79

Postat i kategorin Meddelande

Bad news..

Okej så de här är ett viktig beslut för mig, Jag har planerat att sluta skriva på biebsdrew eller jag är inte säker har fått massa tankar om jag ska fortsätta skriva hära eller inte, eftersom jag börjar 8an nu och vill fixa upp mina dåliga betyg, min skrivlust finns inte där så mycket och jag tvingar bara mig själv att skriva så att jag får ihop någonting. Säger inte att jag tycker det är tråkigt att skriva för de tycker jag verkligen inte och en anledning till är att jag tycker mitt skrivande är sämst känner mig så dålig på grammatiken och allt har ingen självförtroende alls på skrivande de därför allt slutar hemskt. jag har tänkt på att sluta hela veckan nu och har inte haft en ända tanke på att fortsätta skriva , men jag har självklart inte bestämt mitt beslut ännu, men jag har gott om tid att tänka ut det dem här sista dagarna innan skolan börjar, älskar er sjuukt mycket och tack till er som kommenterar så fina saker och alla er som har stannat kvar på biebsdrew ni betyder enormt ❤❤

 


Kommentarer
Anonym säger:

Snälla gör inte det! Skriv klart novellen iallafall! Och sen om du slutar efter det kan du väll hitta någon som tar över bloggen efter dig?!
(Älskar din blogg och du skriver som en gudinna!)

KOMMENTAR SKRIVEN:

vani säger:

snälla sluta inte! du är jätte bra på att skriva och jag älskar din novell!!<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thilda säger:

om du inte kan försätta skriva så kanske du kan hitta någon du vet som är duktig på att skriva också som kanske kan ta över och fortsätta skriva! men hoppas verkligen du hittar en lösning!! din novell är grym och du skriver så himla bra <3..

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

Nejnejnejnejnej! Snälla sluta inte, du är så sjukt grym. Även om gramatiken är lite sådär är detta ett bra sätt att öva på! Snäääälllaa sluta inte. Bästa novellen jag läst!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://mypicturess.blogg.se

Alexandra säger:

Du bestämmer helt själv om du vill sluta skriva eller inte, men själv tycker jag att du ska fortsätta skriva och se om skrivlusten kommer tillbaka, om det inte gör det så kan du ju alltid ta en paus ifrån bloggen, men jag vill bara säga att det blir jätte tråkigt om du slutar för det här e min favorit novell <3. Nu känner jag att jag pressar dig till att fortsätta skriva vilket inte e meningen!! Jag vill bara berätta hur begåvad du e! Puss och kram Alexandra <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Neeeeej! Snälla sluta inte!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Vazira säger:

Nej du får inte 😭😭😭😭😭😭 Visst det är du som bestämmer men kan inte du typ försöka skriva klart på den här novellen du är jätte duktig du behöver inte stressa du kan bara skriva när du har tid inte med bestämda tider liksom det är bara det jag tycker men om du vill sluta så är det du som bestämmer men bara så du vet så är du världsbäst på att skriva älskar din novell Kram&Puss😘💕😘💕😘💕

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Omg neeeeeej! Din novell är ju världens bästa :( älskar den ju :( så tråkigt att du slutar, men förstår dig. Börjar 8:an i år också :/ Åh börjar ju nästan gråta :( haha men jag älskar den sååå mycket

Kan vi iaf få veta vad det var hon såg i cassies bilder??

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Nej snälla sluta inte skriva det är den bästa novellen jag har läst och grammatiken spela ingen roll man förstår ändå:) jag älskar din novell!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Biebsdrew är de bästa novellen jag läser, så snälla sluta inte! Du kan ju se om det känns bättre om du fortsätter skriva? Annars kan du ju ta en paus! Men snälla snälla sluta inte! Din handling äger och jag vill så gärna läsa klart den <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anna säger:

Nejnejnej smälla sluta verkligen inte den här den bästa novellen jag har läst/läser!!!!' Det är bättre om du tar en paus istället kanske ? Men sluta inte snälla !!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Nejnejnej snälla, jag blir jätteledsen. Det här är min favoritnovell!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Louise säger:

Neeej, snälla sluta inte. Du är underbar och bäst på att skriva. Din novell är så bra och spännande! Och bry dig inte om grammatiken jag har inte ens tänkt på det. Du äger!! Bara så du vet ♥ :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Natasha säger:

Snälla nej! Jag förstår hur du har det o såå! Men du har den bästa novellen jag älskar den o jätte många andra❤ men kan du inte bara skriva på lov eller något sådant! För din novell är totalt GRYMM och BÄST!! Love it❤❤hoppas verkligen du tänker om o fortsätter men gör det som är bäst för dig❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

Madde säger:

Det finns en anledning till att du har så många läsare och det är för att du skriver jätte bra och det är alltid spännande och underhållande att läsa.
Din stavning tycker jag är mycket bra och när du använder skiljetecken förutom en grej. Och jag säger detta för att ge feedback, för att du ska bli bättre än vad du redan är. Men ett tips är att efter en dialog och du varken sätter ut utropstecken eller frågetecken så sätter du ut punkt eller komatecken. Så att det blir:
"Jag ska bara gå och ta ett glas vatten", sa Bella och gick.
Såg du att jag satte ett koma där? Men du kan också göra såhär om det blir många repliker på varandra.
"Jag ska bara gå och ta ett glas vatten", sa Bella och gick.
"Jag följer med dig", sa Kenny och följde efter henne till köket.
"Hur sätter man på vattenkranen?" Frågade hon förvirrat.
"Du trycker ner den."
"Det funkar inte."

Såg du nu att jag slutade berätta vem som sa allting? Då använder jag punkt efter dialogerna och jag vet var ifrån jag fick den där idén men jag bara skrev nåt så mobba inte replikerna.
Men du är jätte duktig på att skriva och jag vill jätte gärna att du fortsätter. När du börjar åttan kommer du ju att lära dig mer om grammatik och allt det där. Så du kommer bara bli bättre och det är inget att oroa sig för. Du får inte sluta för jag älskar din novell! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lmssy säger:

Seriöst så får du inte sluta skriva du är en talang, ingen bryr sig om grammatiken. Jag har inte heller bra grammatik i mina kapitel så snälla sluta inte skriva !! :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

Ida säger:

Du får inte sluta. Du är hur jävla grym som helst på att skriva. Du får inte slösa bort all tid du lagt ner. Alla läsare du fått. Du har talang. Du är grym på skrivandet. Älskar ALLA dina kapitel. Snälla sluta inte. :'/

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Imanangel.devote.se

Camilla säger:

Nej...eller jo det är ju ditt beslut, men nej...det vill inte jag. Du driver verkligen en otrolig novell/blogg som jag tycker borde ha ÄNNU FLER LÄSARE jag finner ingen fel på det du skriver, o jag bryr mig inte om det bara kommer ett kapitel i månaden, för jag stannar, I'm here to stay, vilket beslut du än tar så stöttar jag dig o många fler, jag skulle definitivt bli ledsen om du slutade skriva, din novell ger en sån inlevelse o jag läser ungefär 11 noveller (alltså Justin Bieber noveller) o din är verkligen bland favoriterna! Du väljer själv vad du vill, skolan är viktigast o hur du mår, men känn ingen press, för beslutet är ditt, men misstro aldrig att du kan skrivs riktigt bra!! Xoxo

KOMMENTAR SKRIVEN:

Julia säger:

NEEEJ NEJ!! Du får inte sluta!! Allt börjar hända nu och du skriver skit braa!!! Snälla❤❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

nattis säger:

snälla snälla snälla skriv iaf klart novellen!!!! det här novellen seriöst avgudar jag ber&bönar för att du ska fortsätta skriva snäääälla

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sofia säger:

Snälla, snälla, snälla sluta inte skriva! du är så jädra bra på det du gör och ens dag blir så mycket bättre när man set att du har lagt ut ett nytt kapitel på bloggen! Snälla sluta inte skriva<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Erika säger:

Nej snälla slute inte, du är jätteduktig. Jag har faktiskt aldrig tänkt på att din gramatik är dålig, kanske bror på att jag själv inte är så bra men asså denna novellen är ju jättebra! Du behöver ju inte uppdatera hela tiden, liksom så att det orsakar dina betyg (om man kan säga så). du ksn ju uppdatera när du har tid och lust osv, det måste ju ikom ite ara långa kapitel tre dagar i vecka för det kan ingen normal människa klara av. Jag tycker du ska ha kvar bloggen och skriva när du känner för det! Men det är säkert bara för att jag tycker du är grym och det är du så snälla sluta inte skriv klart denna novellen iallafall undrar liksom verkligen nu hur allt ska gå. hoppas du fattar min 100% osammanhängande kommentar! Kram

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

DU FÅR INTE, seiröst detta är en utav dem bästa bloggarna jag någonsin läst och jag läser runt 5 noveller per dag. Älskar hur du skriver!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Amanda Mandel säger:

Jag vill inte att du ska sluta :'( jag läser 150 novellbloggar och den här är min favorit! Jag hoppas att du inte slutar, du kan väl ta en paus? Dina läsare förstår om du vill höja dina betyg. Vi älskar dig och din novellblogg otroligt mycket, vi kommer sakna dig otroligt mycket om du slutar<3 men det är ditt val och vi stöttar dig oavsett vilket beslut du tar!<3 vi kommer alltid finnas vid din sida! <3
Kram<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Du är jätte duktig på att skriva babe. Snälla sluta inte

KOMMENTAR SKRIVEN:

DUÄRJÄTTEBRAPÅATTSKRIVA säger:

Neeeeeeejjjjjj. Jag ber dig sluta inte!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

. säger:

Håller med anonym där uppe👆👆 jag seriöst älskar din novell du får bara inte ge upp Snäälllla🙅💁🙏🙏🙏🙏

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Du är min favorit novell skrivare. Snälla jag ber dig med allt jag har sluta inte skriva och om du slutar skriv iallafall klart novellen 😔😔

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Nej! Skriv åtminstone klart novellen 😭😭😭😱😞 du är grym på att skriva ju 😔😔

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lisa säger:

Håller med anonym över mig. 👆 Snälla skriv klart novellen 🙏🙏 älskar dig 💕

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

NEEEEEEJ , snääääääääälla sluta inte skriva😱 din novell e en av de bästa som jag läser! Den e så 7kt bra 👍, älska den verkligen !:) om du ska sluta såå snälla skriv iaf klar denna novellen 😁🙊

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emma säger:

Hej. Jag överdrivet älskar din novell, du är så talangfull. Detta är den bästa novellblogg jag läser, och tro mig jag är petnoga. Din grammatik är det inget någon borde bry sig på, det är inte så himla lätt alltid. Jag tycker att du gör ett toppenjobb och vil verkligen att du fortsätter, jag är helt fast i novellen! Och det med 8an.. Jag har också en novell, ska också börja 8an men jag kommer att lägga upp ett kapitel i veckan, folk förstår att uppdateringen inte blir lika bra då för att man ALLTID prioriterar skolan först. Det är självklart ditt val men jag tycker att du ska kämpa på, du är Amazing. Keep believeing, för jag och alla andra här tror på dig! Jag talar för alla när jag säger att du är begåvad, du har en skrivar talang. Det är inte alla som har det, få få få människor har det och du är en av dem. Kommer läsa om novellen om och om igen, för det har jag gjort nu ett antal gånger! Du är värd varenda kommentar du får! Hoppas nu på det bästa och best luck inför 8an!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Linn säger:

Håller med Lisa och anonym 😞

KOMMENTAR SKRIVEN:

Klara säger:

herregud jag vet inte var jag ska börja, Jag har läst din blogg enda sedan du skapade den! och jag älskar den fortfarande det så otroligt mycket! och att din grammatik är dålig är bara skit snack för jag tror inte att alla som läser din blogg bara tittar efter grammatikfel. och nobody is perfect, right? så snäääälla lägg INTE ner bloggen för jag vet att det är så många tjejer/killar som läser dina -underbara- kapitel och bara längtar efter nya! Jag går in på din blogg varje dag och tittar om det har kommit nya kapitel och om det har det blir jag typ as glad, ahah. så snälla vad du än bestämmer att göra SNÄLLA LÄGG INTE NER BLOGGEN!? D:

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

neeejjjj!
Snälla! Du behöver inte uppdatera lika ofta om du inte vill men snälla lägg inte ner! Och om du känner dig dålig så gör inte det för att vi fattar ju ändå!! Vi fattar vad du skriver❤
SNÄLLA SLUTA INTE❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

asså nej, vi kan vänta på kapitel och ingen tycker du skriver dåligt för det gör du inte. Denna novellen och jssmn är vad jag ser fram emot varje dag när jag kommer in på datan!! Så snälla sluta inte. Love u <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Rebecka säger:

Varför tar du inte bara en paus, ser till att fixa betygen och tänka över om du vill fortsätta elr inte. Du ska inte känna dig tvingad att fortsätta. Du kan ju oxå som en del andra ta in en gästbloggare som hjälper dig när du inte har skrivlust elr mkt med skolan

KOMMENTAR SKRIVEN:

Amanda säger:

NEJ, Du skriver sjukt bra, älskar verkligen din novell & du kan lägga upp kapitel när du känner för det, vi kan vänta, Jag kan vänta hur länge som helst till nästa kapitel kommer, bara du inte slutar.
Annars kan du ju ta in någon som kan hjälpa dig med att skriva osv.

poängen är att SNÄLLA SLUTA INTE, ÄLSKAR VERKLIGEN DIN NOVELL <3

LOVE U // A

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ellen säger:

Nej snälla sluta inte skriv. Du måste skriva klart novellen! Det är en av dem bästa noveller jag läst, och jag har läst många. Du behöver inte uppdatera hela tiden men snälla sluta inte!! ♡♡♡

KOMMENTAR SKRIVEN:

Vicky säger:

NEEEEEEEJ DU FÅR INTE SLUTA SNÄLLA ÄLSKAR DIN NOVELL😭😭😭😭

KOMMENTAR SKRIVEN:

Agi säger:

NEEEEJ SLUTA INTE!! För att vara helt ärlig så bryr jag mig inte om hur grammatiken är för självaste storyn e bra och det är därför jag läser på denna blogg! Men jag hoppas att du inte sluta för jag älskar verkligen din blogg :D Puss

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

snälla sluta inte!! jag ber dig!! och om du tycker att grammatiken e dålig så kan du ju förbättra den och när du skriver övar du på det och det e ju ett plus i skolan också att du skriver mycket och då får du ju ändå högre betyg om du övar upp dig helatiden.

snälla sluta inte det e det ingen som vill <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ella säger:

Neej! Snälla skriv klart den här!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Omg NEEEJJJ SNÄÄLLAAAA, du skriver as bra tycker jag, och vadå gramatiken? Du är skiiit braa på att skriivaa !! Skulle inte kunna leva utan dina noveller seriöst :( sluta inte :(

KOMMENTAR SKRIVEN:

carisma säger:

NEJ snälla! Snällaaa denna novelllen är den bästa jag läser jag har läst umkring 30-40 noveller jag är sexton och denna är den bästa jag läst så snälla sluta inte skriva. GÖR DET FÖR VÅRAN SKULL? :'(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Neeeej, vill inte tvinga dig men ÄLSKAR denna novellen sjukt mycket!! Snälla försök att inte lägga mer den! <33

KOMMENTAR SKRIVEN:

cicci säger:

Neej! Snälla sluta inte! Jag läser många noveller men din är bäst! Jag svär! Snälla gör klart novellen... Vi vill ju veta vad som kommer att hända med sasha o justin! Eller kan du inte låta någon fortsätta med din novell? Men själv tycker jag att just DU ska skriva klart novellen<3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://cicciiz.blogg.se

Anonym säger:

Snälla sluta inte. Jag älskar din novell sjuuuukt mycket och du skriver som en Gud. Men om du vill fokusera på skolan ska ingen hindra dig. Du ska göra som du själv vill men i alla fall så älskar jag din novell och vill inte att du ska sluta.

// kram Tilde

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jenny säger:

Snälla sluta inte att skriva! Din blogg är superbra, och din grammatik är också jättebra! Novellen är en av de bästa jag läser, så det är såklart ditt val men du ska veta att vi alltid finns här. Jag är rätt dålig på att kommentera kan jag medge, men du ska veta att jag kommer bli ledsen om du lägger ner din blogg! Novellen du skriver nu är så bra och jag vill bara veta vad det var för hemlighet Cassie hade!!!!!!! Love from me!

KOMMENTAR SKRIVEN:

F säger:

SLUTA INTE, älskar dig min bebis♥

KOMMENTAR SKRIVEN:

Josefin :) säger:

jag tycker att du skriver jättebra!! dock förstår jag att du vill höja betygen eftersom skolan kommer före bloggen :) men ifall du skulle sluta skriva på biebsdrew tycker jag att du ska låta någon annan kanske en kompis? fortsätta med novellen tills den iaf tar slut? men hoppas iaf att du inte slutar :(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

asså du e grymt begåvad ! du skriver riktigt bra och din novell är grym. om du inte känner dig bekväm med o skriva eller vad man nu ska kalla det så klart du sluta om du verkligen inte vill skriva mer men det hade varit riktigt tråkigt om du hade slutat för jag älskar din novell och det är nog fler som gör ! du e sjukt begåvad bara så du vet. :) snälla sluta inte.. :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Rebecca säger:

Men åh. Jag vill inte att du ska sluta att skriva, älskar din novell och blogg för mycket. Du är så begåvad. Men såklart om du inte känner att vill skriva så kan inte jag göra nåt åt det. Och sedan går ju skolan först.. Men aa jag vet inte vad jag ska säga. Tråkigt att du tycker att du skriver dåligt, för det gör du verkligen inte .. Förresten är novell för spännande så om du slutar då får jag inte reda på vad som händer! :O

KOMMENTAR SKRIVEN:

Johanna säger:

Nej guuud, du är jätte duktig på att skriva, älskar verkligen novellen, kollar flera gånger per dag om de har kommit mer.

Så snälla stanna

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://johannatauber.blogg.se

Elinor säger:

Snälllllla gör inte det! Du skriver helt fantastiskt! Man kan inte sluta läsa när man väl börjat! Och det gör ju ingenting om det är lite grammatikfel ibland ;) För du och din Novell är helt awesome! Så snälla sluta inte skriva! Skulle blivit så glad om du bestämde dig för att fortsätta skriva! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

NEEJ! snälla sluta inte din novell är grym, du skriver sjukt bra kapitel. Hoppas att du inte slutar! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

daniella säger:

snälla neeeeeeje

KOMMENTAR SKRIVEN:

Justinbiebernovellz säger:

Sluta inte skriva!
Du är så duktig!
Jag är sp glad att jag hittade din blogg!
Jag seriöst letade efter bra bloggar och så hittade jag din och fastnade direkt!
Jag älskar hur du skriver får faktiskt inspektion från din text och bilder!
Jag älskar den här bloggen och novellen!
Så snälla sluta inte avsluta novellen!
Kram❤❤❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Justinbiebernovellz.blogg.se

ylva säger:

Nej snälla kan du inte fortsätta med bloggen, bara tills novellen är slut iaf?<3<3 Du skriver sjukt bra och jag bryr mig inte alls om det är några grammatik fel, jag märker det typ inte ens haha! Kram

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Neeeeeeeej

KOMMENTAR SKRIVEN:

ida säger:

neeeeej! sluta inte skriva, jag är typ kär i den här novellen <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

alma säger:

kom igen nu ! så klart du ska skriva du är ju sjuk bra!! kom igen det är 62 som har komenterat vill du verkligen att alla vi ska sluta läsa den där underbara novellen?!?!?! kom igen snälla för vår skull?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Du har den allra bästa novellen, lever inte utan den så SNÄLLA fortsätt skriva :( kommer typ gråta sönder!!!! :(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sandy säger:

Asså just nu känns det som om alla mina favorit skrivare ska sluta.. Jag kan inte föreställa mig hur tråkigt det kommer va om du slutar skriva! Snälla tänk noga! Ditt beslut,dina val men det kommer bli svårt för oss också tro mig! Jag älskar din Novell och på nått sätt känns det som om jag älskar dig även om jag inte känner dig! HOPPAS DU INTE SLUTAR!!
PUSS! ❤ :/

KOMMENTAR SKRIVEN:

ANONYM. säger:

Snälla sluta inte skriva! Men.. det är ditt val och dina beslut.. :(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Neej sluta inte skriva....:(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alicia säger:

DIN BLOGG FÅR MIG ATT SKRATTA OCH BLI GLAD NÄTTERNA DÅ JAG IENTLIGEN SKULLE LEGAT OCH GRÅTIT, NÄR ETT NYTT KAPITEL KOMMER UPP BLIR HELA MIN DAG SÅ MYCKET BÄTTRE, DEN KAN GÅ FRÅN VÄRLDENS SÄMSTA TILL VÄRLDENS BÄSTA PÅ BARA NÅGRA SEKUNDER. DIN BLOGG FÅR MIG ALLTID ATT LE OCH DU SKRIVER SJUKT BRA, DU RUSAR INTE FRAM HANDLINGEN SOM VISSA ANDRA DÄR TJEJEN BLIR GRAVID I 5 KAPITLET EFTER ATT HA KÄNT HONOM I 2 VECKOR.
JAG BRUKAR ALDRIG SKRIVA SÄRSKILT LÅNGA KOMMENTARER, MEST PÅGRUND AV ATT JAG ÄR FÖR LAT, MEN JAG ÄLSKAR DIN BLOGG OCH BLEV LEDSEN NÄR JAG SÅG DETTA...
JAG VILL ABSOLUT INTE SÄGA ATT DU MÅSTE SKRIVA, DET ÄR DITT EGNA VAL MEN JAG VILLE IALLAFALL BERÄTTA HUR MYCKET DIN BLOGG VERKLIGEN BETYDER FÖR MIG INNAN DET ÄR FÖRSENT .. Kärlek <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alexandra säger:

Jag förstör hur du tänker! Men snälla sluta inte att skriva? Jag älskar den här novellen :( <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

DETTA ÄR DEN ÄNDA BRA NOVELLEN SNÄLLA FORTSÄTT! Du har bra grammatik!! När du skriver och skriver så utvecklas dina förmågor. Du kommer bli nerträngt i skolan genom dethär!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Isabelle säger:

Nej sluta inte att skriva! Isåfall avsluta novellen om du känner att du ska sluta! Dyrkar din novell! :)<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

astrid säger:

Vänta nuuu, ska du sluta för att du tycker att du är dålig? Är det därför din skrivlust har en svacka också? Oh god...
Du har ju läsare av en anledning, för att du skriver sjukt bra! Även om grammatiken inte alltid är helt perfekt så tycker jag att du är jättebra. Seriöst jag tycker nästan att det känns konstigt att läsa en novell som har helt perfekt grammatik och punkter och allt på rätt ställe hela tiden... Det känns mycket bättre med lite slarvfel så länge det inte blir överallt, om du fattar?:) Haha anyway så tycker jag att du skriver precis som jag vill att alla ska göra:D Jag hatar när allt är perfekt.
Såklart att du får sluta om du vill men det känns inte bra. Du är alldeles för bra för att bara ge upp, och jag har verkligen fastnat för novellen:(
Du är asbra, kram♥

KOMMENTAR SKRIVEN:

H säger:

Vill verkligen inte att du ska sluta, du har den bästa novellbloggen någonsin <33 Du skriver jättebra och du stavar rätt och du uppdaterar ofta, finns inte så många såna bra bloggar <3333

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

Nej snälla du får inte sluta med bloggen!:(( jag älskar den! Och du skriver ju skitbra!:D
Men jag förstår dig samtidigt... Det kanske inte är något man vill hålla på med hela tiden:/ men om det skulle vara så att du inte vill fortsätta, kan du inte bara typ ta en paus ett tag och känna efter hur du känner då? För älskar verkligen din blogg!!:')<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Annika säger:

VAA!? Du kan ju inte sluta nuuu den här novellen är den bästa jag her läst på länge och jag har läst måååånga tro mig! Men du ska veta att du e bäst! Och jag hoppas att du fortsätter att skriva, har vart så himla kul att följa din novell så sluta INTE 😊❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lejla säger:

NEEEEEJJJJ DU FÅR INTE!! JAG ÄR KÄR I DIN NOVELL OM DU SLUTAR BRISTER MITT HJÄRTA </3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Josse säger:

NEEEJ! Sluta inte!:( eller de är ju ditt beslut men kan du hitta någon annan som är lika bra som dig på att skriva eller iallafall skriva klart denna novell?:'(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

NEEJ D sluta inte :( det här är en av dom bästa novellerna jag läser :(

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

NEJJJJJJJJJJJ

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

SLUTA INTE HÖLL PÅ ATT GRÅTA NÄR JAG SÅG DETTA!! DETTA E DEN BÄSTA NOVELLEN JAG LÄSER!! OCH JAG LÄSER 12 STYCKEN!! Snälla

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback