16

Postat i kategorin Sacrifice for love

51 - Act your feelings

 

Jag satt tyst i bilen och tittade ner på mina knän. Justin var tystlåten och de blev mer som en pinsam tystnad. 

Jag ville ha en konversation med Justin, men om han ville prata med mig skulle han ha gjort det. Jag såg upp mot honom, han hade blicken fokuserad på vägen, han var så snygg. Jag vet inte om någon kan se så perfekt ut som honom. 

”Vart ska vi?” bröt jag tystnaden.
”Du får se” , han log.
Nice, nu vet jag inte vart vi ska. Jag tittade ut genom fönster rutan, jag satte på radion och en Taylor Swift låt sattes på. Jag log och började sjunga med, om inte Justin skulle prata med mig kan jag väll ha kul för mig själv. 

Men det verkade inte Justin överens om, han stängde av radion och jag glodde lite irriterat på han.
”Sånt skit ska inte spelas på min radio” sa han och log. Jag la mina armar i kors och tittade bort.
Justin stannade bilen när det blev rött ljus och tittade på mig. 
”Du är så söt när du är uttråkad” sa han och kysste min kind.

Jag ville krama om honom och be om ursäkt, fast jag vet att jag inte har något att be om ursäkt för. Jag tittade bara bort och bilresan fortsatte.



"Vi är framme" , han parkerade bilen. Jag drog på mig mina skor som jag hade dragit bort under bilresan, dörren öppnades till mig
"May i?" Sa han och räckte ut sin hand, jag log och tag tag i hans hand och han drog snabbt upp mig. Han stängde dörren efter sig och knöt sina fingrar med mina. 
Vi steg in i den stora restaurangen, jag kunde inte tro mina ögon. 

Hur visste Justin om detta stället? Och det såg dyrt ut, väldigt dyrt. det kryllade med fancy folk som satt och åt.


"Godkväll" , hälsade kvinnan vid dörren artigt.

"Bieber, Justin Bieber" sa han.

"Låt se.... ja Mr Bieber, bord för två? Om jag har rätt?"

Han nickade och hon log.

"Följ med mig" sa hon och vände sig om.

Jag och Justin gick efter kvinnan och hon tog oss till vår bort. 

Det såg elegant ut. Kvinnan lämnade oss och Justin tittade på mig, han log och drog ut stolen till mig. Jag ställde mig framför stolen och Justin drog in den och jag satte mig ner. Han gick fram till sin stol och satte sig ner.


"Nämnde jag att du ser otroligt vacker ut idag?" Frågade han med ett flin. Jag kunde inte hjälpa mig själv från att le stort. 

"Tack" sa jag och la huvudet lite på snett. Justin studerade mig länge tror jag, för det var svårt att lägga märke på vart hans ögon log.

"Ta av dig solglasögonen" sa jag.

"Nej, varför?" Frågade han och skrattade och hindrade mig från att dra bort dem.

"För att...."

"För att vadå?" Frågade han med ett flin.

"För att jag vill kunna se dina ögon" sa jag. Hans flin blev större och han rodnade lite.

"Rodnar du?" Frågade jag lite för högt.

"Nej" sa han snabbt och tittade bort och la handen över näsan som om han kliade på kanten. Jag skrattade åt honom.

"Så vad ska du äta?" Frågade han och drog fram menyn.

"Vet inte" sa jag och tittade igenom.

"Jag tar det du tar"

"Jag ska ha meny 6" sa han.

Jag tänkte efter lite om vad jag skulle ha, jag kände mig inte så hungrig. Eller jo, men jag har ingen aptit. 

"Jag vill bara ha Sallad" sa jag. Han kollade konstigt på mig.

"Är du seriös? Det är meningen att du ska äta eftersom vi sitter i en restaurang" sa Justin lite irriterad.

"Ja, jag ska äta sallad?" Sa jag.

Jag visste att han skulle bli arg, men jag vill inte ha mat och han borde acceptera det.

"Sasha? Va fuck är ditt problem? Sluta va så..." Sa han.

"Va så vadå?" Frågade jag.

"Bitchig" sa han utan att ångra det, jag tittade på honom storögt.

"Jag är inte hungrig och det gör mig bitchig?" Frågade jag irriterad. 

"Är det såhär du ska vara resten av kvällen kan vi åka hem nu asså?" Sa han argt.

"Jag stoppar inte dig" sa jag irriterat, vi såg mordiskt på varandra en stund, om de inte vore för servitrisen skulle de hållt ut längre.

"Vad får de lov att vara?" , han höll ett block framför näsan och kollade frågandfe på oss.

"Meny 6" , Svarade Justin stelt och blängde på mig. Jag himlade med ögonen och kollade upp mot mannen som väntade på mig.

"En salad, tack!" ,

"Sasha" morrade Justin framför mig, men jag ignorerade han och log mot mannen.

"Är det allt?" jag nickade och mannen skakade på huvudet innan han försvann till nästa bord.

"Du förstör dejten" , mumlade han.

Jag himlade återigen men ögonen, och de gjorde han irtterad. 
"Himla inte ögonen!" sa han skarpt. 
"Varför du bestämer inte över mig?" , Justin händer låg på bordet i varsinn sida, och knytnävarna hade han knyt ihop sig så hårt att de började blekna till. Han var ilsken. 

Jag visste att jag var en onödig drama queen just nu, men ta de här som en hämnd från mig.

"Jag bjuder ut dig på dejt och de så här du ska bete dig" hans blick var fast i bordet. 
"Mmh" mumlade jag, jag var för trött för att bråka med honom, just nu ville jag bara få det här överstökat.

Maten hade kommit, eller Justins mat kom och vi åt i tysnad. Jag såg aldrig upp på han utan höll kvar min blick på bordet och åt min sallad. Däremot kände jag Justins blickar brännas mot min kind.

"Är du klar?" , undrade han kylligt. Jag nickade och släppte gaffeln.

Snabbt reste jag mig upp, med han hack i häll. 
Justin betalde notan, slingrade runt sin hand runt min midja och ledde mig ut.
Jag slängde av hans arm från mig och började röra mig bort från han. 

Jag hörde han mumla några svär ord bakom mig, men jag kunde inte bry mig mindre.

"In i bilen!" , ropade han när han såg att jag gick mot ett annat håll. 

Jag lyssnade inte och fortsatte. Jag kunde ringa en taxi. Det sista jag skulle vilja göra nu är att spendera en timme i hans bil.

"Sasha, kom hit!" , hans röst var bestämd.. Det skrämmde mig lite.

När jag äntligen trodde han hade gett upp, kände jag attt mina fötter lämnade marken. Jag skrek till och han kastade mig över axeln.

"Släpp ner mig!" skrek jag och viftade med benen. Justin stormade tillbaks till bilen kastade in mig från förare sättet till passergerar sättet och låste bilen innan jag hann öppna.
"Justin" , gnällde jag och han slog till ratten.
"Du är fucking omöjlig" mumlade han.

"Jag hör dig" sa jag.

Han skakade på huvudet och fortsatte köra. 


Jag visste inte vart vi var och klockan var 21.30 jag luta mitt huvud mot bilfönstret och kollade ut. Hela bilresan var värre än den förra, nu kunde man känna ilskan från Justin i luften. 

"Vart ska vi?" 
"Vi är framme" sa han och stannade bilen framför en liten stuga.
"Är du fucking seriös?" Sa jag.

Han gick mot stugan och öppnade dörren.

"Om du vill ha någonstans att stanna för natten borde du komma in nu" sa han och steg in.

"Stick, jag ringer någon annan" ja drog fram min mobil och slog in Jessicas nummer. De gick inte.

Jag tittade på min mobil och såg att det inte fanns någon service.

Jag suckade frustrerat och smällde igen bildörren.

"Ugh, jag hatar dig!" , jag kom in i stugan, utan att stänga dörren såg jag på han när han föröskte tända brasan.
"Jag fixade den här dejten speciellt för oss, så att vi kunde gå vidare och du beter dig som en fucking 5 åring?" Tjöt Justin. Där exploderade bomben.

"Du tror det är så lätt va? Att gå vidare? Vet du att du har sagt till mig att vi aldrig hade något? Så vad finns det att gå vidare med?" Frågade jag.

"Jag var en idiot och jag menade det inte och du vet det, det fanns något där, mellan oss. För om det inte fanns, skulle du inte sitta och tjura nu" sa han.

"OM DET VAR VERKLIGEN RIKTIGT SOM DU SÄGER SKULLE DU ALDRIG RÖRT DEN DÄR RÖDHÅRIGA HORAN" Skrek jag och tårarna slutade inte komma. Justin steg fram emot mig och jag gick bak.

"Jag har bett om ursäkt? Vad mer kan jag göra? Säg? Jag kan inte läsa dina fucking tankar Sasha! Jag är en människa" svarade han.

Jag snyftade.

"Jag sa ju det är inte så enkelt" sa jag och vände mig om mot dörren, jag orkade inte mer.

Justin vände mig snabbt om innan jag tog steget ut och lät min kropp smälla igen dörren samtidigt som han tryckte upp sin egen kropp mot min.

"Säg till mig då, varför är det inte så enklet? Huh?" Frågade han.

"För... för att jag älskar dig Justin" sa jag. 

Han såg in in i mina ögonen hans arga blick blev lite mjukare. 

 

Varning för sex scen

Han tryckte mig mer in i dörren och suddade bort avståndet mellan våra läppar. Han hade attackerat mina läppar hårt och jag flämtade till av den oväntande händeselen. 

Kyssen betydde så mycket mer, den innehöll för mycket känslor, att mina ben blev knäsvaga.

 Hans varma tunga träffade min under läpp innan han gled in tungan i min mun. Han smekte min innerlår och tog ett tag runt dem, för att lyfta upp mig. Med reflex slingade dem runt hans midja, Han la sina händer på min midja och grepade hårt om dem, vilket som fick mig att stöna till lite av smärtan. 

Justin tog den perfekta tillfället att köra in sin tunga mer och vi började vår hångelkrig. Justin bärde med mig utan att dra sina läppar från mina in till ett sovrum i. 

Jag drog mina fingar längst hans hår, och drog lätt i hårstråna. Justin stängde dörren till rummet med sin fot innan han tryckte hårt in mig igen, upphetsningen växte på oss båda. Hela min kropp började redan bli varm. 

Jag drog av hans kavaj och slängde den vilt på golvet. Han drog sig bort från kyssen och log. Jag flinade innan jag drog tillbaks till kyssen, jag bet lite på hans underläpp och Justin tryckte mig intill dörren mer så att jag kände hur hans lilla vän växte i hans byxor. 

Justin kysste min kind ner till min hals, han kysste runt hela min hals tills han hittade min soft-spot. Jag stönde lite när jag kände han tugga, och slicka på min hud. Jag masserade hans hår medans han gav mig världens sugmärke. Han drog sakta bort från min hals och stirrade nöjt på sitt mästerverk jag drog av honom hans t-shirt och kastade iväg den till kavajen. 

Jag tittade ner på hans mage och drog sakta nina naglar ner på hans mage och bet min underläpp. Justin log och drog in mig mot dörren igen.

"Du gillar vad du ser huh?" Viskade han mot min öra samtidigt som han masserade mina lår.

"Mmhmm" stönade jag smått.

"Vill du ha mer babygirl?" Frågade han.

"Mmmh" mumlade jag.

Justin bärde mig mot sängen och kastade mig ner, jag låg nere på sängen och Justin stod på sängkanten. Han drog av mig min klänning, och där låg jag. Halvnaken framför honom. 

Justin studerade min kropp hela vägen uppifrån ner och sedan nerifrån upp. Han särade på mina ben så att han kunde ställa sig i mellan. Jag kände hur mitt hjärta nästan hoppade ut från min kropp, Justin smekte mina ben ner till mina inre lår. Han drog av sig sina byxor och jag, med mina armbågar drog mig själv till mitten av sängen och Justin kröp upp och stannade när jag kunde känna honom genom mina trosor. Han kysste mig passionerat innan han drog sig ner mot min hals vidare till min hylla. Han kysste de nakna delarna av mina bröst, som fick mig att andas lite tyngre. Han bet på min bh lite och drog sin tunga ner min mage. 

Han slutade när han kom till mina trosor. Han tog tag om mina höfter och drog mig så ja låg ner, han särade på mina ben lite mer. Jag började känna mig nervös, va tänkte han göra? Jag stelnade till lite.

"Slappna av baby, du kommer gilla det tro mig" Sa han, jag nickade. Och han började kyssa mig över mina trosor. Jag öppnade min mun av chock, Justin fortsatte hångla med mina trosor vilket jag kände av i andra ställen.

"Mmh" mumlade jag och tog ner min hand till Justins hår och började leka med det. Justin drog sig bort från mig och drog av mig mina trosor. Jag stelnade genast till. Justin märkte av det och kom fram till mitt ansikte.

"Slappna av prinsessan" Sa han kysste mig och gick ner på mig igen. Jag kände hans varma andedräkt träffa min klitoris och strax efter kände jag hans tunga precis där med. 

Jag stönade till högt och den sköna känslan kändes över hela min kropp. Han började slicka mig, överallt. Han började suga på mina blygdläppar och vika på klitoris med hans tunga. Det kändes helt fantastiskt. Jag kunde inte hålla in stönen som lämnade mina läppar. Jag tog tag om hans ansikte och tryckte in honom mer, han tog sin tunga och började glida in i mig. Och jag kände hans varma tunga i mig, jag stönade högt och började också vika lite på höfterna så att jag kände hans tunga överallt i mig.

"Oh my gosh, Justin" mummlade jag.

"Mmmh, jag sa ju du skulle älska det" sa han och vibrationerna från hans mun träffade min klitoris och i mig.

 Vilket som fick mig galen.

"Justiin" sa jag högt. 

Men nej, Justin hade inte ens börjat med mig. 

Han tog två fingrar och slickade dem innan han förde in dem i min våta sex. Han började pumpa mig rytmisk, och mina stön blev högre och högre. Samtidigt som han pumpade mig var hans tunga över hela min klitoris. 

Det kändes som om jag skulle explodera.

"Justiiin, snart" tjöt jag. Han fortsatte fingra mig fortare och fortare och han träffade min G-punkt varenda gång.

Och med en sista pump kom jag över hela Justins finger.

Min bröstkorg sänktes och steg up igen, Justin log och drog ut sina fingrar. 

Jag satte mig lite upp och log stort mot honom och flinade. Jag tog tag om hans hand och började suga och slicka bort allt från hans fingrar. Justin kollade chokat på mig och jag stirrade hela tiden på hans ögon. Jag avslutade och drog bort hans fingrar från min mun och det lät till.

"Du är så fucking sexy" sa han.

"Jag vill ha dig nu" viskade jag i hans öra.  

"Jag är helt och hållet din" fortsatte jag. Han kom fram till mig och öppnade min bh. Han drog av dem och tittade ner på mina bröst, han slickade mina bröstvårtor och masserade min andra bröst, och gjorde samma sak igenom på den andra. Ja stönade och drog i hans hår..

"Justin nu" mumlade jag. Han drog sig bort från mina bröst och drog av sig sina boxers. Jag tittade med stora ögon på hur stor han verkligen var, det fick mig att bli lite små rädd. Justin log åt min blick och kysste mig. Han drog sin tip och smekte över min klitoris, jag stönade och längtade tills han var i mig.
"Idag, snälla" mumlade jag.
Justin kysste min hals samtidigt som han körde in sin tip i mig.

 Smärtan var obeskrivlig och han var så stor. Sakta gick han hela vägen in och stannade där.

Jag stönade av smärta, Justin tittade på mig oroligt.

 
"Smärtan går över snart, jag lovar" sa han och drog sig ut. Han stönade smått för varje drag.

"Du är så fucking tight Sasha"
Han fortsatte gå in och ut sakta, men sedan började han öka farten och smärtan fanns inte där så mycket. Allting gick till njutning och jag började njuta varje millimeter av honom i mig. Jag stönade och kastade mina ben runt hans midja. Jag la mina armar runt honom och rev hans rygg av njutningen.
"Justin fortare" sa jag och han ökade farten. Mina höga stönar gick till skrik, Justin svettades, jag svettades. 

Justin kysste min hals, läppar då och då, och ja kunde höra hans grymtningar och små stön eftersom hans ansikte låg över min hals. Och höra honom stöna gjorde mig mer och mer upphetsad.
"Fuck" mumlade Justin när han va nära på att komma, jag började små riva Justin med för jag skulle också komma för andra gången.
"Oh Justin" viskade jag i hans öra vilket som fick honom bli galen. Jusin kom och fyllde kondomen och jag kom över han.

Justin kastade sig åt andra sidan av sängen utmattad. 

Jag försökte kontrollera mina andetag men det gick inte. Det känns som om jag har sprungit runt stan 3 tre gånger. Justin vände sig om mot mig och log, han lekte lite med mitt hår.
"Du var bra för en nybörjare" sa han och log. Jag fnittrade lite och kysste honom. Jag la mig på hans bröstkorg och han la täcker över oss.
"Hör du mitt hjärta?" Frågade han.
"Mmhh" mumlade jag.
"Den slår för dig" viskade han i mitt öra.
"Förlåt för att jag såra dig Sasha, du är den enda för mig jag lovar" fortsatte han.
"Godnatt justin" svarade jag och slöt mina ögon med ett leende.
"Godnatt" mummlade han och kysste mitt huvud.


inte världens bästa sex-chapter, men det kommer i promise!


Kommentarer
Wilma säger:

Så jävla kungligt älskar det !

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emmy säger:

Åh så sjukt bra!! Älskar sex scenen den var väl skriven och bra eller hela kapitlet var super! :D

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Justindrewnovell.blogg.se

ebba säger:

Herregud såå bra!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

jätte bra ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://storiesaboutjustinb.blogg.se

Ylva säger:

Omg jag satt och flinade typ halva kapitlet för hon är så kaxig😼

Jäätteeeee bra!!!!! Omg 🙈😍

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Jag tror jag dog. Seriöst. Avled som en liten groda som blev påkörd. Mm.
Du gör sjukt bra kapitel men det är en grej. Skulle du inte kunna skriva en liten previously i början av kapitlen ? Typ skriva det sista meningarna av förra kapitlet så man minns lite vad som har hänt.

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

Emma säger:

Trots att du pausade denna och började på två nya är jag lika glad att du hittade tillbaka till din förra novell om Sasha. Jag älskar den trots att jag är superdålig på att kommentera. Du är otroligt begåvad, och sexscenen var fantastisk ❤️

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Smilingbieber.blogg.se

Anonym säger:

SJUKT bra!!!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Camilla säger:

Dom är så söta :) (jag tänkte på just bara denna scen utan jag menar i hel het :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Så jävla kunglig du är på att skriva

KOMMENTAR SKRIVEN:

Olivia säger:

Jätte bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Belieber säger:

Älskar det

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Oh My good *__*

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emilia säger:

Jag älska det !

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emilia säger:

Sank at keeps in track :(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emilia säger:

Saknar*

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback