26

Postat i kategorin Keeps in track.

2 - I do not repeat myself

 
Jocelyn Campells - perspektiv
Mina trötta ögon var halvöppna när jag dunsade ner för trappan och in till köket för att fixa någonting att käka.
De hade gått en vecka sedan den lilla händelsen nere vid stor staden hände. Mina nätter har blivit sömnlösa och allt jag har för mig nu är massa oändliga blickar på väggen, en stor klump i magen av oro.
Vad som händer med mina mamma. Ända sedam hon blev medvetslös på golvet i den där banken, har hon varit skakig och inte alls vågat sig fram 10 ord på en dag. Jag hör henne gråta på nätterna antagligen från sina mardrömar hon får ofta nu. Men de är inte bara de som hände för en vecka sen som besvär henne, hon tänker på Pappa igen. De skrämer mig att tankarna började riktas sig till han igen, att han ska få ta över hennes tankar igen och hom stänga ut oss precis som dem 2 åren efter han försvannt.

 Jag vände mig om när jag fångade ett ljud närmade sig hitåt och visste direkt vem de kunde vara.
"Godmorgon Killar!" , Sa jag lågt och de mumlade ett ´morgon´ trött tillbaka.
Jag suckade och lutade mig mot diskbänken. De satte sig ner vid köksbordet och bara stirrade ner på sina tomma händer. De hade också bettet sig så här, från början försökte de få mammas uppmärksamhet men när hon inte gav någon kärleksfullt svar tillbaks utan bara ett kyligt svar, gav de upp sina uppmuntrande och kysste henne bara på kinden när hon lämnade sitt rum.
"Vad vill ni..-" jag skulle fråga vad de skulle vilja ha till frukost men blev snabbt avbruten av Dylan.
"Kommer mamma bli okej igen?" De båda stirrade på mig och ville bara ha ett svar. Jag suckade lågt och ställde ner min vattenkopp som jag hade druckit ur innan killarna kom in.
"Ja, hon kommer bli okej!" Utbrast jag, de fortsatte stirra på mig och visste att jag försökte mer övertyga mig själv än dem. Jag knep ihop ögonen och vände mig om, en orolig tår gled ner för mig kind. Jag torkade snabbt bort den och vände mig om, jag flög lite bakåt när Cole attackerade sig in till min famn och snabbt efter slängde sig Dylan i min famn. Jag kramade dem båda på varsin sida och de höll om mig som att de var rädd att jag också skulle försvinna.
"Jag älskar er, vi klarar allt tillsammans!" , Viskade jag mellan deras öron. 
 
Cole, Dylan och jag hade ett starkt band, jag skulle ta ett skott för dem. Även om dem är världens jobbigaste
12-åringar så är dem en del av mig, utan dem är jag helt enkelt inte hel. 
Vi gick sakta upp för trappan, med en bricka i handen. Efter vår lilla kärleks kram hade vi bestämt oss för att fixa frukost till mamma.
Cole lyfte upp sin hand och knackade oförsiktigt på dörren, då Dylan slog till han på huvudet och öppnade sedan dörren. Jag log milt i bakgrunden och steg efter dem in till mammas rum.
"Godmorgon Mamma" , viskade jag i min mammas öra efter jag hade ställt ner brickan på nattbordet bredvid henne. Hon ryckte till och kollade vettskrämd på mig. Jag backade bakåt och vi alla tre kollade på henne med ett leende.
"Vi-v gjorde de frukost åt -. Till dig" , stammade Dylan nervöst, han märkte själv hur förvirrat vi kollade på han, sen när var Dylan nervös? En ljusröd nyans spred sig på hans kinder och han kollade genast bort. 
"Kom" , försökte min mamma säga med så stark röst hon kunde. Dylan kollade osäker på oss, och sedan kravlade han sig upp på hennes höga säng. Mamma omfamnade honom och kort efter där på var Cole omfamnad på andra sidan. 
"Mina älsklingar!" , mumlade hon och kysste deras hjässor. Hon kollade på mig och jag gav henne ett leende. 
"Tack" mimade hon till mig för frukosten. 
Hon klappade på den tomma platsen och med omärkbara steg satte jag mig ner, hon la sin hand på mitt lår.
Få tårar började rinna ner för hennes kind, jag kollade förtvivlat på henne och hon höll hårt om min hand och kramade killarna tightare.
"Jag är så ledsen för att jag har varit en sån usel mamma" 
"Mamma" mumlade jag, hon skakade på huvudet.
"Förlåt!" Jag tog ett djupt andetag och granskade killarna.
"Ni måste göra er redo för skolan!" ,killarna kollade skeptisk på mig.
"Vi är redan redo!" utbrast dem
"Men ger er redo igen då" , med en varnade blick reste de sig upp och stampade ut från rummet.
Min mamma suckade och sjönk djupare ner i täcket. Hon lyfte upp täcket, i några sekunder glodde jag bara på den tomma platsen men sedan kröp jag ner bredvid henne och kramade om henne på sidan. 
"Jag älskar dig gumman" 
"Jag älskar dig också Mamma" hon nickade och drog bak mitt hår, de kändes som att jag var sju år igen.
När mamma lekte med mitt hår, la alltid massa hårslingor bakom örat men de brukade också alltid sluta med att jag hade viftat tillbaks det framför mitt ansikte.
"Min lilla flicka" , jag kollade upp på henne och skrattade lite, hon log.
"Du kommer alltid vara min lilla flicka"
"Lovar du det?" viskade jag. 
"Jag lovar!" 
"Så hur går det med din smaskiga man då?" , och här goda folket kom min mamma tillbaks.Min näsa rynkades, att höra sin egen mamma kalla Jackson för smaskig var inte så roligt. Hon skrattade högt när hon såg min äcklade minn.
"Nej, men seriöst. De har väll inte hänt något?" , hon torkade bort skratt tårarna med sin tumme.
"De är okej, precis som vanligt" 
"Älskar du han?" Jag hostade till och min mamma höjde på ögonbrynet.
"Jag vet inte" , hon nickade och strök mitt röda hår. I tystnad låg vi i hennes mjuka säng och bara höll om varandra, flera tussen tankar dök upp i mitt huvudet, hela mitt liv och utan att jag hann tänka mig för försvann frågan jag alltid viljat ställa ur min mun.
"Tror du pappa kommer tillbaks?" , jag hade ångrat mig direkt när hon stelnade till, hennes smekande på mitt hår stoppades och luften runt omkring oss blev obehaglig. Jag skämdes att jag ens hade skam i kroppen för att fråga den frågan. 
Hon svalde hårt, och jag lät frågan gå förbi. Jag visste att hon inte skulle svara så det bästa just nu var att bara glömma bort det, var de jag trodde.
"Nej gumman, jag tror inte att han kommer hem igen" , hon snuddade mig och jag kramade om henne tightare. Ännu en gång flög en till fråga ut, men jag ville så gärna prata om det.
"Har du hopp kvar?" 
"Låt oss inte prata om honom just nu" , jag reste mig upp och kollade besviket på henne.
"okej?" Hon drog en hårslinga bakom mitt öra
"Okej" upprepade jag henne svagt. 
"Skolan börjar om en halv timme, bäst att börja röra sig nu?" , hennes ton var sträng med ändå utmatad och mjuk. Jag kysste henne på kinden.
"Må bättre snart mamma, vi behöver dig" 
 
 
Justin Biebers - perspektiv 
 
Ett långt indrag från den rullande tobaken fick mig på plats, nerverna i kroppen slappnades av samtidigt som jag blåste ut röken. En slampa jag hittat halvklädd på gatan satt nu i mitt knä naken, rullade sina höften fram och tillbaka med mig inuti henne. Hon upprepade mitt namn i höga stön-ljud, då hon redan visste vem jag var utan att bekanta sig. Jag tog ett långt halsbloss från tobaken och njöt av denna känslan. 
"Juustin, jag kommer!" Skrek slynan och precis efter hördes höga bankande utanför dörren, och som en vanna i det här huset flög dörren upp och Tysons ansikte syntes till.
"Damn de luktar sex här inne!" skrattade han men rynkade på pannan när han såg att slampan inte slutade med sin rörelse fast än han hade kommit in och stört mitt underhållande.
"Vad fuck vill du, ser du inte att jag är lite upptagen här?!" Grymtade jag och stoppade den vilda tjejen. Tyson skrattade.

 
"Åh bieber vi hörde, hela kvartet hörde" , jag flinade och hans ansikte blev nu mer seriöst.
"- Z vill ha oss på nedervåningen nu!" Sa han allvarligt och sedan smällde han igen dörren. Tjejen som jag inte alls hade någon aning om vad hennes namn var, rynkade på pannan.
"Ut!" Sa jag och pimpade tobaken. 
"Du kan inte va seriös?!" gnällde hon, jag kollade irriterat på henne.
"Jag vill inte upprepa mig själv, du hörde va jag sa!" , hon drog upp sina smutsiga string trosor och klev in i sin läder klänning. När hon var klar kollade hon på mig.
"Kommer jag få se dig igen?" , jag var inte intresserad men hon var någonting, jag slickade mina läppar sakta och stirrade på henne sexiga kropp från tå till topp.
"Vad heter du?" 
"Samantha!" Hon bet sexigt på sina röda läppar,  fast än röda läppstiftet på henne hade smetats ut sig.
Jag nickade och hon flinade lite småt.
"Här har du mitt nummer, ring mig när du känner dig ensam" fnissa hon och skrynklade upp en papper bit från sin Bh. 
"JUSTIN!" Skrek dem från undervåningen.
"Rör på röven!" Snäste jag mot henne och snabbt efter var hon ute från rummet. 



- En fråga till er är du okej om hela novell är lite dirty? eller blir det för mycket? menar inte då att hela novellen kommer var baserad på sex utan då och då?

Fråga - Favorit novellblogg? :)
Svar - Just nu har typ nästan alla jag läste slutat blogga/börjat på ny men jbieberstories är en 10:a! 

Kommentarer
nevereverland.blo.gg säger:

Åh, så bra som vanligt! Att den är lite dirty, gör hela novellen bättre haha :) Kram

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://nevereverland.blo.gg/

Anonym säger:

Lite dirty har väll sldrig skadat! ;p saknar lite dirty i andra noveller så det är bra att du komoleterar då! :p hahah

KOMMENTAR SKRIVEN:

ariana säger:

Svar: din, celebnovell och jbieberstories😍👌👌👌 de/ni skrive som gudar😍

Svar/igen: det göt inget haha kul bah 😝👐😏

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Sjukt grymt kapitel!!!!
Gör inget om det är lite duett ;)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Såå otroligt braaaaaaaa!! Du är sååå duktig!
- dirty gör inte mig något, hehe... Nae men visst.
Svar: din ofc. Sen typ celebnovell, justinnovells, biebswag, juustanorginallygiirl och smilingbieber :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

Emilia säger:

Så jävla bra!! Tycker inte att det gör något om det blir lite dirty ;)

Svar: typ din, juustanordinarygiirl, celebnovell, justtwitter :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Smilingbieeeeber säger:

JAG ÄLSKAR DET REDAN ÅH DU STORE
JAG ÄLSKAR SÅNA HÄR JUSTIN
OMG
OMG
OMG

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Smilingbieber.blogg.se

Emma säger:

MEEER! Det är lite segt men det kommer nog igång snart eller? :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Aa såklart skit bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Mybiebslovestorys säger:

Sjukt bra! Jag tycker det är okej med att det ska vara lite dirty och min favorit novellblogg är Lmssy.blogg.se :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://mybiebslovestorys.blogg.se

Justindrewnovell säger:

Så sjukt bra!!!
Det gör ingenting om den är lite dirty :D

Svar: Det finns många bra, tex din, lmssy.

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justindrewnovell.blogg.se

Camilla säger:

Det är nog...okejj, bra kapitel!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alva säger:

Såååååå bra!!! Älskar din novell!
Ja det är helt okej, ahahaha

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ellabella säger:

Jaaaaa.. Älskar dirty noveller!!! Super bra btw<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

ebba säger:

grymt grymt grymt
Svar: din, myybieberstoory, jbieberstories och lmssy är mina favoriter :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lmssy säger:

Haha gör som du vill babe, dirty eller inte.. Kommer jag ändå fortsätta läsa!
P.s Grymt bra kapitel!!

Sv: Haha gud, jag kan inte välja bara en novellblogg.. Men typ Jbieberstories, smilingbieber eller Celebnovell :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

Dirty säger:

Hahahahahha badboy novell med mycket dirty är skit bra kombination! 😂😍✌️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

jätte bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

Helt sjukt hur bra ni skriver. Jag lovade mig själv att läsa kapitlet långsamt så det inte tog slut men efter några meningar fann jag mig själv läsa hastigt... igen. xD
Sv: Lite då och då blir bra. :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se/

Wilma säger:

Jätte bra upptatera lite bättre bara

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Det är superbra fortsätt så <3 och vad är en novell utan lite dirty parts lol

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Det är superbra fortsätt så <3 och vad är en novell utan lite dirty parts lol

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Grymt som vanligt!! OMG längtar tills dom träffas!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sanna säger:

JA, GÖR DET!!!!'

KOMMENTAR SKRIVEN:

Camilla säger:

När kommer nästa? Känn ingen press men jag vill bara att du ska veta att några finns faktiskt kvar och väntar på dig, på ett bra sätt :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Du uppdaterar ju typ aldrig...:(

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback