64

Postat i kategorin Sacrifice for love

Chapter 46 - Fam[ILY]

Tårar bildades i mina ögon en tår rann ner och en till tills de kom flera stuckna på samma gång. 
"Sasha!" Ropade han. Den bekanta rösten som en gång fick mig lycklig. Jag stängde ut rösten från min hjärna. De här är sista gången jag låter en kille få mig att falla de räcker med att Jake och Justin redan har lekt med mig jag klarar inte av mer smärta. 
"Sasha, vänta!" Skrek han och tog tag i min arm. 
 Med all min styrka jag hade kvar i kroppen vände jag mig om och slog till han de hårdaste jag kunde på kinden. De sved till i min handflata med en sån kraft jag tog i. Han grymta till och hela min värd blev dimmig allt jag såg var Justin. Jag snyftade till och sprang sedan där ifrån ut från hotellet och ner till bussarna. 
 

Jag kom in till den bekanta området, där jag en gång fick gå igenom när jag kom hem från skolan. Ja jag var här. Tillbaks till stället jag fruktade mest att komma till. Men om jag måste erkänna skulle jag hellre stå här utanför min mammas port än att stå framför en lögnhals vid namn av Justin. Jag skakade snabbt på huvudet. Nej han ska inte få komma in i min hjärna inte i den här stunden, jag kollade upp på våningen jag bodde på. Persiennen var nerdragen och stängda. Jag tog ett djupt andetag. Hoppas jag inte hittar min mamma värre än förut. Kanske den här gången hittar jag henne på golvet, kniven i handen och ölburkar runt om henne.
Jag vände mig hastigt om och kollade på marken vad tänker jag på? När jag kommer in kommer min mamma stå där med ett stort leende, tjuta av lycka för att jag har kommit och hälsat på, försökte jag övertyga mig själv. Funka det? Kanske för nu hade jag vänt mig om till porten igen och tryckt in koden. Porten gjorde ett gammalt ljud. Det var knäpptyst i porten man hörde inga skrikande barn som förut eller någon dammsugare som var på. Det var annorlunda, som att alla hade dött här. Jag steg upp för första trappan och hoppade till när jag såg en gammal kvinna stå där. Hon kollade på mig med stora ögonen. Hon började sakta skaka på sitt huvud och mumlade saker för sig själv. Jag fuktade pinsamt mina läppar och gick sakta förbi henne. Men hon tog snabbt tag i min hand och började prata spanska med mig.
"Du har ett val, du vill inte se det här, gå härifrån. Du kommer ångra dig" jag drog mig hastigt ifrån hennes grep och kollade skräckslagen mot henne innan jag sprang upp för trappan.
"Du kommer ångra det" hörde jag henne ropa på Spanska. Jag ignorera henne och tog ett djupt andetag innan jag öppnande dörren och stängde den sagta bakom mig


 De prasslade till i fötterna. Under mig var de fult med reklam tidningar. Jag böjde mig ner och plockade upp dem i en hög och la den på byrån. Jag kollade upp mot spegeln som var över. Mina ögon var svullna från hur mycket jag hade gråtit. Tur så hade jag ingen mascara på mig. Jag kollade upp mot vardagsrums ingången och fick syn på de tomma väggarna. Jag rynkade på pannan och skyndade mig ditt. Allt var som ett stort frågetecken för mig. Varför är de kartonger överallt? Alla tavlor var borta, soffan var borta, tv:n var borta. Allt som fanns där på den slitna golvet var vita kartonger. Man kunde till och med höra hur det ekade när skorna möte golvet. Har hon flyttat?

Jag gick fram till en kartong som hade ett föremål på ytan.

Där var en bild på mig och Melissa glaset var sönder och bilden var sönderklippt i tre bitar. Mina händer flög automatiskt för munnen. Vad är det här? jag kollade på andra bilden och såg att den här tavlan hade massa sprickor i glaset. Det var som att man hade kastat tavlan i väggen. Tårar började svälla upp i mina svullna ögon. Har hon flyttat och lämnat kvar sönderbitna bilder på oss?

"Sasha?!" jag vände mig hastigt om och fick syn på min mamma chockad och kollade på mig med stora ögon.
"Mamma?" viskade jag.
"Vad fan har jag sagt om att ta med saker som tillhör dina barn?!" hörde jag en man röst skrika. Jag rynkade på pannan och lyssnade noga på fotstegen som närmades bestämt hitåt.
"Vad fan gör du här?!"
Ni måste skämta med mig.

Justins perspektiv.
Jag gick fram och tillbaka i entrén hallen. Min hjärna gjorde mig galen. Vart är hon? Hon har varit borta i 4 timmar nu och vi åker om 2 timmar.
"Sasha svara" tjöt Jessica i telefon. Hon var lika orolig som mig. Jag drog frustrerat handen i håret och drog i mina hårtoppar. Folk gick förbi mig med konstiga blickar, men jag blängde bara tillbaka vilket som fick dem gå snabbare.
"Justin, har du packat?" frågade Jessica och la handen på min axel.
"Nej, tror du jag har tid med sånt nu?!" svarade jag uppkäftigt och ryckte bort hennes hand. Hon suckade och kollade lidande mot mig.
"Hon är okej, Justin. Gå och packa hon kommer säkert tillbaks snart"
"Plus att Sasha vet alla väggar här i Kalifornia, kommer du inte ihåg hon bodde här?" jag nickade sakta och lugnade ner mig lite.
"Jag packar Sashas saker och messar henne att möta oss vid flygplatsen, om hon inte är där i tid då har vi någonting att oroa oss för men nu? nu måste vi ge henne lite tid" jag fuktade mina läppar och kollade mot väggen. Jessica förstod att det hade hänt någonting innan, hon hade rätt jag måste ge henne tid.
"Är det okej?" frågade Jessica lite osäkert. Jag vände mig om och kramade om henne. Hon kramade om mig tight och klappade mig på ryggen.
"Tack Jessica" mumlade jag mer för mig själv.
"För vad?" log hon.
"För att du bryr dig"

Sashas perspektiv.
"Frågan går tillbaks till dig" snäste jag och kollade på min mamma förvirrad. Hon kollade nervöst mot mig. Mannen som jag har hatat i nästan hela mitt liv började skratta humorlöst. Han klappade händerna och gav mig ett äckligt leende.

"Låt mig gissa? hon har inte berättat?"
"Liam" sa min mamma och tog han i armen. Han knuffade bak henne, och jag gick ett steg framåt.
"Rör inte henne" han började skratta.
"De här kommer bli roligt"
"Klipp skitsnacket och kom till poängen" fräste jag. Han kollade mördande mot mig och hans skratt dog ut.
"Din jävla unge, du har inte fattat någonting?"
"Tänk efter Sasha, tänk noga. Varför tror du att din mamma skickade iväg er?" jag svalde hårt och kollade på han, försökte övertyga mina tankar att det här inte var sant.
"För att vara med mig såklart!" jag kollade bort från han och försökte kontrollera min andning.
"Jag vill inte ha massa ungar som går på mina nerver, och vi hade ett val!" skrek han. Jag var tyst.
"Sasha?" hörde jag min mammas svaga röst.
"Så när du bara låg i sängen, och drack?" jag fuktade min torra mun.
"Var de bara skådespeleri?"
"Talangfull skådespelare" sa Liam, jag kollade äcklat på han och han började flina. Min mamma svarade inte på frågan.
"Du valde han, du vet hur han behandlar dig och du valde han" viskade jag med tårfyllda ögon.
"Han var otrogen mot dig, han lämnade dig, oss ensamma här!" sa jag i en högre ton. Liam fnös.
"Sluta" skrek hon och tårar började rinna ner för hennes kind. Jag höjde på huvudet.
"Vad har vi gjort för att förtjäna det här?!"
"Ni finns ju, det är en alternativ" sa Liam.
"Men de är era egna problem, när de var ni som var så oansvariga att skapa oss och sedan inte ta hand om oss som riktiga föräldrar!" skrek jag. Min röst var skakig, jag ville gråta men det kom inga tårar, de kändes som att det var en monster inom mig som försökte gräva sig ut på nåt sätt.

Jag kände ett kraftigt slag mot min kindben, och jag ramlade ner på golvet, min kind dunkade som hjärtslag men jag gjorde ingenting åt det, jag bara kollade på min mamma med tårfyllda ögon.
"Vi tar hand om våra problem genom att skicka iväg er, långt bort från oss, så varför tar du inte och försvinner härifrån" skrek han och spottade på mig. Jag kände mig svag först Justin och sen det här?
"Vi har det bättre nu, vi har en bättre familj, vi behöver inte er!" snäste jag och kollade på min mamma. Min mammas mun blev som ett smalt steck.
"Vad gör du här då?" svarade hon.
"För Melissa" hon suckade.
"Han gjorde verkligen inget bra jobb, om att hålla ett öga på er" sa hon och skakade på huvudet.
"Vem?" min mamma kollade upp på mig. Hon grävde i sin ficka och kollade ner på pappret hon hade grävt upp.
"Din morbror" sa hon och kastade pappret framför mig. Jag nådde pappret och såg bilden, bilden på min välkända morbror.
Min pappa böjde sig ner och lyfte upp min haka med sina fingrar.
"Nu stick härifrån!"
Jag reste mig snabbt upp och gick mot utgången där min mamma stod. Hon tog tag i min armled och kollade sårande mot mig.
"Jag menade aldrig att göra dig besviken" viskade jag och försvann, bort från min föräldrar. För alltid.

Justins perspektiv
Jag kollade oroligt runt, vart kunde hon vara? Varför var hon fucking tvungen att springa iväg bara sådär? Jag ville ha henne, jag ville be om ursäkt och kyssa henne miljontals gånger om.

"Om ditt spel var att krossa mitt hjärta så kan du avsluta spelet"
"För du har redan vunnit!"

Det var det sista hon hade sagt till mig innan hon lämnade mig, jag ville aldrig krossa hennes hjärta. Jag blev för egoistisk. Jag blev sårad, av lögner. Jag borde ha tänkt på det, varför skulle inte Jake bara vilja förstöra? Sasha är den mest underbaraste tjejen jag känner, det sista hon skulle göra var att ljuga för mig.
"Damn, bro kolla" sa Chaz och rörde sitt huvud lite mot ett par tjejer som stod och läste mode-tidningar, inte ens snygga. Inte snygga alls jämfört mot Sasha, jag kollade bort och tänkte på om Sasha skulle hinna hit.
"Sasha" ropade Jessica och jag kollade på Sasha, hennes hår var lite slarvigt uppsatt, och hon hade på sig ett par mjukisar, ett vit linne och en svart tjock tröja som var lite öppen så att man såg hennes linne. Hon såg helt krossad ut, jag kände mig hemsk hon förtjänade mycket bättre. Hon log lite lätt mot Jessica och dem andra och snabbt gick hon först med att checka in. Jag försökte gå efter henne men kön bakom henne blev längre, jag suckade och drog frustrerat i mitt hår. Hon hatade nog mig. Vi gick vidare för att hitta någonstans att sitta och jag satte mig på en ledig plats för två personer. Jag la min Snapback på andra sättet, hoppades på att Sasha skulle komma. Jag tittade runt och tillslut såg jag Sasha dra på sin tunga handväska, jag kollade på henne samtidigt som hon kollade runt efter en plats.
"Sasha" ropade jag, hon kollade på mig utan någon ansiktsuttryck. Hon bara tittade rakt igenom mig och kollade genast ner på golvet och skakade på huvudet. Hon satte sig ner på den närmaste platsen bredvid henne, tydligen för att inte sätta sig bredvid mig. Jag suckade och kollade ner på mina ben.

I screwed up.... Big time.


 Damn right you screwed up Justin.Morbror? .... hmmmmm? ;)Jag vet jag sa att jag skulle börja efter måndag, men jag älskaar er sååå

Fråga - Hur många av er har köpt  biobiljett till believe? 

Svar - Jag ska köpa den imorgon eller ikväll :)



Kommentarer
Thea säger:

Du e så grym asså! Det här kapitlet var bäst!
As bra!

KOMMENTAR SKRIVEN:

NUTELLA säger:

Asså Tack så mycket! Har väntat och väntat och nu skriker jag av lycka för att du har uppdaterat 😂😁😊

KOMMENTAR SKRIVEN:

Hanna säger:

Sjukt bra kapitel!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emilia säger:

Såå så så bra, ndcbwc så fucking bra du är!!

bara jag som är trög fattad eller var det meningen att man inte skulle fatta vem hennes morbror var?

KOMMENTAR SKRIVEN:

astrid säger:

åhhh så sjukt bra! gud vad jag har saknar dig:]

KOMMENTAR SKRIVEN:

Vicky säger:

OMGGG VA BRAAA ÅHH VAD JAG HAR LÄNGTAT OCH KAPITLET VAR PERFEKT!, jag har köpt biljetter till believemovie:)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Cawi säger:

Ja e inte här på believe movie det känns skit 👎😫😢😢😓😥😰

KOMMENTAR SKRIVEN:

Erika säger:

Åh gud så bra du är människa! Började ju nästan gråta när hon var hos sin mamma, vilken otroligt hemsk människa! Men hon behöver ju Justin nu asså neeej dom måste bli sams! Ja jag har köpt biljetter, kommer se den första gången den visas i världen! Så sjukt glad! hoppas att du får bra biljetter! :) kram

KOMMENTAR SKRIVEN:

Josefin säger:

Aww <3 även om Justi när en såkallad skitstövel så är han jättesöt av sig :(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

OMG OMG!! Shit det är kommer att bli kul!


Jag har biobiljetter till believe (:

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Omb du e så himla duktig *.* älskar verkligen din novell!!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://mybieberstoriees.blgg.se

camilla säger:

jag har! Grymt kapitel, värt väntan!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Semina säger:

Jippie tjuter av lycka haha vi har saknat dig !!!
Jätte bra gud !! :) :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jessica säger:

Sjukt bra kapitel! Aa hämta ut mina biljetter idag! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Cecilia säger:

Sjukt bra o ja jag har biljeter till 21 dec :) <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alba säger:

Bra bra bra bra bra bra bra <3 <3 <3 <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

anonym säger:

a men kom igen jag dör fan jag fick tårar justin snälla ge henne en kyss !!
jag skriker hoppar och gladaste människa nu! vet du hur mycket jag har längtar efter det här och nu är den ute !! alltid lika bra och spännande kapitel<3 längtar redan och slutet så spnnande jag kan inte vänta gud!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ariana säger:

Jag tror jag vet vem det är! Men kommer inte på namnet! GUD!

Svar: nej:(

KOMMENTAR SKRIVEN:

M säger:

Asså Gud, detta är fan helt otroligt. Det är inte okej hur bra du skriver? Asså detta är seriöst en underdrift och jag tror inte att du kommer förstå min kärlek till din novell. Det är liksom helt sinnes. Åååh börja gråta från början till slut och fick typ nästan ont i händerna, förstår du vad jag menar eller är det bara jag haha? Men okej, snälla snälla snälla sluta aldrig fucking skriva för jag klarar mig inte utan din novell.

KOMMENTAR SKRIVEN:

M säger:

Åh Gud ja, jag tror faktiskt att hennes morbror kan vara Brad? Brad är ju dock typ 100 gånger snällare än hennes mamma men ja

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Ajdskdaptl vad bra! Det var VERKLIGEN värt väntan. Du vet inte hur länge jag väntat på detta kapitel, u don't know. Menmen, whatever. Det var hur jävla fucking grymt som helst. Längtar otroligt till nästa.
Svar: nej :'(

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

Anonym säger:

Jaaaag har!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Åhhhh du skriver så sjukt bra!!!!!! Kan inte vänta till nästa!!!!:)

Svar: JAAAAAA!!!!!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Issa säger:

Fan vad bra längtar tills nästa jag vill ha Justin o Sasha 😍 jasha for life

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emmy säger:

Grymt bra älskar det

Dem har inte släppt biljetterna där jag bor men ska göra det direkt när dem kommer ut :D längtar efter den filmen <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justindrewnovell.blogg.se

Alva säger:

Sååå bra!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

jätte bra ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://emelajzaan.blogg.se

Anonym säger:

Grym!!! Jag har biljetter :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thilda säger:

Så megagrymt bra Kapitel! det var verkligen värt väntan, Till 100%! Justin fattar att han verkligen har ställt till det!! hoppas han gör allt för att ställa det tillrätta.. Sasha behöver Justin och Justin behöver Shasha, hoppas dom inse det, dom är som gjorda för varandra. Anyway Längtar som vanligt otroligt mycket till nästa kapitel :D<3.

Svar: Jag har biljetter Till den 19, Ska bara hämta ut dom också :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

Ugh varför så perfekt varje gång?
Spelar ingen roll hur långt tid det tar för dig att uppdatera - alltid lika bra.

Sv: Köpte mina i fredags. ♥

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se/

elsa säger:

OMB så duktig älskar din novell så mycket, längtar verkligen efter nästa så mycket så bra tummen upp haha :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Aman säger:

Jag vet inte hur du gör det här men du är magisk din novell är magisk nra nra nra bara bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

MINA säger:

Alltid lika bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sandra säger:

Du vet inte hur mycket jag väntade efter det här den är så bra OMG hah hoppar av glädje, jätte bra .

P.S Du borde bli en författare haha

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sanna säger:

Oymygoood meeeer

KOMMENTAR SKRIVEN:

Hilda säger:

Jättebra!!!!!!!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Becca säger:

Ren perfektion ju. Blev skitglad när jag såg att du uppdaterat, din novell verkligen äger, precis som du♡

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://bieberheaven.blogg.se

Anonym säger:

STACKARS SASHA!!! D: Men kapitlet var skitbra och asså jkgjaködgaöjo

Har köpt biljetter till den 19 :3 :3 :3 jdcjgaoödj jag köpte dem i torsdags! (Y)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://jdbnovel.blogg.se

jasmina säger:

ommg så bra jag visste att de var hennes pappa. Gud att hon kunde göra så mot sina barn!! Svar: ska antagligen göra det idag eller imon :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alicia säger:

Asså seriöst jag älskade detta kapitlet, satt och grät som ett fån haha!
Svar: jag har köpt! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Biebsworldstory säger:

Sjukt bra, älskar alltid dina kap <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://biebsworldstory.blogg.se

Ylva säger:

Bär kommer nästa? 🙊🙉🙈😘

KOMMENTAR SKRIVEN:

Mina säger:

Du skriver så jäkla bra och jag bara älskar dig! Jag köpte mina biljetter för en vecka sen tror jag, hehe :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sophia säger:

När kommer nästa?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Blondinen säger:

Vadå morbror?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ylva säger:

När kommer nästa ?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Kajsa säger:

Har det hänt nå med dig? Varför kommer inte kapitlet ut? Varför hör du inte av dig? Blir rädd!:,(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

När kommer nästa? Grym

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ariana säger:

Ja? Har det hänt något henne eller med vänner? Eller den vanliga alla har " läxor " den är jobbig😔💞

Hoppas på att den kommer snart och att ingr hat hänt 😊💗

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Hemma*

KOMMENTAR SKRIVEN:

S säger:

Meeeeer, snällaaaa!!😂😍😍😍💗💗

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Oo har du inte lagt ett kapitel än 😱😥😭

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Oo har du inte lagt ett kapitel än 😱😥😭

KOMMENTAR SKRIVEN:

ebba säger:

när kommer nästa kapitel ?:D

KOMMENTAR SKRIVEN:

bdbd säger:

Snälla uppdatera snart

KOMMENTAR SKRIVEN:

A säger:

När kommer nästa?😊

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Nästa?!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Hur länge ska vi vänta? Snälla svara på frågan 😁💖

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Nästa?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Om hon visste när kapitlet skulle komma så skulle hon säkert skriva när, ge henne lite tid hon har säkert fullt upp och har säkert precis fått jullov låt henne få vila och andas lite vi vet inte hon har problem eller så kanske hon bara fått stopp i huvudet ge henne tid så ska ni säkert se att det kommer upp snart :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Så BRA!
Ska se filmen imrogon :) (Förlåt för sen kommentar, men såg inte att du hade publicerat! -_-)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Annonymousus säger:

hittade din blogg igår och har redan läst alla kapitel! så sjukt bra! när kommer nästa? kan inte vänta.

svar: har redan sätt filmen, var på premiären! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

🔜? säger:

Nästa?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Nicole säger:

Du kanske har jätte mycket att göra eller något kanske har hänt så vill ibte tjata på dig och ba när kommer bästa eftersom massa redan frågat det men du sa att du skulle börja ta bloggen på allvar och uppdatera oftare nu har det snart gått en månad utan varken ett kapitel eller enns ett inlägg där du informerar att du har mycket att göra just nu eller vad det nu beror på längtar till nästa kapitel då det är sjukt spännande och hoppas att ett inlägg med lite information om vad som händer kommer
ÄLSKAR DIN NOVELL

Svar: Uhm? Jag uppdaterade för 2 dagar sen Och har pausat Sacrifice for love :$ har du
Inte läst de senaste inläggen? Tack sötis :*
biebsdrew.blogg.se

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback