72

Postat i kategorin Sacrifice for love

43 - Things you should know

 
Vi lämnade vårt rum och gick ner till lobbyn, för att sedan fortsätta ut till taxin. Det skulle vara roligt att bara hänga med gruppen och äta ute. Fast det som hade hänt tidigare satt fortfarande kvar i min hjärna, varför blev Justin helt plötsligt arg? Jag ville sluta tänka på det men det var svårt på så många sätt. 
"Jag behöver gå på toa" sa Jesscia precis när vi skulle lämna byggnaden.
"Är du seriös? Vi lämnade precis rummet" tjatade Victoria.
"Det är lugnt jag följer med henne" sa Jag och vi gick till de offentliga toaletterna. Det var tomt i hela stället och Jessica gick in till en toalett. Jag kollade på mig själv i spegelns samtidigt som Jessica var inne i toaletten, jag fixade enkelt till mitt hår och tvättade mina händer. Jag drog ut min läppstift från min väska och la över mina läppar och precis då steg någon in till rummet. Jag kollade mot personen och tittade storögt på henne länge.
"Hej" sa Cassie och försökte le men det blev bara fejkt.
Jag kollade bara på henne utan att svara.
"Ja-jag ville bara tacka för att du stod upp för mig förut.. fast det inte behövdes" sa hon.
"Inte behövdes?" frågade jag.
"Sasha, Jake älskar mig och jag älskar honom-"
"Det verkade inte så, efter sättet han knuffade omkull dig" avbröt jag. Hon kollade på mig och bara suckade.
"Jag hoppas vi kan fortsätta vara vänner, som förr" sa hon.
"Hur kunde du? Tro att jag aldrig skulle få reda på det? Du vet vad Jake gjorde mot mig... mot min familj, och du skulle vara min så kallade bästavän. Men nej, det är okej. Jag har det mycket bättre nu, du kan springa ner för solnedgången med vem du fucking vill, för jag vill inte ha något med dig eller Jake att göra" röt jag.
Jag tog ett djupt andetag och vände mig om till spegeln, jag suckade och kollade på Cassie genom spegeln. En tår slank ner för hennes kind, även om det gjorde ont att se henne så, var mitt ilska mot henne starkare. Om hon bara hade ringt, hört av sig? Allt detta skulle inte vara lika hemskt, och att hon skriver bakom ryggen på mig i Instagram? Det var för mycket, något jag aldrig förväntade mig från Cassie. Jag kollade på henne och hon lämnade rummet. Jag suckade djupt och drog mig i håret.
"Hur är det?" frågade Jessica och kom ut från badrummet.
"Hörde du?" frågade.
"Mmhh... Och jag ville verkligen springa ut och dra henne i håret" sa Jessica och kom fram till mig, hon drog mig in för en stor kram. Jag höll om henne och sedan drog mig sakta från hennes kram. 
"Vi behöver inte gå till middagen om du inte vill" sa Jessica tröstande.
"Nej, jag vill gå ut" Bara för ett litet gräl mellan mig och Cassie betyder inte det att jag måste hålla mig borta från de vänner jag har. Jag fixade snabbt till mitt hår en gång till och jag och Jessica lämnade toaletten, Jessica drog fram sin arm och jag krokade in min arm i hennes. Och sedan var vi tillbaka till tjejerna.
"Har ni sett Justin?" Frågade jag killarna när vi var påväg mot taxin
"Han sa att han skippar middagen och sedan försvann han" sa Chaz och log mot mig.
"Jag tror jag ska gå och leta efter honom, ni kan åka förre mig" ropade jag och gick in i hotellet. Jag åkte upp för hissen till hans våning och knackade på hans dörr, jag väntade lite men ingenting hände så jag knackade igen.
Dörren öppnades och jag öppnade munnen för att prata men stoppade när jag insåg att det inte var Justin.  
"Är någonting fel, Ma'm?" Frågade kvinnan som kom ut med sin städvagn.
"Åh jag skulle träffa en person är han där inne?"
"Det finns ingen därinne, sista personen sprang ut för bara några minuter sedan" Jag nickade och gick in i hissen.  

"Justin vart är du, jag har letat överallt" sa jag i telefon svararen.
Jag hade letat överallt efter Justin och tillslut var jag tvungen att fråga om någon hade sätt honom vilket jag inte tänkte på innan. Jag var så desperat  att hitta honom så jag kom ingen vart. 
Jag svängde in till ett mörkt hörn, de såg ut som att det var sånt ställe man säljer drogerna. Jag höll nervöst om min hand och gick sakta längre in. Jag hade gått runt hela stället i 5 minuter nu och de kändes som en labyrint, så de vara bara leta sig fram för att komma ut. 
Jag suckade djupt och vände mig för att ge upp. D
often av rök fyllde mina näsa och jag kollade genast upp och där framför mig stod Justin lutad mot väggen och höll en cigg i sina ena hand.
"Jag har letat överallt efter dig vart har du varit?" frågade jag bekymrat. Han svarade inte mig och drog bara in ett nytt bloss. Jag visste inte vad jag hade gjort för att han ska ignorera mig såhär men nu var min chans att får reda på  det. 
"Justin snälla" viskade jag och ställde mig framför han. Han tog ett halsbloss och vägrade kolla på mig.
"Vad har jag gjort, berätta för mig?" hans käke börja spänna sig och hans blick blev mer skarp mot väggen. Jag snuddade vid hans hand. Jag ville vara försiktig utan att han skulle explodera.
"Rör mig inte!" Fräste han och ryckte ifrån sig handen. Jag ryggade bak åt hans bestämda mörka röst. Han kastade ner cigg fimpen i marken och gick förbi mig. Jag vaknade snabbt upp till liv och ställde mig framför hans väg för att stoppa han.
"Du går ingenstans, fören du berättar vad jag har gjort för att du ska förändras till PMS boy" snäste jag trött på hans konstiga beteende.
Han kollade mordiskt mot mig och hade sina stora händer på min axlar. Han tryckte bak mig så att jag var upptryckt mot tegelväggen.
"Vem fan tror du att du är och ska säga vad jag ska göra?!" Skrek han. Justins ögon hade förändrat sin färg och ändras till svart. 
"Men vad är ditt problem, jag börjar tröttna på ditt beteende kan du inte bara säga vad ditt fucking problem är?!" Skrek jag mot hans ansikte. Ilskan började snabbt spridas i mig, hur kan han ens behandla mig så här bara för att han är på dåligt humör.
"Vill du veta vad mitt problem är vill du det?" Skrek han och släppte taget om mig. Jag kastade händerna i luften som att det inte var sjävklart vad jag ville. Han himlade med ögonen. Han kollade ner på marken med en tom blick. 
"Vad har hänt med dig?" Viskade jag försiktigt och gick sakta emot han.
"Kom inte närmare, din närvaro äcklar mig redan" sa han och kollade äcklat mot mig. Jag tappade hakan, och kollade förvirrad men ändå sårat mot han.
"Hur våga du försöka leka med min känslor?" mumlade han. 
"Va?" 
"Ingen leker med mina känslor, jag leker med tjejers. hur vågar du?!" Skrek han och gick med snabba steg mot mig.
"Justin vad snackar du om?"  
"Jag leker inte med dina känslor, vem har sagt så?" Jag kupade hans kinder i min händer och kollade djupt in i hans svart ögon, försökte hitta nån känsla där inne. Han skrattade humorlöst och kollade på väggen.
"Jake berättade mycket om din förflutna?" Han skrattade och kollade äcklat på mig igen.
"Och vem är killen som du satt och klängde på hela dagen va?" Han knuffade bort mig från väggen och kollade ilsket på mig.
"Nej nej, de är inte som du tror. vad har Jake sagt till dig?" Sa jag panikslaget och gick fram till han igen.
"Han berätta vilken slampa du var!" 
 
 
 

"Han berätta vilken slampa du var" skrek jag ut, min bröstkorg hävdes snabbt in och ut. Hon backade bak några steg och hennes mun föll vidöppen. Mina käkar spändes sig när jag tänkte bak till matchen. 
 
Flashback
Jag sprang upp mot motståndarnas sida och passade bollen till Ryan. Jag var frustrerad jag kunde inte tänka klart, för varje gång jag tittar upp så förväntar jag mig att se Sashas leende och fokuserande på matchen men varje gång jag kollade såg jag henne hängande på en kille uppe i läktaren. Hon kollade på mig som att hon var förvånad att matchen hade påbörjat, fast de skulle inte förvåna mig att hon inte hade kollat någonting. Jag tittade bort från henne och skakade på huvudet, svartsjukan tar över. Bollen var vid våran sida men jag stanade kvar här uppe för att dem skulle kunna skjuta upp den till mig sen. 
Plötsligt känner jag hur nån knuffar till mig på axeln jag kollar upp och ser en kille flina. 
"Är inte det här Sashas bitch" Jag vaknade upp till liv och kollade storögt mot personen som började snacka- 
"Förvånad att jag känner Sasha eller?" skrattade han, Jag sa inget och rynkade på pannan. 
"Hon är också en av dem tjejerna jag knullade" sa han och skakade roat på huvudet. 
"Goda tider" stönande han. Jag spände mina nävar och blängde på han. 
"Håll käften" röt jag. 
"Wow ta det lugnt grabben hon är din nu, jag vill iallafall inte ha din Slampa längre" 
"Vad kallade du henne?" snäste jag. 
"Men du tror väll inte att du är den ända som har knullat henne?" han skrattade högt och ställde sig framför mig. 
"Du är patetisk, hon är största horan i Kalifornia, hur hon skrek mitt namn natten lång, mmh, men de tar inte bort faktan att hon har haft sex med halva stan" min ögon svartnade till som dem brukade göra när jag blir arg. Jag började känna smärtan inom mig, jag kände mig sviken, lurad. Hon sa att hon var oskuld? 
"Förlåt att förstöra för dig bro, men hon använde mig också, jag knullade henne och hon krossade mitt hjärta kort efter med en annan kille" 
"Kalla inte mig bro" fräste jag med stänga tänder.
"Säg inte att jag varna dig, du är bara en på listan" jag tappade kontrollen, att jag hade blivit spelad fick mitt tappa kontrollen.
Flashback end.

Jag tittade upp, men Sasha var inte kvar längre. mina tankar fick mig att fastna i stunden så jag märkte inte när hon sprang iväg från mig. Bra val för jag planerar inte på att vinna tillbaka henne. Två kan spela det här spelet och om hon vill leka med mina känslor ska jag vissa henne riktigt spel. 

Sashas perspektiv
Jag sprang ifrån Justin, jag orkar inte längre. Vad får han att tro att han kan behandla mig sådär bara för några falska rykten Jake startade.
"Letar efter Bieber, ser jag?" hörde jag en bekant röst. Jag vände mig om och fick syn på Jake. Han hade ett äckligt retligt flin på sina läppar. Jag störde mig på dem, om jag kunde skulle jag smälla till han hårt sa att den försvann men jag visste att de inte skulle sluta bra då.
"Skulle bli glad om jag också fick tag på den där bögen snart, hans sätt att gömma sig får mig på väldigt dåligt humör här" skrattade han humorlöst. När jag såg Jake i ljuset såg jag även Marco och Rory stå bakom honom. De gav mig ett medlidande blick och jag halv log mot dem. Jag visste att de inte kunde göra någonting. De var rädda för Jake.
"Tro inte att Justin är rädd för dig!" Snäste jag. Han fnös och skrattade lite.
"Sötnos, säg en anledning varför han inte skulle vara det?" Jag gjorde en äcklad min av smeknamnet han gav mig och skakade på huvudet.
"Du kom med Cassie, eller hur?" bytte jag samtalsämne.
"Svartsjuk?" flinade han,
"Allt handlar inte om dig" muttrade jag. Han spottade på marken och ställde sig framför mig. 
"Mm älskling, jag gillar inte din nya attityd" sa han och smekte hans hand på min kind. Jag vände mitt ansikte och kollade mot vägen.
"Jag föredrar hellre när du var lindat runt mitt lillfinger och trodde att jag älskade dig" 
"Dra åt helvetet" fräste jag och slog till hans hand från min kind. Han tog snabbt tag min handled hårt och tryckte mig in i hans hårda kropp. 
"Släpp mig" sa jag och försökte glida mig ur från smärtan han orsakade. 
"Släpp mig,Jake!" Skrek jag. 
"Du hörde henne klart och tydligt, släpp henne" sa en bestämt röst. Jag slöt ögonen och kände mig räddad. Jag vände mig där rösten kom från och såg Justin stå där med spända käkar. Jake börja flina och knuffade mig åt sidan.
"Äntligen" Justin stod tyst och blängde på Jake. Jag hann inte blinka innan Jake var framme framför Justin och gav han en smäll på käften. Justins ansikte sköts åt sidan. Han spottade på marken och började flina. 
 
 
Jag spottade blod på marken och började sedan flina. Han borde inte gjort sådär. Snabbt flög min knytnäve upp och slog till hans högra sida av ansiktet och sedan en vänster. Jag tog tag i hans nacke och skulle knäa hans mage men Jake la händer framför knäet som motstånd och slog till min mage vänster höger. 
"Sluta!" Hör jag en darrig röst skrika bredvid men jag brydde mig inte om vad hon ville just nu. Jag fick ett slag i ansiktet sen blev jag bortdragen med båda händer baklänges. Jag försökte springa fram till Jake men den starka taget man hade om mig fick mig ingenstans. 
"Släpp honom vad gör ni?!" Skrek Sasha och kollade bakom mig. Jag kollade upp och såg Jakes två hundar hålla fast mig. Jake skrattade och spottade ut blod.
"De här ska bli kult" 
"Pussy" snäste jag och kollade på han med svarta ögon. 
"Så mycket hat bara för att jag har knullat din tjej?" Min käkar spändes och Jake kollade på Sasha. 
Hon stod helt stilla och kollade på Jake med den där söta rynkan mellan ögonbrynet. Den som alltid kom fram när hon var förvirrad. 
"Jake?" Mumlade Sasha och kollade äcklat på han. 
"Låt honom va!" Snäste hon. Jake himlade med ögonen och böjde sig ner framför mig.
"Hoppas du också får något" sa han, och killarna bakom mig började fnissa som små tjejer. Jag sprakade till han och han ställde sig snabbt upp.
"Fitta!" Han sparkade till mitt rev ben och hårt på lårkakan. Jag grymta till och kisade med ögonen och kollade mot Sasha, hon drog i Jake och skrek till han att sluta medans han boxa till mig i magen och ansiktet. Han knuffade bort henne så hon ramlade ner på marken. Jag ville få slagen jag ville inte komma loss för jag visste att om jag kom loss skulle demonen ta över mig och jag skulle döda Jake med mina bara händer.

"Justin" hennes ljuvliga röst ekade i mina ögon och slagen som kom hade försvunnit. Jag kikade fram och allt jag såg var mörkbrunt hår framför mitt ansikte.
"Flytta på dig annars får du smällarna" röt Jake.
"Jag bryr mig inte, rör du han rör du mig!" De var tyst och jag kände hur Sasha backade mer bakåt mot mig så att vår kroppar var ihop pressade.
Jag kunde inte se vad som hände, varför blev allt så tyst? Mina armar blev släppta och jag kände en lättnad när dem blev fria. Jag tog tag i Sashas kropp och kunde se nu. Jake hade ena handen i luften bered med sitt slag på Sashas ansikte. Allt var som slow motion. 
"Bro, de här är Sasha vad gör du?" Mumlade killarna. 
"Jag skiter i vem hon är!" Skrek Jake.
"Vi går nu!" sa killarna med en hög röst och knuffade bak Jake. 
Jake gav mig en varnade blick innan han knuffade bort killarna från han och vände sig om för att gå iväg. När de var ute från vår sikte försökte jag resa mig upp, Sasha vände sig om och kollade på mig med rädsla.
"Justin?" Viskade hon fram, henne röst hackade och jag kunde se tårarna som var i hennes ögon men inte rann ner. Hon andades sakta in och granskade mig.
Kort efter var hon i min famn kramade om min skadade kropp och jag gjorde inget annat än krama henne tillbaka.
 2 veckors väntan och kapitlet är äntligen här med 2679 ord!
Ska börja men någonting nytt som jag har sätt biebstoory göra på sin blogg alltså en fråga på varje kapitel som ni får svara på är lite nyfiken att veta lite saker om mina kära läsare! 
Och min nya design tack Lmssy för att du fixa den det var jätte roligt att jobba med dig, du gjorde den perfekt. SÅ fin hade inte förväntat mig en sån här! Tack så mycket :)
Men som jag sa i förra kapitlet de kommer bara bli värre och värre för varje kapitel som kommer så tro inte att det här är slutet på dramat bara för att dem kramades där, nopp dramat tar slut hemma i Stratford och sedan kommer det nytt senare i novellen! 
+ Många har frågat vad låten heter som jag har i drama trailern, den heter So Cold - Nikisha Reyes-Pile

Fråga: Hur gamla är ni?
Svar: mitt svar är 14 år gammal :) 

Kommentarer
Jessica säger:

Omfg hatar den där jävla Jake!!!! Hur fan kunde han slå våran kära Justin?! Det va verkligen värt väntan!!! Bäst är du
Svar: jag är 13

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Ohh gud vad bra!!! Jag vill bara säga att jag värkligen älskar din novell. Den är så jävla bra! Du är så bra på att skriva, värkligen min favorit novell. Kan du snälla gå in ich läsa min novell? Och har bara dn fråga? Skulle du kunna länka min novellblogg? Snälla?!
Jag är förästen 14 också

KOMMENTAR SKRIVEN:

Vicky säger:

OMG OMG OMG VA BRAAA SHIIT LÄNGTAR TILLS NÄSTA!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

astrid säger:

åhh så braaaa!♥
jag är också 14;)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Så bra längtar efter nästa verkligen

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maja säger:

När kommer nästa du är den bästa skrivaren Ever !! Älskar den

KOMMENTAR SKRIVEN:

Julia säger:

Sjukt bra!! Jag och mina vänner läste den samtidigt och fangirlar tillsammans hahah, (dont judge us : )
Sjukt bra, längtar tills nästa ❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

ÄNTLIGEEEEN!! Åhhhh, jag har längtat till kapitlet SJUUUKT mycket! OMG! Sjukt bra kapitel! Om jag var Justin hade jag redan dödat han. Ufff vad jag hatar Jake! Blir rkt arg på honom. Älskar kapitlet!

Svar: Jag är 13 :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

sandy säger:

Grymt som vanligt och värt väntan!❤️
Svar: 13 👍

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Love it!

Svar: 13år :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Johanna säger:

shiiit är du bara 14 år och är så duktig på att skriva, jag verligen älskar din novell, det är såå spännande just nu, vill bara läsa meer haha :)

jag är också 14, som svar på din fråga.
Kram <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Åhhh som jag har längtat efter detta kapitlet, jätte bra, men den kändes för kort haha :)
Jag fyller 14 i november :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

OMG. Försöker du döda mig kvinna?!? Såå jävla bra!! Har lust o smälla till Jake just nu!!

Svar:13 år gammal :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Aya säger:

OMG. Försöker du döda mig kvinna?!? Såå jävla bra!! Har lust o smälla till Jake just nu!!

Svar:13 år gammal :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

J säger:

Jag är 17. Btw, älskar din novell, den är sjukt bra!! Kan knappt vänta tills nästa kapitel! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

Jätte braaa!
Svar: jag e också 14 år

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

as bra!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Mina säger:

Jag är 13 år gammal! Gud vilket kapitel! Blev hyped när jag läste! Ääääälskade det och längtar tills nästa ;)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Madeleine Peterson säger:

Jag är 16 :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Gråter :((
Haha är 15 år! :) haha du skriver sååå mke bättre än jag någonsin gjort och kommer gör x)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anna säger:

åhhhh helt underbar!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

O.M.B!!!
Svar:14 år

KOMMENTAR SKRIVEN:

anonym säger:

jätte bra kapitel och jag hatar jake så jävla elak och starskas justin som fick mycke slag, älskar i slutet och hoppas hon berättarför justin sanningen :) ka inte vänta på nästa kapitel vill bara att den ska komma ut:)
svar: jag är 15 år ;)

KOMMENTAR SKRIVEN:

N säger:

Ååååh vad bra du är!! Helt sjukt hur fucking grymt du skriver. Och jag är 15 år haha.

KOMMENTAR SKRIVEN:

camilla säger:

Såå perfekt!!
Svar: 13 :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Victoria säger:

Riktigt bra! Är 12 år.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ariana säger:

as bra !
svar: 13år

KOMMENTAR SKRIVEN:

celebnovell säger:

Sjukt bra! Jag är 15 år. :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

jasmina säger:

ommgg så jävla bra. SHeet du skriver så bra. Din novell är den bästa novellen jag läser. Fan vad jag hatar Jake just nu. ohh Jävlar meeeeeeeeeeeeer<33
Svar:Jag är 13 år <33 :***

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Såååå bra! Hur skriver man såå braa!?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Alma säger:

OMG har längtat efter kapitlet sjukt mycker den är as bra ! När kommer nästa ut ??? Älskar den

Svar på din fråga : Jag är 15, du är sjukt bra skrivare !

KOMMENTAR SKRIVEN:

Carolina säger:

Åh så sjukt bra, har verkligen längtat på ett nytt kapitel!

Svar på fråga: Jag är 14 år. :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Kommer nästa ut snart ? du är sjukt bra skrivare love it

Svar: Jag är 17 !

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thilda säger:

OMG!! riktigt bra kapitel, du skriver alltid dom så himla bra, går inte att beskriva, du har riktigt talang till att skriva.. Längtar så mycket till nästa kapitel :D.

Svar: Jag är 15 år.

KOMMENTAR SKRIVEN:

jbs wife säger:

Omgash fan va bra älskar din novell!!!!! Ja e 14!

KOMMENTAR SKRIVEN:

jbs wife säger:

Omgash fan va bra älskar din novell!!!!! Ja e 14!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

Sååå bra. Verkligen värt väntan.
Svar: jag är 12 år

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Idabergstedt.horseworld.se

Sanna säger:

Shit asså! Jag har aldrig gillat att läsa överhuvudtaget, men när jag började läsa denna novell igår, kunde inte sluta läsa den. Vill bara läsa mer och mer! Riktigt grym novell säger bara! Älskar den! När kommer nästa kapitel? :D

Svar: 17år

KOMMENTAR SKRIVEN:

Engla säger:

Galet bra ! Du är så jävla bäst !
I sånna sammanhang är de okej att svära(; haha
Kram

KOMMENTAR SKRIVEN:

IFRAH säger:

shit fan vad bra du är längtar redan
15 år

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

jätte bra :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://emelajzaan.blogg.se

Annabella säger:

GUD SÅ BRA NÄR KOMMER NÄSTA UT LÄNGTAR SÅ JÄVLIGT MYCKER LOVE IT !!

SVAR:JAG ÄR 14 :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Aea säger:

Gryyyymt kapitel! 12 :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Linnea säger:

Riktigt bra, som alltid!
& jag är 15 ✋

KOMMENTAR SKRIVEN:

Malak säger:

Jätte bra, längtar till nästa :)
Svar: fyller 14 om mindre än 2 veckor ✌😊

KOMMENTAR SKRIVEN:

lisa säger:

sjukt bra och jag är 16 :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

svar:13 snat 14. När kommer nästa kap???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Så när har du tänkt lägga ut nästa kapitel ?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Kan du lägga upp ett nytt kapitel eller? orkar inte vänta mer kommer sluta läsa snart om det ska dröja så länge efter varje kapitel.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Amna säger:

När kommer nästa kap ?
Svar på din fråga : 15 år är jag .

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Men hur länge ska vi vänta på nästa kapitel seriöst?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Lägg upp ett nytt kapitel

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Är du fucking seriös? när ska du lägga upp ett nytt kapitel?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ariana säger:

När kommer nästa? Blir jätte glad om du svara gumman! ❤😘
Vet att du nyligen har flyttat och har massa prov och läxor och mycket med skolan men kan du snälla svara på detta ? Då blir jag as glad!!!❤😘 eller åt minstingen ett inlägg där det står när den kommer komma? För jag längtar jätte mycket pusss och kramm

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ariana säger:

När kommer nästa? Blir jätte glad om du svara gumman! ❤😘
Vet att du nyligen har flyttat och har massa prov och läxor och mycket med skolan men kan du snälla svara på detta ? Då blir jag as glad!!!❤😘 eller åt minstingen ett inlägg där det står när den kommer komma? För jag längtar jätte mycket pusss och kramm

KOMMENTAR SKRIVEN:

Natasha säger:

När kommer nästa kapitel? Längtar verkligen!❤❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ariana säger:

asss bra !! du är jätte bra!!
och att ta inte åt dig när vissa som dom där uppe skriver anonymt och säger "är du fuckiing seriös? när ska du lägga upp ett nytt kap?" eller
" lägg upp ett nytt kapitel" man bah WHAT!?!?! som om det är så enkelt! fattar ni inte att hon oxå har ett liv och en hög med läxor och prov !?!?! stör mig grovt !! stick om du inte orkar vänta då! STICK!


jag älskar dig och väntar hur länge som helst på nästa kap och vet att du nyligen har flyttat och det äär inte enkelt när man flyttar! ta så mycket tid du behöver för att skriva för du ska veta att dina äkta läsare väntar hur länge som helst! :* love u more then that u think!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

As bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Ariana sluta fjäska.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Semina säger:

Bry dig nt om dem som skriver "fucking seriös jag ska sluta läsa" Alla borde förstå att tjejen också har ett liv och hin går faktiskt också som vi andra hon har säkert en hög med läxor och prov så snälla respektera henne! Jag väntar hur länge som hälst för nästa kap....! Börja respektera folk hon har också ett liv jag skriver det här för att dem här människorna stör mig !! P.S. DU ÄR BÄST PÅ ATT SKRIVA LOVE IT !!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

ylva säger:

hon fjäskar inte hon talar saninng tycker jag

KOMMENTAR SKRIVEN:

Harisa säger:

As bra! Men gud fatta hon har ett liv hur tänker du tror du att hon ska sitta vid datorn och skriva 24/7?! Håller med Ariana och Semina! Hon skriver kapitlet vänta lite! Och när du nu säger att du ska sluta läsa hennes blogg varför kommenterar du då?!

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback