18

Postat i kategorin Sacrifice for love

54- Let it all out baby

 
 
 "Hon behövde skjuts till lyan, och jag tänkte endå ta dig ditt så" sa justin.
"Vilken lya?" Frågade jag.
"Seriöst? Har du aldrig varit där?" Frågade Jasmine.
Jag ignorerade hennes prat och tittade på Justin och väntade på ett svar från honom.
"Du får se babe" sa han och kysste min kind.

 -

Jag satt i bilen och det var nästan så att jag kunde känna den pinsamma tystnaden i luften, jag kunde höra Jasmine tugga irriterande högt på tuggumit. Justin satt och fokuserade på bilväggen och jag satt på min plats och…. ja bara satt. Jag ville veta vart vi skulle och varför vi hade Miss America 2014 i backsättet på oss. Jag visste inte varför jag störde mig så mycket på henne, jag visste att hon och Justin alltid hängde med varann. Men nu när jag och Justin är tillsammans är det där långt ifrån bekvämt. Jag ville inte ha henne i närheten av honom. Jag ville inte ens att hon skulle andas samma luft som honom. Damn, jag har blivit som en galen avundsjuk flickvän som inte ens låter sin kille titta på sin kusin. Jag suckade och försökte glömma bort ilskan och la mitt huvud på bilfönstret. Och magiskt nog gjorde den lilla gesten så att Justin fick sin fokus på mig. Han tittad på mig och log han tog sin ena hand och började sakta massera min låt. Och hans lilla massage rörde sig uppåt mot mitt sex. Jag ryckte till och slog hans hand och han drog smidigt bort den. Jag hånlog åt honom och Justin stannade vid röttljus och lutade sig fram mot mig och tryckte in mig till en kyss som genast blev besvarad.

“Vi är snart framme, babe” sa han och kysste mig kind och fortsatte köra. Tydligen var kyssen som Justin precis hade gett mig som en fullladdning för Jasmine för genast var hon igång med hennes babblande.

“Så, Justin hur var det när ni vann?” frågade hon och fnittrade.

Jag förstod inte vad som var roligt med det men what ever.

“Bra” svarade han kort.

“Sasha, varför åkte du från första början?” frågade hon.

Jag hade seriös ingen ork att tala med henne, hon vet att jag inte gjorde något speciellt där och hon vet att jag inte fick spela utan att det bara var för killar. Allt bara för att reta upp mig.

“För att stödja spelarna” svarade jag.

“aha” tjöt hon.

“Oh, glömde nästan att fråga Justin! Hur kunde du?” tjöt hon med Jasmines äckligt speciella fnitter.

“Vad?” frågade han.

“Knulla Hally, hon har en countryboy hemma som är helt och hållet besatt av henne, jävlar vad han skulle ha gjort om han fick reda på att hon fick i sig medans hon var i Kali, självmord eller något” babblade hon.

Varenda muskel spännde sig i min kropp, Justin blev stel och den där fittan gjorde allt med flit. Bara gud vet hur jag kunnat hålla mig stilla utan att slita av hennes huvud.Att hon tar upp det, jag hatar tanken på att Justin legat med någon annan medans vi….  inte direkt dejtade men endå. Det gör ont att veta att någon har haft honom i sin säng ens. Och tanken på vad Justin och Jamine har kunnat göa tillsammans.. jag började må illa av alla tankar.  Jag tittade bort och undrade vad Justin skulle svara. Men han satt bara helt tyst i bilen och svängde in till någon stor byggnad. Han parkerade bilen och steg av, jag tog av mig bältet och steg ut ur bilen. Jag tittade på Justin som väntade på mig medans Jasmine redan hade stigit in i huset.

“Förlåt för det där, jag borde aldrig låtit henne komma in” sa han.

Jag tittade på honom och såg i hans ögon att han verkade ledsen. Jag tog hans hand och pussade hans kind och log.

“Det är lugnt, men jag vet inte om jag klarar av att vara i närheten av henne mer” sa jag och tittade bort mot huset och suckade stort. Justin ställde sig bakom mig och kramade mig runt mina höften.

“Damn, catfight… sexigt” mumlade han i mitt öra och jag skrattade och knuffade bort honom från mig. Jag gick framför honom och jag kunde känna hans blick på min rumpa så jag med flit drog ner min linne så den täckte. Jag hörde hans skratt och han sprang ikapp mig och vi steg in till huset. Jag tittade runt och såg hur mysigt huset var, det var inte för stort och inte för litet heller. Jag höll i Justins hand och ställde mig bakom honom. Han tog med mig till ett ett rum och det var flera killar där inne. Justin steg in och hälsade på dem. Och sedan sneglade han bak mot mig och log. Han tog tag om min midja och drog fram mig lite och började presentera mig.

"Det här är Sasha Gonzales, världens vackraste kvinna" sa han charmigt. Jag log stort och sneglade mot Justin och mina kinder ändrade färg.  


 

 

"Här är tjejen som har fått Justin på bra humör" tjöt en kille och ställde sig upp och gav mig en kram.

"Damn,trodde jag var den enda som märkte, han lät mig ta hans sista cigg igår och hela dagen trodde jag att jag hade drömt" sa en annan kille och skrattade.

"Watch it Luke, det kanske blir din sista" sa Justin.

 

“Jag heter Mario, den där idioten där heter Luke, han till vänster heter Ross” sa han och pekade på en blond kille.

“Och han där heter Sean” fortsatte han.

“Hej” mumlade jag och vinkade lätt.

“Hej Sasha” tjöt alla i kör och jag skrattade lätt.

Justin tog min hand och vi satte oss på en ledig plats och Justin tvingade mig att sitta på hans knä.

“Yo, Justin vart hitta du den här vackra mamacita” sa Sean, han var rätt… latin av sig. Typiskt långt svart hår, gyllenebrun hud.

“Du menar hur hon hittade mig” sa Justin självsäkert.

Jag tittade stor ögt på Justin och slog till hans arm. Alla skrattade och Justin pussade min kind lätt.

“Så, Sasha varför berättar du inte vart du kommer ifrån?” frågade Ross.

“USA, Kalifornia” svarade jag honom.

“Var är dina föräldrar?” frågade Jasmine helt spontant.

Jag stelnade till och tittade ner, jag visste inte vad jag skulle svara. Ska jag berätta sanningen?ska jag ljuga? Om jag skulle ljuga, vad ska jag säga då?

“De.. ehm de är kvar i Kalifornia” sa jag.

“Varför är du inte med dem” frågade hon.

Jag ville inte vara kvar där, jag ville inte vara i närheten av Jasmine, Jag vet att hon vet om allt. Om min Mamma och att hon gör det här med flit.

“Jag vill helst inte prata om det” sa jag.

“Varför inte? Vi har hört många hemligheter förr”  sa hon och jag kunde klart och tydligt se hennes äckliga flin.

“Tyvärr inte den här” svarade jag.

 

“Okej, ehm vem vill beställa pizza?” sa Mario och försökte få bort den hemskt pinsamma tystnaden.

“Jag är med på det” sa Lukas.

“Ja ehm jag med” sa Ross.

Och med det så var alla ute ur rummet förutom jag, Jasmine och Justin. Jasmine suckade högt och lämnade rummet.

“Babe, vill du hem?” mummlade Justin.

“Nej det är lungt” sa jag och ställde mig upp.

“Är du säker? Vi kan åka hem nu” sa han och ställde sig upp.

“Jag vill vara här med dina vänner” sa jag.

“Du kan träffa dem någon annan gång vet du” sa han.

“Nej, vi är här nu okej? Och Jag vill inte bara lämna pågrund av Jasmine” sa jag och drog in honom till en kyss. Justin besvarade kyssen och vi gick till de andra.



Kvällen gick och dagen gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Jasmine var tyst och killarna var väldigt trevliga och roliga. Och Justin verkade så glad, har aldrig sätt honom såhär bland någon annan än Ryan och mig. Vi hade ätit, retats och skrattat och jag kände mig vällkommen. Jag drog upp min mobil och såg att det var rätt sent. Jag ställde mig upp till Justin som spelade tv-spel.

“Justin, jag måste hem” sa jag.

“Okej, efter den här matchen” sa han och var fullt fokuserad på matchen.

Jag nickade och jag gick till köket för att hälla upp något att dricka och jag såg Jasmine sitta där.Jag tittade på henne och gick bara förbi och öppnade kylskåpet. Jag drog ut drickan-

“Hej, fosterbarn” sa hon. Jag stelnade till och min grepp om energi drickan blev hårdare att jag nästan tog sönder den. Jag vände mig om och tittade bak mot henne.

“Säg det en gång till” sa jag och gick fram emot henne.

“Jag sa fosterbarn” sa hon och utan att veta om det hade jag gett henne en örfil. Hon jävligt tur att Justin precis hade stigit in när jag och Jasmine hoppade på varann som djur.

“Wow wow wow, hey!” skrek Justin som drog mig bort från henne. Jasmine började gråta och det var så tydligt att hon tvingade ut tårarna.

“Kom vi går nu” och vi tog på oss skorna och lämnade huset.

 

Jag gick irriterat förre Justin och han låste upp bilen bakom mig. Jag öppnade bildörren och satte mig. Justin han precis att stänga dörren åt mig, vilket var rätt smart eftersom att jag skulle smällt till dörren hårt. Han satte sig och startade bilen, men innan han började köra suckade han och tittade på mig.

“Vill du förklara vad som hände i köket?” frågade han.

Jag skakade på huvudet som svar.

“Sasha..” mummlade Justin och tog min hand.

“Kör mig hem bara Justin, snälla?” tjöt jag.

 

Han greppade tag om ratten och körde, men inte så långt för strax efter stannade han i en liten stig.

“Vi går ingenstans förrän du sagt till mig vad som har gjort dig så irriterad” sa han.

“For fuck sake, Justin börja inte nu” mumlade jag och la händerna över huvudet.

“Säg bara vad som har hänt, vem började?” frågade han.

“Med vadå?” frågade jag.

“Slåss?” svarade han och fick mig att se ut som en idiot.

“Jag” mumlade jag.

“Varför?” frågade han.

Jag kunde inte hålla in tårarna som brann innanför ögonen, halsen började svida och jag försökte svälja den stora klumpen som satt fast i halsen. Jag torkade bort tårarna och tittade upp för att inte tårarna ska rinna mer.

“Hon- hon kallade mig” försökte jag fram.

Justin tog tag om min hand och började sakta smeka den.

 

“Hon kallade mig fosterbarn” sa jag.

Jag tog djupa andetag för att lugna ner mig, Justin sa inte ett knyst.

“Har du aldrig undrat varför jag flyttade hit?”

“Ehm.. kanske..vet inte, jag har inte tid att tänka på varför du är här. Allt jag vet är att du kom hit och gjorde mig lycklig” sa han gulligt, jag log lite och tittade på honom.

“Min mamma mådde inte så bra efter att min pappa hade lämnat henne och vi hade inga pengar och saker och ting blev svårare för både mig och Melissa, en dag ringde min mamma själv till socialen för hjälp och Mel och jag flyttade hit. Det var det var hur jobbigt som helst att lämna mamma ensam då, hon sa att hon älskade oss och gjorde allt för vårt bästa. men…” jag tittade upp för att hindra tårarna rinna.

“Men…?” mumlade Justin och höll min hand lite mjukare.

“När jag skulle hälsa på henne i kali, var hon med pappa och han… han sa att vi aldrig betydde något för dem, att vi bara var där och slöseri på plats” sa jag och viskade den sista meningen .

Jag såg på Justins ansikte att han försökte få fram något, men han var stmm.

“Jag vet inte vad jag ska säga Sasha” sa han.

“Säg ingenting, ge mig bara en kram”  sa jag och han drog in mig till en varm kvar.

“Jag älskar dig och den där bitchen kommer få betala” viskade han i mitt öra.

“Älskar dig också” sa jag.

“Kan vi åka hem och titta på film och äta glass?” frågade han med ett flin.

Jag nickade och han körde oss hem.

 


Hej guys :/
 
Hur länge sen var det senast jag uppdaterade? 1 månad? Kanske mer.
Jag har saknat er, verkligen. Jag hade den här kapitlet klart för länge sen, men jag hade aldrig tid för att fixa till den. Ni kanske undrar hur jag inte kunde ha haft 1 timme ledigt och ni har all rätt att tänka så men jag har också varit lat. Skriv lusten hade försvunnit och jag ville inte tänka på bloggen eftersom jag ville inte tänka på er som väntade på mig så jag bestämde mig helt enkelt att blocka ut hela bloggen. Egoistiskt jag vet och jag tar all skuld för det. Men jag har fått insperation nu och mycket tid att vila och tänka och så har de flesta prov gått över, så jag hoppas på ett gott nytt start.
 
SFL är snart över klar, vet inte exakt hur många kapitel som är kvar men ett antal.♥♥
 
Jag älskar er läsare! Verkligen, så snälla kommentera kapitlet för era kommentarer ger mig verkligen motivation till att skriva mer! 

 


Kommentarer
Sanna säger:

ÅÅÅH VA BRA!! Älskar verkligen denna novellen, den är såsååssåsååsås bra!!!

Älskar dessutom hur ärlig du är. Du är typ den ända som inte håller på och ba: Jag har haft 10000 NP, 3873273 uppsatser, 8283472 prov osv, asså du erkänner att du har vart lat och så och det är så himla härligt verkligen och jag förstår dig till 1000!! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sanna säger:

ÅÅÅH VA BRA!! Älskar verkligen denna novellen, den är såsååssåsååsås bra!!!

Älskar dessutom hur ärlig du är. Du är typ den ända som inte håller på och ba: Jag har haft 10000 NP, 3873273 uppsatser, 8283472 prov osv, asså du erkänner att du har vart lat och så och det är så himla härligt verkligen och jag förstår dig till 1000!! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Oline säger:

Ta den tid du behöver! Känn ingen press :). Kapitlet var sjukt bra <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

ebba säger:

Såååååå bra, hoppas på nytt snart igen :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

emilia säger:

Åhh vad jag har längtat grymt kapitel❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:

astrid säger:

Älskar hur ärlig du är! Blir så himla less alla som bara skyller ifrån sig hela tiden... Hursomhelst är det värt väntan, du levererar ju till tusen på varje kapitel! Alltid lika roligt att läsa♥

KOMMENTAR SKRIVEN:

camilla säger:

Sååå himla bra, alltså shiiet!? Jag trodde Justin skulle börja skälla på henne istället för Jasmine, men tack och lov gjorde han inte det.... Det var grymt just so you know :]]]

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

jätte bra ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://emelajzaan.blogg.se

Anonym säger:

Sååå bra!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Matilda säger:

Meeeeeeeeeeeeeeer! ❤️❤️

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Http://www.theamazingfreaks.wordpress.com

Ylva säger:

Skit bra kapppp👻🔫

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

ååh så sjukt bra ! längtar till nästa :))

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://IdaBergstedt.horseworld.se

Anonym säger:

Ååååh maaaj gaaaad x) så bra!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Biebzters säger:

Ååååh maaaj gaaad x) så bra!!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://biebzters.blogg.se

Sanna säger:

Din blogg är sjukt jävla bra! Du skriver som en Gud <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Åh så fucking söta dör så bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Cawii säger:

OMMGGG BÖRJADE NÄSTAN GRÅTA NÄR JA FICK VETA ATT DU BÖRJAT SKRIVA IGEN!!!!😭😭😱😱😱😱❤️❤️❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏💗💗💗💗💗💗💗❤️❤️❤️❤️❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emmy säger:

Hallå hur underbar får du vara som skriver så här bra? Du är så begåvad att jag sitter med leende under allt jag läser. Jag hoppas allt är bra för mig kvittar det hur länge jag väntar för jag vet att nästa kapitel alltid är underbart! <3 kram
Jag dör hur söta de är tillsammans underbart söta

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justindrewnovell.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback