24

Postat i kategorin Sacrifice for love

Chapter 27 - Don't say a word


 
Innan han avbröt kyssen för att hämta andan bet han min underläpp mjukt och drog den med tänderna. Jag andades häftigt och han lutade sin panna mot min. Han hade tagit min andan och stod själv helt oberörd framför mig. Jag tog ett sista djupt andetag och viskade
"Tack för skjuten" mot hans läppar. Han nickade och vände sig om för att sedan lämna mig kvar där och åkte iväg. Jag rörde mina fingertoppar just där Justins läppar var för några sekunder och kunde inte fatta det.
Jag kysste Justin.. 

Sashas perspektiv
"Jag går nu" ropade jag ut till Julia innan jag smällde igen ytterdörren och gick stigen mot grinden. Jag orkade inte alls spendera en minut till i det där huset, så jag bestämde mig för att gå ut och ta lite friskluft. Allt jag vill var att rensa mina tankar, komma bort från den ända tanken som satt fast i mitt huvud, kyssen. Hela den där händelsen försökte jag poppa ut från mitt huvud. Han gjorde det för att han tyckte synd om mig, det måste vara så. De omöjligt att han skulle göra det med sin vilja. Jag var besviken på mig själv varför jag inte kunde motstå. Jag skakade på huvudet och fortsatte min väg mot parken. Jag satte mig på en bänk som befann sig ett längre avstånd från fotbollsplanen. Jag iakttog killarna som sprang efter bollen och letade efter Justin med blicken. Besviket kollade jag bort, varför bryr jag mig ens, Justin är killen som bara är ute efter en grej. Jag måste sluta bry mig innan han tränger sig in under mitt skin och sårar mig.

"Här sitter du helt ensam" hördes en mörk röst. Jag kollade snabbt upp och såg Brad stå framför mig med ett brett flin. Nervositeten steg inom mig. Brad verkar vara en jätte trevlig man, men man kan inte lita på vem som helst. Vad om han bara försöker få mig bli bekväm runt han och sedan händer det värsta. 
"Får jag?" sa han och gjorde en gest med händerna till sittplatsen bredvid mig. Jag fuktade mina läppar innan jag nickade till svars. Han satte sig bredvid mig och gav mig ett leende.
"Vart är din hund?" sa jag nyfiket. Det här var den ända gången jag hade sett honom utan sin vita hund. Han skakade roat på huvudet.
"Hon är hemma, jag har redan gått ut med henne idag" 
"Och ändå är du här? just framför mig?” slank jag ur mig utan att tänka mig för. Han rynkade på pannan och kollade besviket ner på marken.
"Jag visste inte att det här var ett privatställe" muttrade han och höjde på sitt ena ögonbryn. Jag kollade skamset ner på mina händer och ångrade snabbt orden som jag hade sagt till honom innan.
"Förlåt, jag menade inte, Det är bara de att varje gång jag befinner mig utomhus så ser jag dig i min närhet" andades jag ut.
"Det känns som att du-" 
"Följer efter dig" avbröt han min mening. Jag pressade mina tänder hårt mot min inner kind. Tänk om det är nu han attackerar. Han suckade och kollade på mitt nervösa ansiktsuttryck som jag försökte dölja. Jag kände hur mina handflator började svettas och mina egna andetag blev svårare att andas ut för varje sekund. Han la sin hand mjukt på min axel och jag hoppade till.
"Sasha, lugn jag är inte här för att skada dig" sa han allvarlig och kollade lidande mot mig. Jag lugnade ner mig. hans beröring fick mig konstigt nog att känna mig trygg. Jag andades ut ett andetag som jag hade hållit in. Jag nickade och försökte trycka fram ett leende, han ryckte på mungipan.
"Så hur mår du idag?" 
"Jag mår bra" svarade jag kort "Dudå, hur mår den skrämande manen?” skämtade jag.
"För att skrämt livet på en oskyldig liten flicka så känner jag mig rätt imponerad och farlig" Jag flämtade skämtsamt och han började skratta. 
"Men jag kommer aldrig skada dig, det måste du veta" sa han skarpt. Jag nickade hastigt. Att han skulle skada mig gjorde inte mig rädd längre utan att hans humör ändras hitt och ditt på några minuter. Han slingade ut sin mobil från sin bakficka och knaprade på den. Jag vände blicken mot planen och såg nu att tjejer hade anlänt på platsen, blev inte förvånad när jag fick syn på Jasmine där, men det som fick mitt hjärta stanna i nån sekund var att hon satt på stenblocket i Justins knä, samtidigt som han kysste hennes nacke. Jag knep ihop mina ögon och suckade lågt.
"Smile" sa Brad och höll upp kameran. Jag täckte snabb mitt ansikte och han skrattade.
"Kom igen, jag vill bara prova, om den här telefonen är till någon nytta" jag skakade på huvudet och började skratta. 
"Okej, jag har lagt undan den" jag kikade fram mitt ansikte och han knäppte en bild. Jag skrattade och gav upp. Han slutade fota mig också och kollade bekymrad ner på telefonen.
"Hur hanterar man dem här" jag flyttade mig närmare honom och granskade skärmen.
"Här sätter du på blixt" sa jag och pekade på knappen "Och här ser du dig själv" sa jag och tryckte på knappen som ändrades till framkamera. 
"Åh där ser jag mig själv" tjöt han överlyckligt, jag skrattade åt honom. Har aldrig sett någon så överlycklig bara för en framkamera. Jag gav honom ett stort leende men det här leendet var riktig, han fick mig tänka på annat.
jag ställde mig stadigt upp när jag skymta Jessica där alla andra var.
"Jag måste gå nu" sa jag till Brad. Han nickade förstående
"Tack för att du höll mig sällskap, du är väldigt trevlig och underhållande tjej" sa han och jag log innan jag vände mig och gick min väg mot dem andra. Jag gick till JJ och killarna som spelade fotboll, jag ville vinka en sista hej då till Brad men jag kände att det var för mycket. Jag kom fram till killarna och de alla hälsade på mig.
"Yo, Sasha vill du spela?" Ropar Richard från andra sidan av planen. Han passade bollen till mig och jag tog lätt emot den med min fot.

"Snart" ropade jag och passade tillbaka, jag vände mig om för att hälsa på Jessica men hon var borta med att flirta med snygga killar. Jag tittade till på Brad men platsen vi satt på var helt tom. Han hade nog annat för sig. Jag log för mig själv när det som ahde hänt innan med Brad kom upp i min hjärna, mannen kunde inte ens ta bilder med sin telefon. Han är en rätt schyst man, fast jag vet inte om jag borde hålla mig borta från honom. Han har ju varit skum sen dag ett och nu är han som min bästa vän. Fast så länge han inte stoppar in mig i en baklucka o kidnappar mig är jag nöjd.

"Varför är du så glad?" Frågar JJ samtidigt som hon räcker mig en kall läsk, jag tog emot den och tog två stora klunkar och njöt över hur den kalla vätskan rann ner min strupe.

"Vacker väder, bra dag" sa jag och gav tillbaka hennes läsk. Jag tittade runt parken när min blick fastnade på något jag helst inte ville se. Där stod  Justin tillsammans med Jasmine, de stod och åt nästan upp varandra. Jag kollade snabbt bort och tittade ner på mina lår, jag kände mig konstig. Det var som en stor klump. Var jag avundsjuk? Nej, Sasha. Jag ville skaka bort tankarna så jag sprang upp till killarna som spelade fotboll. Jag blev placerad i en lag och vår lilla match var i gång.

 

 

 

Jag knuffade Jasmine ifrån mig för den 150: onde gången, bitchen kan inte låta mig vara.  Hon bakade från mig lite och fnissade, jag kollade äckligt tillbaka och ignorerade henne. Jag kollade på Ryan som satt vid Georgina. Jag tittade runt i parken för att se vad som hände runt omkring, jag tittade runt och såg Sasha spela med killarna. Jag visste inte hon kunde spela, jag känner inte tjejen. Jag trodde hon var tjejen som var tyst och höll sig för sig själva och slutade med att hamna i mentalsjukhus. Men Sasha, det är något med henne soom får mig vilja kom åt henne mer. Antagligen vill jag bara knulla henne och sticka, så försvinner hon hoppningsvis från mina tankar. Men det kändes fel, det är därför jag inte ens har försökt göra någonting. Jag kollade på henne och hon var vacker.. nej sexig. Hon kunde vara världens största bitch men samtidigt den snällaste människan i världen, och hon kysste mig. Jag har haft flera läppar över mina men hennes var det något speciellt med, den var .. perfekt. Okej Justin det räcker med den här kärleks tankarna. Jag kollade på Ryan och drog mobilen från hans hand.

”What the fuck dude?” sa han och kollade på mig konstigt.

”Jag drar, ska spela fotboll” sa jag och lämnade tillbaka mobilen till honom. Han nickade och vi gjorde en handshake och jag lämnade honom. Och precis bakom mig sprang Jasmine bakom mig.

”Justin vart ska du” pep hon.

”Bort från dig bitch” sa jag argt.

Hon blev tyst och gick bara efter mig, ger hon aldrig upp? 

 

 

 Det stod precis 2-1 till laget jag var med i när Justin och hans lilla leksak kom.

"Hey Richard, i'm in" ropade Justin samtidigt som han drog av sig sin tröja så att hans rutade mage syntes. Jasmine måste ha märkt mig stirra för precis då gick hon fram till Justin och la sina händer och kysste hans läppar i en äcklig kyss, för mig såg den äcklig ut i alla fall. Jag vände mig om och såg hur Jessica kollade på mig som om hon kunde se allt jag kände i min själ. Jag skakade på huvudet och Justin fick plats i motståndare laget, han tittade på mig och log ett gullig leende och jag log tillbaka. Matchen hade precis börjat innan Fru slampa var tvungen att avbryta.

"Jag vill också spela" tjöt hon. Alla gav varandra en konstig blick och Richard bara nickade. Hon ställde sig mitt i planen och väntade på att någon skulle börja spela, den här tjejen behöver seriös hjälp. Justin gick fram till henne och tog tag om hennes tröja. Han drog henne bak så hon kunde vara back. Hon la armarna i kors och suckade barnsligt. Matchen började och Justin var snabb och tog bollen, jag sprang framför honom och han tittade på mig.

"Jag visste inte du spelade fotboll" sa han och jag hoppades på att han var imponerad när han så. Jag tog bollen och sprang därifrån, jag blev stoppad av motståndarna så jag dribbla förbi dem. Jasmine kom gående mot mig och jag gick lätt förbi henne innan hon gjorde en dramatisk fall på golvet.

"Aah, min fot" tjöt hon. Var hon fucking allvar? Jag stannade och kollade irriterad på henne.

"Du trampa på min fot bitch" strek hon, jag kände hur jag började bli mer arg än irriterad så jag struntade helt i henne. Killarna kom och Jasmina skrek dramatisk en gång till, jag hade lust att ta och trampa på hennes fot på riktigt. "Kom" sa Justin till henne strängt, hon ställde sig upp och Justin tog med henne till bänkarna. Och vi fortsatte spela. Matchen slutade och några killar jag inte kände hade gått hem, jag gick till Jessica och satte mig bredvid henne och Richard kom direkt efter.

"Hey, Sasha du borde följa med till Cali för en fotbolls turnering" sa Ric och log.

"Va?" sa jag som inte fattade en ord av de han sa.

"En turnering, i Kalifornien vi behöver bra spelare, du skulle passa perfekt" jag skrattade och skakade direkt på huvudet. Det sista jag vill är att åka tillbaka till kalifornia och sedan vilja stanna kvar.

"Kom igen, vi behöver någon som du" sa en kille jag inte visste namnet på.

"Nej tack" sa jag.

"Sasha, snälla?" Frågade Ric gulligt." Även om jag kom, är det ju bara killar" sa jag.

"Nej, bara man representerar sin skola" jag nickade och såg att Justin satt bredvid oss också.

"Jag tänker på det" sa jag bara så att de skulle sluta tjata. De nickade och gick iväg så det bara  var Justin och Jessica kvar.
"Sasha du spelar bra, du borde åka" sa Justin, gav han just mig en komplimang?

"Tack, vi får se" sa jag och han log ett gullig leende en gång till samtigit som han kom fram till mig och pussade mig på kinden. Jag kollade generat ner och kände hur mina kinder blev till rosa. Jessica gapade stort när Justin hade gått, jag la handen över hennes mun.

"Säg inte ett ord" sa jag och lämnade parken fort innan hon skulle springa efter mig och skrika pinsamma saker.


KOMMENTERA! ♥

Kommentarer
Amanda säger:

Sjukt bra, längtar såå mycket till nästaa

KOMMENTAR SKRIVEN:

Frida säger:

Grrrrryyyymt bra, älskar den här novellen! Absolut den bästa jag läst!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Grymt bra!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

Awww, älskade slutet det var rkt gulligt! Sjukt bra!

KOMMENTAR SKRIVEN:

nattis säger:

JAG TROR JAG VET VEM DET ÄR!!!!!!!!!! ÄR DET HENNES PAPPA? OCH DET ÄR DÄRFÖR HENNES LILLA SYSTER ÄR BORTA HOS "kompisar" HELA TIDEN!!!!! FÖR HAN FÖRFÖLJER JU HENNE HELA TIDEN SEN DAG 1? OCH HUR SKULLE "den mystiska mannen" VETA ATT HON BOR EXAKT DÄR OCH BEFINNER SIG EXAKT DÄR? DET ÄR DE!!!!!!!!! HAR JAG RÄTT? ÄVEN DET KMR DU NT ATT SVARA OM DE ÄR SÅ ELLER NT MEN DE E DET ELLER HUR!!? GRRYYYYYYYYM STORY OCH ALLTA

KOMMENTAR SKRIVEN:

Vicky säger:

Asbra love it!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emmy<3 säger:

Love it! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thilda säger:

suveränt kapitel!! älskade slutet eller ja hela kapitlet:) så gulligt.. :D

Jag tror det är hennes pappa men inte helt säker, jag menar han döljer något för henne och sen är det ganska konstigt att han liksom visste vad hon heter och bor, allt det där.. :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

OMG!!! Du är fööör bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

Adina säger:

Gryyymt

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lmssy säger:

Sjukt bra!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

Anonym säger:

Perfekt!

KOMMENTAR SKRIVEN:

anonym säger:

Omgggggggggggg bästaaaaa längtarrrrrrrrrr så jävla mycket t nästtaaaaaa :(((((

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

sjukt bra! Älskar slutet ^^

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

FeliciaDutra säger:

Skit bra!!!! Undra vem Brad är!!! Börjar ju faktiskt tro det är hennes pappa efter jag läste en kommentar längre upp. Låter rätt sannorlikt! Du är grym på att skriva och skriver inte överdrivet mycket tankar och så! Älskar sånt! Längtar tills nästa kapitel!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

OMG!! Så braaaaa! Älskar din novellen och vill aldrig att du ska sluta skriva! Du skriver så sjukt bra:D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Victoria säger:

Super bra :3 Tror det är hennes pappa som förföljer henne :D

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://onedirectionland.blo.gg

Ellen säger:

Jätte bra :D !!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Agnes säger:

Asssss bra!!! Börjar också tro att det är hennes pappa när jag läser komentarena :p längtar till nästa kapitelså mycket!! Du är bäst!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

Jätte bra! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

astrid säger:

awesome!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Erika säger:

gud asså det blir bara bättre hela tiden ju! Tyckte inte så mycket om den i början då den verkade ganska seg men den är superbra ju!

KOMMENTAR SKRIVEN:

jbiebznovell säger:

hej, är du sugen på att göra länkbyte med oss? vi har cirka 100 unika om dagen så luras inte av vår oproffsiga design haha :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://jbiebznovell.blogg.se

Josefin säger:

Har en känsla av att Brad är hennes pappa eller någonting i hennes familj. gillar hur du skriver föresten.

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback