♥

 

Jag kunde inte sluta läsa smsen om och om igen, och för varje gång fick jag ett större leende. Jag ville bara dra i hans kinder och pussa sönder honom. Jag sprang in till Melissa och jag måste ha skrämt stackarn.

”MEL MEL MEL” ropade jag.

”VAAAD” tjöt hon.

Jag stannade till och kollade på henne.

”Du behövde inte skrika”

”du skojar” sa hon och ta handen på huvudet.

”Ja ja, men gissa vad?”

”vad?” frågade hon.

”Jag sa gissa”

”Jag vet inte”

”Ugh, Justin bjöd ut mig, på en dejt asså. Du vet när två-”

”Sasha, jag var inte född igår” sa hon, ”får jag välja klänning?” tjöt hon.

”Yes” sa jag och hon sprang in till mitt rum för att gräva genom min WIC. Jag skrattade och gick ner till köket, påvägen ner slog jag Jessicas nummer.

”Sasha?”  frågade Jessica.

”Heeeeey Jess” sa jag.

”Så du är inte död, det är väll bra nyheter” sa hon.

”JJ, sorry det har hänt mycket” sa jag.

”Jag vet, snackade med Ryan” sa hon.

”Vill du komma över, jag skulle vilja ha dig här”  sa jag.  Samtidigt som jag tog ut Kornflakes paketet.

”Okej är där om 1 timme typ” sa hon.

”Okej, ses”

 

KL 18:30

 

”Sasha, rör inte på dig så mycket” tjöt Jessica samtidigt som hon fixade mitt smink, jag ville helst fixa mitt eget smink. Men det är Jessica vi snackar om, säg nej till henne en gång du ångrar att du kommit ut mellan din mammas ben.

”Kan du skynda dig?” frågade jag irriterad.

”Jaja, tyst” mummlade hon.

”Vänd dig om” sa hon och jag vände migom så hon kunde rulla bort hår rullarna.

Jag tittade fram och såg Melissa leta efter skor jag kan ta på mig.

”Mel, har du hittat klänningen?” frågade jag.

”Jag och Jess hittade den perfekta klänningen till dig” sa hon med ett leende. När Jess hade fått bort alla rullar tog hon en kam och kammade mittt hår och sedan knuffade mig på ryggen. Jag ställde mig om och kollade på spegeln, jag drog fram lite hår och log nöjt åt hur jag såg ut. Inte för mycket smink och inte för lite heller akka perfekt. Jag måste tacka Jess senare.

Jag drog fram min mobil och tittade klockan 18:48

”Oh my gosh, Mel var är klänningen? tjöt jag

”Allt ligger i WIC, på stolen” sa hon.

Jag sprang in till WIC och stängde efter mig, jag kollade på klänningen, det var en kort kläning som var som en tub-klänning med lite väck runt omkring och genom skinlig tyg runt magen. Jag drog på mig klänningen och de svarta pumbsen, jag tog på mig min halsband och örhängarna och to tag om min väska. Jag tittade på min fullbody spegel och log. Jag längtade verkligen på det här. En hel kväll med Justin, man vet aldrig vad det kan leda till. Men jag vet att jag inte kommer ångra det.  Pling.

Jag tog fram min mobil och såg ett sms från Justin.

Justin

Kom ner!

 

Jag log stort och steg ut från WIC, Melissas och Jessicas käken föll ner på golvet. Jag log stort och snurrade runt ett varv.

”Sasha, du ser ut som en princessa” sa Mel.

Jag tittade på henne och räkte ut min armar och böjde min ner. Jag kysste hennes kind och gav henne ett rött märke på kinden.

”Damn Sasha, kolla in dina sexiga legs” sa Jess och log, jag gick fram till henne och kramade om henne och mitt under vår lilla kram hörde jag någon tuta med bilen ute. Ugh, Justin borde verkligen gå och köpa lite tålamod.

Jag gick ner och öppnade dörren, jag tittade på Justin som stod lutat på sin  bil. Han hade på sig en vit t-shirt och en kavaj och svarta byxor. Så enkelt och så sexigt. Jag gick ner till honom, och han kollade upp och såg mig. Typiska skor som ska låta så högt, jag kunde inte se honom genom hans glasögon. Men det stora fliner på hans ansikte förklarade mycket. Han slickade sina läppar och studerade mig upp och ner. Jag gick fram till honom och la mina armar runt hans hals och han drog mig i midjan till en stor varm kram.

”Du är så vacker” sa han.

Jag rodnande sakta och drog mig bort från honom och såg på hans kropp.

”Och du är så…. Sexig” sa jag och han log.

”Ska vi börja röra på oss?” frågade han.

Jag nickade och han kysste min kind innan han följde med mig till andra bildörren och öppnade upp dörren till mig. Jag satte mig i bilen och Justin startade bilen.  Jag visste inte om jag var nervös eller inte, kanske Justin bjöd ut mig och så. Men det som hände i Kali är fortfarande ett stort sår i mig. 


Ett mellan kapitel!

 

Kommentarer
Anonym säger:

OMG överbraa! Bästa novellen!! <33

KOMMENTAR SKRIVEN:

anonym säger:

bra kapitel men lite stavfel osv...

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ylva säger:

DÖR SÅ BRA!😍😘😘😘😘😘

KOMMENTAR SKRIVEN:

Matilda säger:

Åh, jag har sträck läst alla kapitel när jag varit sjuk denna veckan och jag bara älskar novellen! :3 Frögyllde mina snoriga dagar! ❤️

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Http://www.theamazingfreaks.wordpress.com

Fanny säger:

Ååå längtar att få höra hur dejten går! Älskade det verkligen!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Wilma säger:

Jätte bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Justindrewnovell säger:

Åh så bra!! :) längtar till nästa <3 kram

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Justindrewnovell.blogg.se

Ida säger:

Jätte bra ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

Camilla säger:

Vad ska man komentera denna gången då? Perfekt? Jätte bra? Meer? Haha, aja alltihopa men på slutet blev det lite oklart...

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

OMB såååå bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Amanda säger:

Jag vet inte om ni gått in på er mejl men jag har iaf skickat ett och är tacksam för ett svar <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://bizzleatory.blogg.se

undefined säger:

lika bra som alltid!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://twosoulsoneheart.blogg.se/

Alia säger:

JAAAAAAAAAAA EN DEJT! Ååååååh jag vill bara ha nästa kapitel just nu!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://twosoulsoneheart.blogg.se/

Marielle säger:

Länkbyte här och på Instagram? =)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://firststeptwoforever.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback