0

Postat i kategorin Allmänt

Länkbyte - Myybieberstoory

Kort text från första kapitlet! 
När jag kom in på flygplatsen möttes jag av unga tonårstjejer med Justin Bieber tröjor på sig. Åh great Bieber är här tänkte jag. Inte för att jag har något emot honom det är bara det att vissa av hans fans bara blir för mycket ibland. Jag följde skylten ”arrivals” och när jag kom dit satte jag mig på ett räcke precis framför dörren där passagerarna skulle komma ut. Jag slängde en blick mot en av de många TV apparaterna som visade när planen anländer. Jag läste att planet från Köpenhamn inte anlände fören om 20 minuter. Typiskt mig att vara tidig. Samtidigt som småtjejerna började bli mer och mer högljudda höjde jag musiken som spelades i mina öron och började gå igenom danssteg i mitt huvud. Jag kände att någon stirrade på mig. Jag vände mig om och, på räcket, någon ynka meter bort satt Bieber.
 
  KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL MBS! 
 
 
Btw Skriver på kapitel 16 nu den kommer ut snart, idag eller imorgon jag är inte säker men stay tunned bebes och fortsätt kommentera på kapitel 15 :)

Kommentarer



- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback