19

Postat i kategorin Sacrifice for love

Trailer - Drama is coming

LÄS NYA KAPITLET - 41 UNDER DETTA INLÄGG!

Världens bästa Natalie har fixat en drama - trailer till bloggen, allstå trailern är inte för hela novell utan lite sneak peek för drama som uppkomer i novellen! Nyfiken på de som kommer hända? Jag är! :) Har redan skrivit klart kapitel 42 så ni får håla utkik på bloggen dem här närmaste dagarna!  + måste bara tacka Natalie som fixade trailern. Hon äger Biebstoory som jag tror många av er läser, älskar hennes novell och ni borde verkligen kolla in hennes blogg och läsa hennes nya novell. Tipsar stort!
 
 

Kommentarer
anynom säger:

omg fett bra trialer best ever, du har gjort bra jobb omg så jävla bra och låten passar!!!!!
men jag har en fråga vad heter låten jag har glömt, jag lyssnadepå den för ut men glömde vad den heter?
ska det komma ut kapitel idag?

KOMMENTAR SKRIVEN:

jasmina säger:

vad heter låten? har lyssnat på den förut men glömt??

KOMMENTAR SKRIVEN:

sammi säger:

omg längtar!! är nyfiken vad som kommer hända !!

KOMMENTAR SKRIVEN:

anonym säger:

herregud så jävla bra och sasha om han fkng skadar dig ska du sticka till en bättre kille! han förtjänar dig inte, och allt behöver inte handla om hnm!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Sjuukt bra trailer!! Kollar om och om igen. Längtar grymt mycket till kapitel 42!!!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

Jessica säger:

Låten heter so cold med ben cocks

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thilda säger:

omg!! trailer är RIKTIGT grym!!! :DD btw vad heter låten i trailer ? :)<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ella säger:

OMG OMG NEJ OMG OMG OMG FYFAN VAD BRA OMG jag gråter för bra hon får inte bränna upp huset eller vad det nu va 😭😭😭

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

O-M-F-B!!! Bästa trailer EBER!! Sjukt bra! OMG så spännande! Längtarrr!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Åhhh herregud va bra!! Jag rös så hima bra!! Längtar tills nästa kapitel!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Julia säger:

Den var så jävla braa!! Längtar till kapitel 42!!❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Herregud jag får rysningar

KOMMENTAR SKRIVEN:

anonym säger:

omg kan inte vänta till att läsa nästa kapitel!!!!!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Mina säger:

NEJ NU LÄNGTAR JAG SÅ MYCKET! TRAILERN VAR FANTASTISK OCH JAG LÄNGTAR TILLS VI FÅR DRAMA !

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anna säger:

åhh gud jag längtar sååå efter kapitel 42, vill inte vänta haha!! du är grym på och skriva

KOMMENTAR SKRIVEN:

Vicky säger:

OMG VA BRA GUD JAG DÖÖR SÅ BRA DEN VA!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

låten passar verkligen vilken bra låt också vad heter den??

KOMMENTAR SKRIVEN:

Nicole säger:

Sjukt bra trailer kollar på den om och om igen så fuckig bra, när kommer kapitel 43 ut? Längtar måste verkligen veta vad som händer älskar din novell

KOMMENTAR SKRIVEN:

Hanna säger:

verkligen älskar trailern! och vet du möjligtvis vad låten heter? :)

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback