32

Postat i kategorin Sacrifice for love

Chapter 21 - Playboy

 Previously
han knuffade in henne i huset så hon ramlade ner på golvet. Efter det stängde han dörren och drog av sina skor. "Jag är så trött,väck aldrig mig igen" gäspade Sasha och myste på den sköna mattan. "Va?" hörde hon Ryan säga innan hon föll in i en djup sömn.

Jag vakna av den hemska smärtan som uppstod i mitt huvud, fuck baksmälla. Jag satte mig sakta upp i sängkanten och masserade tiningen. Gosh var jag tvungen? Ja, jag kanske hade kul. Men.. äh fuck it jag hade kul. Jag ställde mig upp och det kändes som om att en sten hade tagit över min hjärna. "Shit" mumlar jag för mig själv. Jag satte mig igen och la mig i sängen.Vad hände ens igår? Allt jag mindes var hur Ryan hjälpte mig ut ur festen. Ryan? Ryan Butler hjälpte mig.. Halelulja. Jag vilade lite så att min huvudvärk skulle minskas men det fungerade inte så jag tvingade mig själv upp. Jag kommer verkligen inte ihåg att jag somna på den här mjuka sängen som ligger i mitt rum? Hur kom jag ens upp hit? han bar väl inte upp mig? han kunde inte? Nej det är omöjligt jag måste nog gått i sömnen eller någonting.
Jag gick raka vägen in till badrummet, drog av mig min klänning och underkläderna. Och snabbt in till duschen.
Jag steg sakta ut från duschen och tog handuken och rullade runt den min kropp. Jag borstade mina tänder och lämnade badrummet. Men plötsligt kom huvudvärken tillbaka. Hur fan ska jag kunna överleva idag? Tack Jessica, tack så himmla fucking mycket. Jag vet inte varför men det kändes skönt att skylla allt på henne, fast än det va roligt att komma ut lite. Jag tog på mig en obey tröja som Chris hade gett mig och mjukis och lämnade rummet. När jag kom fram till köket såg jag en lapp som låg på bordet, jag tog den och läste vad det var som stod på lappen -

Julia, Josh och Mel är ute det finns
pizza i kylen.

Jag skrynklade ihop pappret med min hand och kastade ner pappret i paperskorgen och öppnade kylen mat mat mat. Det var det enda som gick runt i mitt huvud och baksmällan ... Ryan som hjälpte mig den tanknen snurrade också runt och runt i min hjärna. Faktiskt gick det en massa saker runt i mitt huvud. Jag drog fram pizzakartongen och tog två bitar och värmde dem. Medans maten värmdes gick jag till vardagsrummet för att se om Ryan var hemma, det sista jag kunde göra var att tacka honom. Även om det kommer vara det mest pinsamaste stunden i världen. Jag vände mig om och såg Ryans ansikte rakt framför mig. Jag hoppade till och la handen över min mun för att inte skrika. Jag rättade till mig och andades tungt ut. Jag kollade mot Ryan och han hade ingen ansiktsuttryck, skulle jag tacka honom? Om han inte hjälpt mig nu skulle jag ligga och sova mitt på gatan. Okej, gör det bara Sasha.

"E-ehm tack för d-du vet igår" säger jag blygt, han kollar på mig med samma trista minn och går tillbaka upp till sitt rum. Fuck,fuck,fuck var jag tvungen att tacka den där bögen.Jag gjorde en grimase bakom hans rygg så han inte skulle se och gick irriterat in till köket för att ta ut min pizza från mikron.. Jag tog min första tugga och huvudvärken kom direkt tillbaka. Jag la tillbaka pizzan på tallriken och la mina armbågar på bordet, trött lutade jag min huvud över mina händer, jag stönade och masserade sakta min huvud. Utan att jag märker det kommer Ryan in till köket, han fyller en kopp med vatten och sedan la han koppen på matbordet, jag kollar mot honom och han ger mig inte en enda uppmärksamhet. Han lägger en tablett bredvid koppen och lämnar köket. Vad hände just? Jag tog tag i tabletten och såg att det stod ipren. Jag la tabletten långt bak i munnen och tog en klunk av vattnet. Jag ställde mig upp och såg att Ryan skulle precis lämna huset. Han kollade en sista gång mot mig och smällde dörren. Trevligt.
Jag låser efter honom och la mig i soffan, just nu allt jag tänkte på är mitt huvud och på hur den kommer explodera snart. Jag tog fram min mobil för att se om jag hade fått någon meddelanden och Jessica hade skickat 3 sms om jag mådde bra. Jag log och svarade henne med att jag var okej. Jag kastade min mobil på den lilla bordet i vardagsrummet och masserade min tining. Jag tog fjärrkontrollen och letade runt i tvn, Ellen degeneres yes.
Jag tittade på hur Ellen gav ut pengar till random människor, hur mycket pengar har kvinnan? Plötsligt plingade det på dörren.
Om det inte är någon super kändis som berättar att jag precis hade vunnit miljoner kommer jag dränka alla människor i världen. Jag gick sakta upp och öppnade dörren. Jag kollade länge på personen som stod framför mig. Fuck hell no. Jag kollade på killen med ett par mörktonade ray-bans och svart skinnjacka. Justin.
"Vad?" frågar jag kallt.
"Är Ryan hemma?"
"Nej" säger jag snabbt och stänger dörren framför näsan på honom. Jag flinade nöjt för mig själv men precis när jag vände mig om plingade det på dörren ännu en gång, vad är det han vill?
"Ryan är inte hemma, vill du att jag bokstaverar det åt dig?" Säger jag när jag hade öppnat dörren. Han svarar inte mig utan bara står där och flinar. Idiot. Han tränger sig förbi mig och går in till vardagsrummet. Om han fortsätter såhär kommer jag bokstavligen slita av mitt hår. Jag går in efter honom och sätter mig på soffan, Justin går fram till tvn. Varför? Tv-spel duh. Jag kollar på honom medans han pillar runt i mer än en kvart. Tydligen så sattes inte det inte på men för Justin var det svårt att inse det. Jag fortsatte att kolla på honom kriga för att få det att fungera, sanningen såg det ganska sexigt ut... usch Sasha det räcker.
"När du väl blir klar vill jag också spela" säger jag, god det finns inget roligare i världen än att driva med Justin.
"Det funkar inte, vi får gå in till Ryans rum" säger han och rättar till sig, jag nickar och ställer mig upp. Jag vet att om Ryan får reda på att jag har varit inne i hans rum, skulle tredje världskriget börja. Men jag gick in ändå, dangerous me. Jag gick in till Ryans rum för första gången sen jag flyttade in, och damn den var två gånger så stor som mitt rum. Han hade en säng som också var dubbel så stor som min. Jag satte mig på kanten av soffan som låg precis framför hans tv. Det kändes som om det blev mer och mer pinsammare varje sekund som gick mellan mig och Justin. Jag hoppades på att Justin skulle tacka nej när jag sa att jag också ville spela.
"Så, nu välj ett lag" säger han och räcker mig kontrollen. Jag tar emot den och bläddrar runt på olika lag, Justin satte sig bredvid mig på soffan. Jag kollade på vilket lag han valde, jag har aldrig sätt någon se så koncentrerat ut. Han valde Manchester och gick vidare.

Han vänder sakta på huvudet och kollar in i mina ögon, jag bet mig löst i underläppen och hållde kvar ögonkontakten
"Är du klar?" harklade han sig, jag vände snabbt huvudet och skakar på mitt huvud, för att sedan välja ett lag, Barcelona.
"Typiskt" säger han och flinar.
"Vadå?" frågar jag.
"Att du väljer Barcelona" jag höjer ena ögonbrynet och kollar mot honom.
"Vadå, är det något fel med att jag väljer mitt favoritlag?" han kollar mot mig, och den här gången inte så glad. Jag skakar på huvudet och vi börjar spelet. Jag gör mig beredd och det var jag som började med bollen. Jag sprang upp mot andra lagets mål, jag passade bollen till en av mina spelara som sedan passade vidare uppåt. Jag dribblade mig fram upp till målet precis när Justin tacklade mig och jag tappade kontrollen av bollen.
"Fan" mumlar jag och hoppar upp och ner med rumpan på soffan, Justin flinar mot mig och spelar sig fram till mitt mål. Jag springer efter honom och tar bollen, jag trycker X och bollen passas upp till en av mina medspelare, jag spelade därifrån uppåt. Om jag inte gör ett mål, oufh.
Jag kom fram till Justins mål och Justin hade hunnit ikapp mig så jag passade bollen vidare snabbt och sköt in bollen i mål snabbt.
"MÅL, YES BABY" jag hoppar upp och ner som en idiot och Justin kollar lite irriterad mot mig.
"Matchen är inte slut än, så få inte för mycket självförtroende" säger han.
Jag spände taget om fjärkontrollen och fokuserade extra på tv jag såg hur justin småskrattade för sig själv i bakgrunden med jag kunde inte ge honom uppmärksamehet. Jag kände hur han rörde sig soffan jag skulle precis kolla vad han höll på med när han helt plötsligt började tryckte på massa knappar på min kontroll så att jag tapapde bollen och han sköt in ett mål. Jag knuffade bort honom och sa
"Fuck off" han skrattade och jag blängde på honom innan jag försökte trycka på hans kontroll men han lät mig inte och knuffade bort min händer samtidigt som han skrattade
Är det så svårt att inse att jag är bättre än honom? Well han är ju trotsallt Justin Bieber alltså Mr.perfect.
Efter många mål och Justin tacklingar mot mig så slutar allt med att jag sitter på golvet och krigar för att vinna, just nu står det 3-2 till mig.
"Justin, varför inte bara ge upp?"
"Ha-ha, du leder med tur" säger han
"Yeah right"
Jag tog bollen från Justin och gick upp mot hans mål, och jag skulle precis göra ett till mål när han tacklade mig ännu en gång. 
"M-men va? N-nej det du fuska gen nej, Justin sluta" han skrattade och skakade på huvudet.
"Det finns ingen regel, babe" mitt hjärta stanade i tre sekunder, sa han precis babe? Jag kanske överregerar men jag kände en röd nyans bildades på mina heta kinder så jag vände snabbt huvudet och letade efter något att kasta på honom, och utan att jag visste om det hamnade min hand under Ryans soffa. Jag snuddade på något plastigt och tog upp den för att kolla vad det var, det var en magazin.
"EUUHHW" Skriker jag och kastar playboy tidningen på Justin och hoppar bak av skräck, den kommer rakt på Justins ansikte och han tar den och kollar på omslaget. Det var en bild på en tjej som hade på sig ett par lädershorts som såg mer ut som trosor och hon hade ingen överdel. Att ens Ryan kan sitta och kolla igenom det där. Justin kolla mot mig och han brast ut i skratt, jag ställer mig snabbt upp och torkar mina händer på hans kläder.
"Usch, Han har säkert "du vet" och sedan tafsat på tjejerna genom tidningen, usch usch" Justin fortsatte att skratta och tittar på mig, han bläddrar igenom tidningen och hans ögon blev större.
"Jag tror jag tar hem den här" säger han, jag kollar äcklat mot honom. Han märker att min blick sitter fastklistrad på honom och han flinar. Perversa idioter. Justin räcker tidningen mot mig och jag hoppar bak.
"Hell to the no att jag tar på den" säger jag, han fortsättar att skratta. Han går runt i rummet med tidningen mot mig och jag springer runt som en idiot.
"Justin det räcker" säger jag och jag kände hur spyan ville komma upp. Jag skulle precis lämna rummet när jag kännde ett par händer krama om mig bakifrån. Jag kollar på Justin, varför ska han krama mig? Jag vet inte varför men jag råkade fnittra av den lilla random händelsen. Men utan att jag visste om det började Justin smeka hela min kropp med tidningen, jag började skrika som en galning. Jag sparkade honom, hoppade upp och ner jag försökte även åla mig ut ur hans hårda grepp om mig, men han har fortfarande tag om mig.
"JUSTIN JAG KOMMER SPY SNART" 
"Det är lugnt, inte min matta trotsallt"
Flinar han. Jag kände hur jag började må illa, och tack gud steg Ryan in i rummet.
"What the fuck? Dude, knullar ni i mitt rum?" Säger han och ser ut som en stor frågetecken tills han ser magazinet.
"Vart hittade ni den?" Och nu såg han mer arg ut än dum. Justin släpper mig och jag springer ut. Gud, jag önska detta aldrig hände.

Justins perspektiv
Okej, idag har det varit den mest fucked upp dagen på länge. Jag lirade med den lilla bitchen och det slutade med att hon vann, matchen blev inte direkt klar. För det blev avbrutet av något mer konstigt, att Ryan Butler har porrtidningar. Porr är till för små fjollor som inte får någon ligg alls. Men jag kan säga att det vore en lögn om jag sa att jag inte hade roligt idag, Sasha kan vara helt okej iallafall. Ryan tog tidningen ifrån mig och kastade den under soffan, där den fanns från första början.
"The fuck dude? Gav inte Georgina dig tillräckligt?" 
"Ett ord till från dig Bieber, och du kommer ångra att du fucking kom ut mellan din morsas ben" snäste han.
"Du borde skaffa ett bättre gömställe om du tänker behålla det där bro" säger jag och skrattar. Han gav mig en blick som lätt stod för
Jag kommer knulla dig bak,fram,höger,vänster sen bak igen. Och det där är för bögigt för mig, så de är bäst att lämna huset.
"Bye bro" säger jag snabbt och lämnar rummet för att komma ut från det här huset.


 aw var inte det där typ GULLIGT? Don't worry bara för att det var lite Jasha momenet så betyder det inte att dem ska falla för varandra direkt, har så många ider för Sacrifice for love ni kommer älska det, hoppas jag.

Kommnetera! :)


Kommentarer
Jessica säger:

HAHAHAHAJ, satt och log genom hela kapitlet

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

MER!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

Såååå bra! Älskar din novell och vill bara läsa mer! Längtar tills nästa kapitel<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Super meeer!!<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jättebra!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

Herregud hade ett flin på läpparna under hela kapitlet! Haha Superbra!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Celebnovell.blogg.se

Thilda säger:

typ bästa hit än tills! :D, älska Jasha moment ! :DD längtar till nästa,

KOMMENTAR SKRIVEN:

alva säger:

så.bra.åh.gosh.... Älskar din novell så bra!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Agnes säger:

Braaaa! Gulligt med Jasha

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinbdrew.blogg.se

Felicia Dutra säger:

Omg! Fyfan va kul de med porr tidningen! Hahahah

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

När kommer nästa kapitel ut? Längtar
:-)


KOMMENTAR SKRIVEN:

Astriid<3 säger:

jag hittade hit för någon dag sen, och jag fattar inte. hur bra är du inte på det här?!
jag är helt fast... damn

KOMMENTAR SKRIVEN:

Minis säger:

Så himla bra kapitel! Älskar hur du skriver och vilken handling det är!!! Längtar redan tills nästa kapitel, när kommer det ut? :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Mer snälla!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Tips? :D säger:

Vilka novell bloggar läser du? Snälla tips?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thilda säger:

när kommer nästa ut? :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Ohh längtar jätte mycket till nästaaaaaaa:)))))

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

Jätte bra!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Elin säger:

Lilla bitchen? Snälla ta in mig i novellen så jag kan sparka den idioten mellan benen :))

KOMMENTAR SKRIVEN:

bella säger:

vill bara säga att detta är en av dom bästa novellerna jag läst.
nästa??
länkbyte?

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinnovellerbieber.devote.se

Neda säger:

Omg älskar din novell as bra Merrrr ;-)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Meeer! säger:

Grymt men kan dom nt börja få kändlor för varandra o sånt

KOMMENTAR SKRIVEN:

jasmina säger:

skitbra meeeeeeeeer

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justindrewnovell.devote.se

Josefin säger:

Ååh tyckte det var så gulligt när de började umgås <3 :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

Jätte bra ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Omg meraaaaa!!! Snällaaaa

KOMMENTAR SKRIVEN:

Victoria :D säger:

Aww, det var gulligt när Justin och Sasha var i Ryan's rum, tills Ryan kom, haha! :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://onedirectionland.blo.gg

Efternamn säger:

Grymt, när kmr nästa kap?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Du skriver jätte bra!!!!! ;) fortsätt så!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ida säger:

SÅÅÅÅÅÅÅ BRA!

Jag tycker bara att Justin ska gilla henne först och hon tycker att han är konstig. Bara mina åsikter! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

sara säger:

kan inte du skriva kortare men varje dag? ist för långa och så tar det långt tid tills den nästa kmr ut? för kan verkligen inte leva utan din novell!!! du skriver så sjukt braaaaa <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Vicky säger:

Skiit bra!

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback