23

Postat i kategorin Sacrifice for love

SFL - tillbaks?

Jag vet att uppdateringen har varit ganska dålig, hur länge var det sen jag uppdaterade? jag kommer inte ens ihåg med mer än en månad iallafall. Är jätte ledsen för att lämnat er alla bakom skärmen förvirrad.
Läxor och skolan har för de mesta varit en bortförklaringen, jag ljög inte de är ganska stressig och de förstår nog de flesta.

Vi är två styckna som äger denna blogg, vi började i mars/april 2013 och kämpade för bloggen tills den blev stor och vi tog inte så mycket ansvar för den för allt blev bara krångligare med livet.
Vi bytte novellen och tappade intresset för att ens bry oss om den.
Vi tänkte varje dag på bloggen vad som skulle hända, ni försvann sakta fast vi vägrade att stänga ner bloggen. Era kommentarer ger oss så mycket självförtroende i skrivningen, och i svenskan såklart.
Tack så mycket!
Ni är världens underbaraste läsare som fick oss att se en framtid med bloggen.

 

Nu tillbaks till riktiga anledningen varför vi egentligen har varit borta i veckor..

För 4 veckor sen hamnade en av oss på sjukhuset, har mått jätte dåligt och var inne flera dagar och kollade hjärtat osv. De blev svårt för den ena att ta hand om bloggen själv, hon visste inte vad hon skulle göra eller skriva. Jag gick inte till skolan på 3 veckor också ingen visste om hur jag mådde eller vart jag var så bloggen var inte vårat första alternativ att tänka på.
Sista veckan kom jag tillbaks till en skola, och nu mår jag bättre. Vi har pratat igenom allt vi två som äger bloggen och skulle vilja starta om igen, med novellen jag själv har uppfattat att ni tycker om, Sacrifice for Love och då menar jag inte med två kapitel utan gå efter planerna vi hade. Fortsätta från kapitel 46 till avslutningen. Skulle ni vilja det? att vi avslutar SFL och sedan får vi se vad som händer i framtiden.

Självklart kommer vi ha Nina kvar som karaktär även om Holland Roden är tjejen i designen, vi hade inte tänkt att byta design alltså. För fin för att kastas bort.
Så skit i i hur designen är uppbyggd och föreställ dig att de är Nina Dobrev på bilderna.

 


Kommentarer
Jbieberstorry säger:

OMG jaaaaaa

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://jbieberstorry.blogg.se

Jbieberstorry säger:

OMG jaaaaaa

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://jbieberstorry.blogg.se

vicky säger:

Åhh, jag tycker det låter sjukt bra gillade verkligen den bloggen ☺️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lmssy säger:

Ni får själv bestämma vad ni vill göra, men de skulle verkligen vara kul ifall ni fortsatte med SFL :*

Jag förstår verkligen, ni måste inte tänka på bloggen när det kommer till sånt, huvudsaken att ni mår bra!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

Anonym säger:

JAAA OMG JAA

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

JAAAAA

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ella säger:

OMG äntligeeeeeeen
Har saknat denna bloggen sååå sjukt
Ja hade hemskt gärna velat att mi fortsatte SFL<3333

KOMMENTAR SKRIVEN:

Hanna säger:

I' m still here :) och jag väntar gärna på nästa kapitel, kvittar egentligen vilken novell för ni skrive jätte bra! Men gör det ni känner är bäst! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Omg ja snälla fortsätt med sfl, älskar den novellen bokstavligen *.*

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://mybieberstoriees.blogg.se

Anonym säger:

OMG yees ni anat inte hur långe jag har väntat på detta! Bdksna ja fangirlar ni är st! Älskar era noveller (: ni gör ett grymt bra jobb

KOMMENTAR SKRIVEN:

Mikaela Juhlén säger:

Du kan vata för fin för att kastas bort :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://miickzz.blogg.se

Mikaela Juhlén säger:

Vara* ofc :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://miickzz.blogg.se

Emilia säger:

jaaa fortsätt på SFL!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jaa fortsätt, och det var tråkigt att höra om incidenterna :/ krya på er!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

OMG Ja.. Jag vill att ni ska fortsätta med

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

OMG ja, jag vill att ni ska fortsätta med SFL. ÄLSKAR DEN NOVELLER SJUKT MYCKRT. <3
Ojsan.. Tråkigt att höra om att en av er har legat inne på sjukhus, hoppas allt är bra nu och vi ska komma ihåg att livet är dyrbart. Massor av kramar till båda två. **

KOMMENTAR SKRIVEN:

Madeleine säger:

Jaaaaa, jag har verkligen saknat SFL jättemycket<3
Ni är bäst på att skriva noveller! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

JAAA, fortsätt på den, älskar justin och sasha, den var min favoritnovell! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Åh skulle vara drömmen om ni fortsatte med SFL. Älskade den novellen så sjukt mycket.
Tråkigt att höra om incidenten. Hoppas du mår bättre <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

justindrewnovell säger:

Det skulle vara som att sväva på moln om ni börjar med SFL igen för jag saknar den.

Förstår det, ni ska inte tänka på bloggen om det är som det är. Det vicktigaste är att ni mår bra! för det är prio 1. <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justindrewnovell.blogg.se

Ylva säger:

Mer en Järna ! JAJAJAJA🙌👌👌👌😱😍

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alia säger:

ÅHH jag älskade SFL! Tycker absolut att ni ska fortsätta på den om ni har lust!:) :*

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://twosoulsoneheart.blogg.se

Anonym säger:

Jag tycker att ni absolut ska fortsätta med sfl. Den är as bra 💕💕💕 love always 😉😚

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback