25

Postat i kategorin Sacrifice for love

40- Memories

 
Kollade hur kläderna började sakta brinna upp till aska. Jag tog en klunk av min öl och tittade på elden. 
Jag började tänka på varför jag gjorde det här, jag tycker om Sasha. Hon är speciell, vacker och sexig.
Trodde aldrig att jag skulle säga så till en tjej, jag har inte fallit för henne men det kan hände, och tro mig det skrämmer mig. Men en sak är jag säker på, så länge jag lever ska ingen lägga ett finger på Sasha, jag svär. 
 
 -
 
Klockan var 7 på morgonen och vi stod på Ontorio, som låg 1 timme från Stratford. Julia hade väckt mig klockan halv 5 på morgonen, hon tyckte jag skulle duscha innan jag åker i en lång flygresa. Jag hade bara himlat med ögonen och gnällt hela morgonen. När nån försökte prata med mig, hushade jag dem, svarade inte dem eller så gav jag dem ett kallt svar tillbaka. Vad kan jag säga jag är ingen morgon människa. Även om jag inte var på humör hade jag smygit mig in i Melissas rum pussat henne på kinden och viskat i hennes öra hur mycket jag älskade henne. Jag tänkte på dagen innan när Melissa hjälpte mig att packa. 

*Flash back*
"Jag vill också komma" gnällde melissa och hade armarna i kors. Jag log mot henne och vek ihop kläder som låg på golvet. 
"Om jag kunde skulle jag utan tveka ta med dig" 
"Du kan packa in mig i resväskan, ingen kommer märka jag lovar" tjöt Melissa hoppfult och gav mig världens största leende. Jag skrattade och skakade på huvdet. 
"Det här är så orättvist, jag vill också träffa Mamma och Angelina" jag stelnade till, jag hade inte tänk på att mamma bodde i Kalifornia. Inga planer på att besöka henne, bara en enkel resa med laget. 
"Kan du hälsa Mamma från mig?" frågade Melissa. Jag satte mig ner och kollade beskymrat mot henne. 
"Du ska väll träffa henne, eller hur? jag nickade osäkert på huvudet och kolalde ner på golvet.
"Jag saknar henne så mycket" sa Melissa höll om sina knän. 
"Jag vet jag med" mumalde jag. 
"Så varför vill du inte träffa henne?" jag hoppade till av Melissas oväntande höga ton. Flera tårar rann ner från hennes kinder och jag flämtade till. Jag kramade snabbt om hennes lilla kropp och hon grävde ner sitt ansikte i min mjuka tröja och grät. 
"Lova mig att du ska besöka hennes" jag svarde inte utan bet mig hårt i min inner kind, visste inte hur jag skulle svara. 
"Lova mig det, Sasha" Melissa grät er och jag suckade lågt. 
"Jag lovar" sa jag och smekte henens hår. Hon kramde om mig hårdare och jag böjde mig ner och pussade hennes snabbt på kinden. 

* Flash back over *
 
Och nu måste jag besöka min mamma, vilken kommer bli den svåraste grejen i hela resan. Om jag träffar henne måste jag säga hejdå och tror inte jag kommer klara av det utan att bryta ner. Jag kände hur en stark blick brändes på min kind så jag kollade upp och fick syn på Justin som granskade mig. Jag log mot han med mina trötta ögon. bredvid honom stod Jasmine och några av tjejerna och killarna från laget. Jasmine försökte klänga på Justin och kyssa hans hals men Justin undvek hennes berörelse. Han knuffade inte bort hennes utan lät inte henne gå för långt bara. Jag kände mig arg. Jag ville bara ställa mig upp och skrika åt Jasmine att försvinna, Men då skulle jag bara avslöja min svartsjuka och det ville jag inte för jag var svartsjuk. Jag gäspade stort och la mig ner på Victorias axel som låg på Lukes axel. 
"Bara några timmar till och sen en riktig säng" mumlade Victoria. 
"Du kommer inte stänga dina ögon när du får syn på alla snygga killar i California" log jag och tänkte på alla som jag skulle få träffa, alla från min klass alla från min skola och mest av allt jag skulle få träffa Chris. Jag undrar hur dem kommer regera när jag kommer ditt, ingen visste att jag skulle flytta förutom Chris och den nu kallade bitchen.. Cassie. 
"Mm" skrattade Victoria och vi hörde hur Lukas fnös. 
"Du skulle bara våga" fnös han till Victoria. 
"Oh baby jag vågar" skrattade hon och pussade han kind. 
"Chekca in till flyget Mot california 07.08 var vänlig och ställ er i kö" Ropades ut från högtalaren. Vi ställde oss upp med våra pass jag gick bakom dem för att checka. När vi skulle gå in i tunneln kände jag hur ett par muskulösa varma armar slingra runt min midja. Jag behövde bara känna den ljuvliga lukten för att veta att det var Justin. Jag kände hur fjärilar exploderades i magen när han höll om mig.
"Du ser sexig ut idag" viskade han i mitt öra. Jag skrattade sarkastiskt.
"Visst, med en slarvig knut på håret, mjukisbyxa och en kofta, sexigt" sa jag ironiskt och himlade med ögonen.
"Det är då du är som sexigast, om vi inte räknar med kläderna av" viskade han hest och kysste min nacke. Jag flämta till och knuffade bort honom från mig. han flinade retligt och höll om min midja igen för att leda oss in till självaste flygplanet. 
"Ses sen, babe" sa han och satte sig på sin plats. Jag suckade och började leta efter JJ som jag skulle sitta bredvid. Egentligen ville jag sitta bredvid Justin, mysa i hans famn så att den här resan skulle gå snabbare men det går bra med JJ hon vinkade mot mig och klappade på plasten som var vid fönstret. 

Justins perspektiv
Jag gick fram fram till Jessica och såg Sasha sova med huvudet lutad mot den stängda fönstret. Jessica kollade på mig och gav mig ett förstående leeende hon reste sig snabbt upp och satte sig på min plats, och jag hörde tydligt att hon suckade högt när hon fick syn på Chaz platsen bredvid. Jag flinade och satte mig bredvid Sasha, jag kollade på henne samtidigt som hon sov som ett litet barn. Jag kysste hennes kind och drog fram min mobil och mina Beats hörlurar, jag tryckte på kameran i min mobil och tog snabbt en bild på Sasha. Jag kollade på bilden och log åt tanken om hur hon kommer döda mig. Jag la upp bilden på Instagram och skrev
Don't wake up the princess, she bites.
Okej, nu skulle hon verkligen döda mig. Jag tittade otåligt runt och det var hur tråkigt som helst, jag tänkte på att väcka Sasha, men som sagt. Hon bits. 
15 minuter har gått och Sasha hade inte vaknat än, jag tog tag om lite av hennes hår och började lätt dra över hennes kind, sedan uppåt mot hennes näsa. Sasha rynkade lite på näsan och jag gjorde allt för att inte skratta, jag drog över hennes läppar och i mindre än en sekund satt Sashas blick på mig. Jag släppte hennes hår och försökte leka oskyldig. Hon fnittrade och lutade sig mot min axel.
"Godmorgon" sa jag sarkastisk. Hon nöp min axel och jag tjöt sakta till. Hon log och pussade hennes mjuka läppar.
"Mmh" mumlade hon, jag log och drog henne in till en annan kyss. Jag kollade på henne och hon satte sig upp stadigt, hon kollade ut på fönstret och jag lutade mig över henne. Och så småning om somnade jag i en djup sömn.
  
Sashas perspektiv
"Justin" sa jag och pussade lätt hans panna och hoppades på att han skulle vakna, planet hade precis landat och det var dags för oss att stiga av.
"Justiin" stönade jag och började nu slå honom sakta över hans kinder så att han vaknade. Han öppnade sakta sina ögon och kollade upp på mig, finally. Han satte sig upp från mina knän och jag ställde mig upp, så fort jag var på mina fötter kände jag Justins händer lägga sig runt mina höfter och drog mig ner så att jag satt på hans knän. Jag kysste mig bakom örat och jag fnittrade till, Justin märkte att jag skrattade och ställde mig upp och gick ut från planet precis som resten av de andra. Vi gick ut och gick mot flygplatset, vi träffades på av en stor bus som skulle köra oss mot hotellet. Jag kände hur värmen träffade mig och hur jag svettades under min kofta. Jag kollade på alla de andra tjejerna som hade på sig tjoktröjor och jeans. Jag tyckte synd om dem, jag kollade bak och såg killarna gå bakom tjejerna. Jag gick lite snabbare och gick tillsammans med Jessica. 
"Sasha vi är i Cali" sa hon och skrek. Jag skrattade och kollade på de andra som var helt uppspelta av att vara här. Jag satte mig på bussen bredvid Victoria, jag satte mig vid fönstret igen så att jag kunde se ut. Jag såg alla ställen jag kände igen, minnerna som uppstod.
 
*Flash back*
Jag gungade på den gungan högt, luften drog mitt hår bakåt och jag var glad. 
"Mamma, kolla hur högt jag kan gunga" tjöt jag till Mamma som stod och pratade allvarligt med med pappa.
"Vad duktig du är gumman" sa Mamma och fortsatte att prata med pappa, de hade hållit på sådär länge, ibland ser jag mamma gråta. Och varje gång jag frågade varför hon var ledsen bad hon mig bara att lämna rummet. Jag gungade högre och högre innan jag tappade greppet om kedjan. Jag flög av gungan och hamnade på min rygg. Jag tjöt och grät, både Mamma och Pappa sprang snabbt till mig.
"Herregud Sasha hur guck det?" frågade pappa oroligt samtidigt som han lyfte upp mig. 
"Jävlar Diana, all din tjat gör så att du glömmer helt bort att du har en dotter att ta hand om" röt Pappa mot Mamma.
"Jaha så det är mitt fel nu?" tjöt mamma tillbaka, och deras tjafs slutade inte. Jag fortsatte at gråta med min rygg som värkte. Fast ingen av dem la ett enda blick ner på mig. Det var som om att jag inte fanns, de var helt borta med att skricka om sina vuxenp problem och de hade inte ens tänkt en sekund på mig. Jag gick och satte mig id snadlådan, jag torkade bort mina tårar och fortsatte att leka, fast än min rygg värkte. 
 
*Flash back over*
 
Jag torkade snabbt bort tårarna och ställde mig upp, vi var framme vid den stora hotellet. Jag gick bakom Jessica och vi gick alla in till hotellet. Man delade upp rummen och jag fick dela rum med Jessica, Victoria och en annan tjej från cherleadings gruppen. Vi fick varsinn biljet och alla gick upp, killarna hade sina rum precis framför. Vi gick bakom grabbarna som letade efter rummen, jag kollade runt och hittade tillslut vårtrum. Jessica öppnade dörren och Justin kollade bak. Han kom till mig och kysste mig.
"Godnatt babe" viskade han.
"Godnatt" sa jag och log stort.
 


Sorry, sorry och sorry. 
Babes jag hoppas absolout inte att ni tror att jag helt och hållet glömt bort bloggen. För det har jag inte, det har varit mycket stress i skolan och jag har varit sjuk en hel del. Vilket betyder att jag måste komma ikapp mycket också. Jag har många prov vilket jag hatar och det gör så att jag inte hinner skriva kapitel, jag har redan börjat lite på kapitel 41 och hoppas att den kommer upp senast söndag, men jag lovar ingenting. Jag hoppas verkligen att ni stannar kvar! Love you♥
 
KOMMENTERA!♥
 
 
 
 

Kommentarer
Ella säger:

Klart vi stannar kvar, vi förstår att du har mycket att göra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Älskar när justin är så. Retar sacha O allt. Hehe x) btw super bra (:

KOMMENTAR SKRIVEN:

Vicky säger:

SÅÅ HIMLA BRAAA!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Gryyymt

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Den var otroligt bra!! Längtar till nästa men kan nästa kapitel komma ut innan söndag, söndag är så långt bort :( 4 hela dagar det tar kol på migrän jag hoppas verkligen att den kommer ut tidigare :) men du är otroligt bra på att skriva

KOMMENTAR SKRIVEN:

camilla säger:

Det är okej! Det var ett fantastiskt kapitel!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

ÄLSKAR DEEET!!!!! Världens bästa novell:)))

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Omg det var såååååå bra. Skulle aldrig ens kunna tänka mig att lämna denna blogg. Det skulle vara som att sluta vara belieber. Jag dör nog hellre. Ta den tid du behöver till att skriva. Vi stannar kvar. Jag gör det iallafall.

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

Jessica säger:

OMG, hon är i cali!!!! Hon och Justin är så gulliga!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

Ååååh!! Så j*vla bra!:D älskar din blogg!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

Ätnligeeeen!! Har längtat SJUKT länge! Jätte bra kapitel! Meeeeeeer!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jennifer säger:

Åh vad bra :D

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://www.myybeebs.blogg.se

Victoria säger:

Suprr bra! Förstår att det kan vara jobbigt i skolan, speciellt med både läxor och prov ;)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Åhhhh så fint kapitel!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

jasmina säger:

sjuktbra meeeeer

KOMMENTAR SKRIVEN:

Melina bieber säger:

Du är gryyyym! Längtar tills nästa kommer❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:

celebnovell säger:

Sjukt bra! Bloglovin är så så knäpp så det kom aldrig fram att du hade lagt ut kapitel 40. Aja nu har jag iallafall läst VÄRLDENS BÄSTA kapitel. ;D

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

Julia säger:

Stannar alltid kvar för du är bara bäst!!❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

astrid säger:

åh, så gulliga dom är!:]

det finns ju många bloggar som lägger upp max ett kapitel i månaden, så säg inte sådär bara för att det tog längre tid än vanligt en gång! du är jättebra, vi kommer aldrig lämna dig♥

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

jätte bra ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

cawii säger:

Perfekt........ Just..... Perfekt!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

jujustory säger:

asdfghjkl, längtar tills nästa kommer!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://jujustory.blogg.se

NUTELLA säger:

FUCKING BÄST :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thilda säger:

ohh! så bra :D längtar så mycket till nästa kapitel kommer :D<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Gryyymt braa!! <3:)

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback